ark. 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2009 Pewnie podczas przenosin nie zadbaliście o to by wasz adres mailowy działał... Aha, właśnie widać jakie macie wspaniałe modyfikacje, widnieją na stronie głównej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2009 modernhost.pl, ale Twoi przyszli klienci mogą poczytać posty na tym forum... Po prostu zaczeliście grzebać nie mając żadnego zabezpieczenia nagle coś poszło nie po myśli i wszystko leży Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2009 Ojejku Mimo, że ja taki opensourcowy Maluś jestem i bardzo lubię jak wiem na czym stoję to zmiany nie rozumiem. DirectAdmin jest bardzo stabilny o możliwościach konfiguracyjnych praktycznie nie skrępowanych i na pewno o wiele prostszych przez dostarczenie różnych narzędzi do tego celu custom scripty / plugin api. No cóż co komu odpowiada, ja życzę powodzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kamilek 20 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2009 Nie jestem pod niczyją presją, moi przyszli klienci nie stanowią targetu tego forum. Odpowiadam na zadane pytania po prostu. Tak jak pisałem, biuro@modernhost.pl lub reklamacje na podany adres. No proszę "pełen profesjonalizm"... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2009 Zwłaszcza, że niektórzy z tego "targetu" wiedzą co to jest ispCP A niekoniecznie czytali jakie to będzie w wykonaniu MH. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jarek 4 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2009 Dla mnie szczerze jest wszystko do zrozumienia.... Tylko ten "Error 403!" jest nie do przełknięcia.... Czy tak trudno dopisać coś w stylu: "Przerwa techniczna, wracamy xx.xx.2009" ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 9, 2009 xx.xx.2009" ? 2010 ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 10, 2009 Z pełnym szacunkiem dla kolegów z sąsiedztwa ale na prawdę nie rozumiem jaki jest problem umieścić stosowną informację na stronie firmy? Owszem w mojej firmie kiedyś tam dawno nic nie pisaliśmy o pracach czy awariach, lecz od pewnego czasu w ciągu paru minut po rozpoznaniu dowolnych problemów pojawiają się informacje w panelu Klienta (osobny serwer tylko pod stronę firmy oraz panel), a jeżeli był to większy problem to na głównej stronie w aktualnościach - to na prawdę działa i nie wpływa na gorszą jakość bo Klient widzi, że firma jednak coś robi i jest na bieżąco, a Klientów jednak jest parę tysięcy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ankor 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2010 O dziwo maile z przypomnieniem o zaplacie bezproblemowo dochodzą... aktualnie od 2 tygodni staram sie przeniesc domene bo z serwera juz zrezygnowalem .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ktoś 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2010 A na jakiego maila i kiedy Pan pisał oraz jaki był temat Pańskiej wiadomości? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach