Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
witko2006

DMEhosting - rezygnacja z serwera

Polecane posty

Witam,

 

Około miesiąc temu zamówiłem sobie serwer dedykowany w DMEhosting. Wczoraj otrzymałem fakturę na następny miesiąc, jednakże chciałbym zrezygnować z usługi gdyż jak się okazało parametry sprzętu są na wyrost wobec czego szkoda troszkę kasy. Czy ktoś korzysta z ich usług bądź korzystał lub wie coś na temat w jaki sposób mógłbym zaprzestać korzystania z oferty? Muszę coś im wysyłać? Są jakieś kary?

 

Czytałem dokładnie regulamin zanim potwierdziłem kupno jednakże nie znalazłem wzmianki na temat rezygnacji z usług i czasu trwania umowy (niby miała być przedłużana [ewentualnie?] co miesiąc).

 

Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź umowę lub regulamin, czy czasem nie zobowiązałeś się opłacać serwera na okres 12 miesięcy. Jeśli nie ma takiej notki możesz w zasadzie zakończyć z okresem zakończenia miesiąca rozliczeniowego. Musisz jednak im dać wypowiedzenie i to może wyniesć do 30 dni (w zalezności jak mówi ich regulamin), tak więc być może będziesz musiał wtedy zapłacić jeszcze za kolejny miesiąc.

Dokładnie sprawdż jak jest w regulaminie lub umowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadam u nich serwer i swego czasu musiałem na parę miesięcy go zawiesić (nie anulować, tylko zawiesić), więc napisałem do nich jaka jest sytuacja, że przez 2-3 miesiące nie zapłacę wygenerowanych invoice'ów, potem, gdy będę chciał wznowić usługę, odezwę się w tym samym support tickecie. Nie wiem czy dobrze zrozumieli o co mi chodzi, ale chyba tak, bo wszystko udało się po mojej myśli. Jeśli okres płatności masz miesięczny, to po prostu nie płać invoice'a, a sami zawieszą Ci konto. Ładnie będzie (właściwie wskazane) z Twojej strony, jak napiszesz do nich poprzez suppot ticket, że chciałbyś zrezygnować, dziękujesz i do widzenia. :-) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@amivoytec - Dzięki za odpowiedź.

 

Billing Cycle: Monthly

 

 

 

Wysłałem dwa dni temu ticket z informacją ,iż chciałbym zrezygnować z usług.

 

Zgodnie z TOS muszę to zrobić "within 5 days before next period starts) więc chyba nie ma problemu - wysłałem 20/12/2009 a due date miałem na dzisiaj 22/12/2009.

 

 

Problem w tym ,iż na ów ticket nikt nie odpowiedział i trochę zaczynam się denerwować czy przypadkiem jutro mi nie wyskoczą ,że mam zapłacić za kolejny miesiąc + 10% kary itp.

 

 

Próbuję się z nimi skontaktować przez Live Chat ale gdy jest on online to jest dostępny tylko Support ,który odsyła mnie do działu Sales - ten zaś na ircu nie odpisuje.

 

Miejmy nadzieję ,że wszystko się skończy po mojej myśli.

 

Przepraszam za niechlujny wpis, jednakże piszę trochę pod wpływem emocji związanych z całą tą sprawą.

 

Pozdrawiam, Wesołych Swiąt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×