Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Witam Przenoszę swoje strony z webh.pl (chodzi o niezadowolenie z usług) i zastanawiam się nad wyborem jednego z dwóch serwerów wirtualnych - Kylos Bronze (kylos.pl) lub Light III (logout.pl). Na serwerze tym chciałbym umieścić stronę w HTMLu oraz 2 fora oparte na phpBBby Przemo - www.prison-break.filmowo.net (1000-1500 unikalnych wizyt dziennie, do 20 userów online) i www.forum.filmowo.net Dlaczego akurat te 2 firmy? Ponieważ satysfakcjonująco odpowiedziały na moje maile i wygląda na to, że ich serwery są odpowiednie dla obciążenia jakie generuje wyżej wymieniony skrypt. Proszę o pomoc. Którą ofertę/firmę wg Was powinienem wybrać? Z góry dziękuję za odpowiedzi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 A co Ci nie odpowiada w webh? Bo wydaje mi się że te firmy nie prezentują lepszego poziomu niż webh. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 xorg; nie odpowiada mi Nie jest to temat do dyskusji o tej firmie, więc podam jedynie linki do moich, już istniejących, opinii: 1) http://www.webhostingtalk.pl/topic/9969-opinie-webhpl/page__view__findpost__p__160420 2) http://www.webhostingtalk.pl/topic/9969-opinie-webhpl/page__view__findpost__p__165860 Proszę o odpowiedzi na pytanie z pierwszego posta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 @up W nephaxie albo SD jak coś padnie to od razu ktoś w DC ci sprzęt postawi. W Efuturo jak coś padnie to musisz czekać aż Seba wróci z kina. To tak jak w OVH dopóki nie padnie to jest dobrze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Witam Przenoszę swoje strony z webh.pl (chodzi o niezadowolenie z usług) i zastanawiam się nad wyborem jednego z dwóch serwerów wirtualnych - Kylos Bronze (kylos.pl) lub Light III (logout.pl). Na serwerze tym chciałbym umieścić stronę w HTMLu oraz 2 fora oparte na phpBBby Przemo - www.prison-break.filmowo.net (1000-1500 unikalnych wizyt dziennie, do 20 userów online) i www.forum.filmowo.net Dlaczego akurat te 2 firmy? Ponieważ satysfakcjonująco odpowiedziały na moje maile i wygląda na to, że ich serwery są odpowiednie dla obciążenia jakie generuje wyżej wymieniony skrypt. Proszę o pomoc. Którą ofertę/firmę wg Was powinienem wybrać? Z góry dziękuję za odpowiedzi Zanim jakąkolwiek decyzję podejmiesz, zorientuj się wpierw na rynku hostingowym. Po co masz znowu pisać podobny post za jakiś czas. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Wiesz, pisałem do wielu firm, ale korzystam z phpBB by Przemo. Z nabytego zorientowania wynika, że większość reakcji na ten skrypt wygląda tak: "Musisz zakupić u nas VPSa" (w wersji bez naciągania: "Raczej skrypt będzie generował zbyt duże obciążenie") Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 To w końcu niech to do Ciebie dotrze, w przeciwnym razie za jakiś czas znowu napiszesz posta w dziale "Prośby", a dziale "Opinie" jaki to kolejny hosting jest dupowaty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 To do Ciebie powinno dotrzeć, że do phpBB by Przemo wcale nie potrzeba VPSa Moje problemy z webh.pl są innej natury, o czym mógłbyś się dowiedzieć, gdyby chciało Ci się zajrzeć do linków, które podałem wyżej. Poza tym dyskusja wre, a o posty na temat trudno... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Witam, nie będę nalegał, żeby dalej korzystał Pan z naszych usług. Niestety w chwili obecnej wprowadza Pan wszystkich w błąd. Linki do których Pan kieruje opisują sytuację która już dawno nie ma miejsca... Statystyki są generowane w normalny sposób, a antyspam działa jak należy.... a w kylosie nawet w święta resetują serwer z guzika jak jest taka potrzeba Dzisiaj to potwierdziłeś w swoim temacie... Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych oraz spokojnych świąt. W Efuturo jak coś padnie to musisz czekać aż Seba wróci z kina. Bzdura, bzdura i jeszcze raz bzdura, ale skoro wiesz lepiej.... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 @up Kamil nie bzdura bo miałem niby DELL'a w efuturo. Niby oferta pro. Do działania usług zastrzeżeń nie miałem. Ale jak kernel był zły to czekaliśmy 4 godziny bo seba był w domu (godzina 15, czwartek bodajże.) , na kvma czekaliśmy 4 godziny. Zresztą Malu Tobie to potwierdzi. Więc nie mów, że bzdura. Korzystałem, więc wiem. Nie wspomnę już o tym że Seba na nową maszyne dał nam większą cenę na transfer bo stwierdził że wykorzystujemy nie symetrycznie łącze tzn w nocy jest puste w dzień pełne (ale co mnie to obcohdzi ? ja wykupuje transfer nie łącze). Tak już niestety jest dlatego musiałem się z tamtąd przenieść. Bo równie dobrze za miesiąc mógłby stwierdzić że wykorzystuje za dużo uploadu. Normalnie jak Oleś w OVH. Nie zapomnę też jak w rozmowie telefonicznej kiedy będzie serwer otrzymałem "Jak jeszcze raz zadzwonisz to go wcale nie będzie" . Dosłownie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 NVU, w takim razie ja powiem tak- Webh.pl korzysta z oferty SUPER EXTRA PRO... Nie wspomnę już o tym że Seba na nową maszyne dał nam większą cenę na transfer bo stwierdził że wykorzystujemy nie symetrycznie łącze tzn w nocy jest puste w dzień pełne (ale co mnie to obcohdzi ? ja wykupuje transfer nie łącze) Miał do tego pełne prawo, brałeś serwer z własną konfiguracją.... Nie zapomnę też jak w rozmowie telefonicznej kiedy będzie serwer otrzymałem "Jak jeszcze raz zadzwonisz to go wcale nie będzie" . Tego nie skomentuje bo nie chce nikogo obrażać... Wiele osób obraca kota ogonem i psuje kogoś opinie tylko po to, żeby nikt nie pomyślał, że to jednak jego firma jest winna całej sytuacji podam mały przykład: Damiana serwery gier.... (nie podałem nazwy firmy, bo nie jestem, aż tak chamski). Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Ale Kamil ja nie mówię że to wy jesteście be. Bo wiem coś że macie odrębek serwerowni swój dlatego to może wyglądać inaczej. Moja opinia dotyczy TYLKO I WYŁĄCZNIE efuturo.pl W czym winny jestem ? "W zbytnim obciążaniu łącza" ? kupując transfer, ustalając cenę?. Dowiadując się w trakcie trwania usługi że na kolejną maszynę mam inne warunki ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Rozumiem Cię NVU, ale temat dotyczył Webh.pl więc chciałem to wszystko wyjaśnić... Pozdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 W takim razie przepraszam, do webh.pl nic nie mam. Jedynie do efuturo.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Niestety w chwili obecnej wprowadza Pan wszystkich w błąd. Linki do których Pan kieruje opisują sytuację która już dawno nie ma miejsca... Statystyki są generowane w normalny sposób, a antyspam działa jak należy.... Sytuacja nadal ma miejsce. W mniejszym stopniu, ale... Oto aktualny zrzut z mojej skrzynki pocztowej: http://img121.imageshack.us/img121/5278/beztytuura.jpg Co do statystyk to np. nie zostały w ogóle naliczone w dniu 19 grudnia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Co do statystyk to np. nie zostały w ogóle naliczone w dniu 19 lutego. Z tym się zgodzę, ale Pana ticket był wysłany później niż podawana przez Pana data.... Po przesłanym przez Pana tickecie statystyki działają non-stop bez żadnych problemów. Oto aktualny zrzut z mojej skrzynki pocztowej: http://img121.imageshack.us/img121/5278/beztytuura.jpg Samo jeszcze nigdy nic się nie naprawiło, tak jest i w tej sytuacji. Skąd mieliśmy wiedzieć, że problem u Pana nadal występuje? Mieliśmy się domyśleć? Jak dla mnie wszystko wyjaśnione. Jeżeli nadal chce Pan zmienić swojego operatora, proszę bardzo nie stoję na przeszkodzie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Z tym się zgodzę, ale Pana ticket był wysłany później niż podawana przez Pana data.... Po przesłanym przez Pana tickecie statystyki działają non-stop bez żadnych problemów. Chodziło o 19 grudnia - poprawiłem. Więc jednak nie działają non-stop. Służę screenem jeśli potrzeba Samo jeszcze nigdy nic się nie naprawiło, tak jest i w tej sytuacji. Skąd mieliśmy wiedzieć, że problem u Pana nadal występuje? Mieliśmy się domyśleć? Zgłaszam problem od około roku i powiem tak: wolałem się przerzucić na pocztę na o2.pl, miałem już dość żebrania się. Bo w końcu ile postów, wiadomości gg i maili można wysyłać w tak błahej sprawie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Proszę o numery ticketów wysłanych przez Pana do nas w tej sprawie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Sprytnie, nie powiem Ja piszę o problem występuje u mnie od około roku (i zgłaszałem go również na gg), a Pan prosi o nr. ticketów, które to zostały wprowadzone stosunkowo niedawno Ale ok jeden znalazłem (z dnia 26 maja br: EKK-17828-217) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Gadu-Gadu nie jest oficjalnym środkiem kontaktu... Pozdr. Edit: Właśnie sprawdziłem, w tej sprawie jest tylko jeden ticket i to z 26 maja br. Po tej dacie wysłał Pan jeszcze 3 tickety w sprawie w ogóle nie związane z Pana problemami. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Do czego Pan dąży: do tego, że problem nie był kilkukrotnie zgłaszany? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Chce wyjaśnić tą sytuację, nic więcej. Jak Pan chce to możemy przenieść rozmowę na pw... Tickety istniały już jak Pan zgłaszał problem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Filmowo.net 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 25, 2009 Zatem PW poszło - czekam na odp. Tickety - nie, nie było ich. A przynajmniej nie było numerów pod wiadomością od webh.pl - problem zgłaszałem w styczniu. Natomiast w maju numer już był. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2009 Ale jak kernel był zły to czekaliśmy 4 godziny bo seba był w domu (godzina 15, czwartek bodajże.) , na kvma czekaliśmy 4 godziny. Zresztą Malu Tobie to potwierdzi. Nie przypominam sobie, byś wykupił dedykowanego KVM'a do swojego serwera. Tak więc korzystałeś z puli KVM'ów współdzielonych. Więc z racji tego, iż się tak złożyło że KVM'y używali inni klienci, dostałeś go po całych 4h. Jest to naprawdę kupa czasu, biorąc pod uwagę, że maszyna nie była oddana jeszcze produkcyjnie. Nie wspomnę już o tym że Seba na nową maszyne dał nam większą cenę na transfer bo stwierdził że wykorzystujemy nie symetrycznie łącze tzn w nocy jest puste w dzień pełne (ale co mnie to obcohdzi ? ja wykupuje transfer nie łącze). Zgadza się, dałem Ci większą cenę na nową maszynę. Aczkolwiek ujął bym to inaczej, na nową maszynę dostałbyś cenę taką jak w cenniku standardowym(promocyjnym wht). Na pierwszą maszynę dostałeś dość duży rabat na dodatkowy transfer, ponieważ dość długo o to "żebrałeś". Z racji tego, że ruch rozkładał się inaczej niż w statystycznych serwerach, a cały transfer był generowany praktycznie w szczycie, nie mogłem zaoferować takiego rabatu na inne maszyny(opłacalność). Zasad dla maszyny którą miałeś, nigdy nie ruszałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Grudzień 27, 2009 Nie zapomnę też jak w rozmowie telefonicznej kiedy będzie serwer otrzymałem "Jak jeszcze raz zadzwonisz to go wcale nie będzie" . Dosłownie. No i ja za to akurat Sebaka jak najbardziej cenię. O wiele bardziej wole normalną rozmowę i rzeczowe podejście, niż, za przeproszeniem, marketingowe "pierdzenie" przez 4h o niczym przez telefon na podstawie wyuczonych szablonów, gdzie obojętnie co byś powiedział i ile razy dzwonił, to danej osobie i tak wszystko wpada jednym uchem i wypada drugim (są tutaj tacy co moga opowiedzieć swoje przygody z tej serii z niby "poważnymi" DC ). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach