Skocz do zawartości
kyniu

Problem z cal.pl i z cesją

Polecane posty

Witam

 

Kupiłem ostatnio serwis - oczywiście dostałem hasełka itp.. no i cesja.

 

domena w cal.pl

 

właściciel wysłał mi papierki czyli podpisaną cesję i skan swojego dowodu...

 

wysłałem wszystko do cal.pl

Na adres

INFO - CAL

 

ul. Chludowska 387/9

 

62-003 Biedrusko

 

woj. Wielkopolskie

 

Polecony priorytet.

Nie doszło (nie wiem czy mają bałagan w papierach czy poczta zawiodła)

dowiedziałem się potem żeby lepiej wysłać na inny adres (to po co na stronie napisane jest jak wół że adres do korespondencji pisemnej to ten na który wysłałem).

 

Skoro nie doszło to faxem trzeba.

Ale sprzedający ponownie musiał mi wysłać skan dowodu i umowę.

 

Dobra wysłałem faxem (2 grudnia) i od tego czasu zaczęły się jaja :)

Dzień później pytam się co z tym faxem. No to dostaję odpowiedź że mają 72 h(dni robocze) na rozpatrzenie wniosku.

Poczekałem weekend i napisałem w niedzielę wieczorem (z nadzieją że w poniedziałek zostanie przeprowadzona cesja lub dostanę odpowiedź) - nic olewka. Wkurzyłem się i napisałem w poniedziałek wieczorem poprzez formularz że jak nie będą mi odpisywać i tego nie załatwimy to po prostu nagłośnię sprawę.

 

Odpisali i co się okazało ? Nie ma faxu. Nie doszedł ? Po prostu napisali że go nie mają i tyle... że mam wysłać potwierdzenie i najlepiej przesłać jeszcze raz (3 raz - chociaż nie wiadomo czy do nich dojdzie jak poprzedni nie doszedł).

 

Ale najlepsze przed nami.

 

 

Wysłałem im wczoraj potwiedzenie faksu.

3 strony faksu (potwierdzenie na jednej) czyli: umowa, i dwa skany dowodu (mój i sprzedającego).

 

Na potwierdzeniu oczywiście widać tylko pierwszą stronę (umowę cesji), ale jest napisane że zostały wysłane 3 strony, w załączniku screen potwierdzenia.

 

W odpowiedzi dostałem

 

Witam serdecznie,

 

A widzi Pan na gorze napis, aby dolaczyc dowod tozsamosci? Wniosek jest niepelny.

 

zgasiło mnie . Oczywiście skanu dowodu nie mogę przesłać mailem - też musi być faksem lub poleconym.

 

Ale teraz najlepsze:

 

Dzwonię na numer podany na stronie:

http://www.cal.pl/kontakt

 

 

tel: +48 61 6703221 (zrobiłem screena jak by postanowili szybko zmienić numer)

 

 

I odbiera jakaś Pani mówi że to mieszkanie prywatne i w ogóle nie ma pojęcia o czym ja mówię (nie wiem nawet co to za firma cal.pl) - dzwonię drugi raz - sprawdzam dokładnie numer (może się pomyliłem) i to samo. Nie wiem czy ten numer podany jest od tak czy po prostu nie chcieli ze mną gadać i udają.

 

 

Po co to piszę ?

 

A no po pierwsze po to żeby pokazać jaki stosunek mają do klienta. Mam potwierdzenie faksu ale i tak nie chcą dokonać cesji. Muszę wysłać skan dowodu faksem który już raz nie doszedł bo mailem nie można.

Gdy dzwonię do nich na podany numer odbiera go jakaś Pani który nie wie o co chodzi.

 

 

A po drugie co ja mam zrobić ? Skoro potwierdzenie mają w poważaniu ? Napisać skargę do nasku ? Nagłośnić to bardziej?

 

Żyjemy w 21 wieku i nie spotkałem się jeszcze z czymś takim przy tak dużej firmie.

W nazwa.pl tak samo przeprowadza się cesję ale nigdy nie było takich problemów - wszystko załatwiali praktycznie od razu.

 

Mam wysyłać w nieskończoność faksy albo polecony i prosić sprzedającego żeby przesyłał mi po raz enty podpisany dokument ?

 

W załączniku dołączam potwierdzenie faksu...

post-166-126028434661_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tą domenę obsługuję Consulting Service możesz bezpośrednio do nich uderzać z pominięciem cal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisz reklamacje na poczcie - dosyć szybko to załatwiają a przynajmniej będziesz miał potwierdzenie czy list do nich doszedł czy też nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro to był list polecony i masz pokwitowanie nadania to pytaj na poczcie jaki jest los tej przesyłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehhh... przecież to już nie pierwszy taki numer calu opisywany na tym forum. Można spokojnie przyjąć, że cal list odebrał tylko chce się wykpić.

Kontaktuj się z NASKiem. Ktoś kto niedawno miał takie problemy napisał, że po złożeniu skargi do NASK, cal grzecznie załatwił sprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz straszą mnie procesem :)

 

Wysłałem jeszcze osobno faksy ze skanami dowodów i wnioskiem o wydanie kodu authinfo wszystko jest potwierdzone że doszło, jutro jadę do nasku.

Będę na bieżąco informować co się dzieje.

 

Swoją drogą ciekawe że niezadowolonemu klientowi grożą procesem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

[...]

Swoją drogą ciekawe że niezadowolonemu klientowi grożą procesem smile.gif

 

 

"grożą procesem " - tak z ciekawości czym Ci grożą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisząc ten temat na forum wysłałem im linka do wątku odpisali że informują uprzejmie iż

złamałem art 23 i 24 kodeksy cywilnego, i że dziękują za darmową reklamę.

 

Odpisałem im art. 213. § 1. K.k.

 

i że reklamy będzie więcej to odpisali że będzie miło im mnie poznać.

 

Ogólnie procesu się nie boję bo wszystko co napisałem jest prawdą i mam dowody (nawet telefon - przecież są jakieś bilingi itp ?), ale jestem oburzony taką polityką firmy - skoro nie mogę się z nimi dogadać i idą w zaparte - to szukam pomocy na forum (może innych poszkodowanych osó:), oraz wyrażam negatywną opinię na ich temat to zaraz straszą mnie procesem i paragrafami.

 

Cal jest jedynym właściwym hostingiem i biada temu kto złe słowo powie.

 

Swoją drogą pytałem się Pani która wysyłała faks i mówiła że skoro na dokumencie jest "ok" to musiał dojść...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tą domenę obsługuję Consulting Service możesz bezpośrednio do nich uderzać z pominięciem cal.

 

Napisałem wczoraj e-mail do Consulting Service o wydanie kodu authinfo, co ciekawe odpowiedź dostałem od cal, jednak bez kodu authinfo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć

Jaja sobie robią znów czy jak ? Ostatnio jeden kolega pisał o sporych problemach i cyrku jakie z nimi miał. Skończyło się przesiadką na NetEasy gdzie odzyskał spokój i harmonię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba jakoś pójdzie. Pan poprosił mnie o wysłanie dokumentów na jednego maila wszystkich razem więc jest nadzieja że uda się jednak dogadać.

Co prawda usłyszałem jeszcze że niedawno odebrałem dowód... ale jakoś się z tego pozbieram (dowód też :)

 

Jutro napiszę co i jak :) Ogólnie do nasku mam w miarę blisko więc jak nic jednak nie ruszy to ich odwiedze (nask) i pewnie wpadnę jeszcze na pocztę tak jak koledzy z forum wyżej pisali żeby sprawdzić co się stało z listem.

 

Mam nadzieję że napiszę jutro iż cal.pl wywiązało się i otrzymałem kod authinfo oraz cesja przebiegła pomyślnie :)

 

Trzymajcie kciuki.

 

 

A co do neteasy to też mam tam konto i polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY

Jak nikt tego niezmieni, to będą tak straszyć.

A nie trudno o to :) 115 § 12 KK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mają mnie w dupie :P

 

Wysłałem maila 20 godzin temu ze skanami umów i nic.

 

Dzisiaj nie dałem rady ale jutro z rana jadę do nask złożyć skargę to już po prostu przegięcie ile można prosić o dokonanie cesji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mają mnie w dupie :P

 

Wysłałem maila 20 godzin temu ze skanami umów i nic.

 

Dzisiaj nie dałem rady ale jutro z rana jadę do nask złożyć skargę to już po prostu przegięcie ile można prosić o dokonanie cesji.

 

Ja nie rozumiem po co chodzić na jakieś skargi do NASKU, co im on zrobi? NASK będzie to miał w d*pie, cal im płaci to co im zrobią. Najwyżej napiszą jakieś mało ważne pismo które zaraz poleci do kosza. Z takimi sprawami idzie się do sądu. Zrób to, najlepiej jeszcze jak udowodnisz że w wyniku ich zaniechacnia poniosłeś straty finansowe. Masz dokumentację, podrukuj maile, niech w końcu się ktoś za nich weźmie. Tobie w końcu wydadzą te kody na odczepnego, a za chwilę znowu ktoś będzie miał te same jaja z nimi. Wyraźnie widać że to jakaś lewa firma. Przecież to chore - to oni powinni się bać konsekwencji swoich przekrętów a zamiast tego sami jeszcze sądem straszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyraźnie widać że to jakaś lewa firma. Przecież to chore - to oni powinni się bać konsekwencji swoich przekrętów a zamiast tego sami jeszcze sądem straszą.

 

ta firma to polska czołówka, przynajmniej tak wynika z rankingu top100.pl :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem mail że consulting service narzeka na jakość skanów (z tych skanów faksowych).

 

zeskanowałem całość wysłałem na maila, Pan z cal.pl napisał że hrd robi im teraz problemy i że mogę się z nimi skontaktować (nie będę tego komentować), oraz dostałem informacje że cesja zostanie przeprowadzona.

 

Sąd oki podam ich i dostane kilkanaście złotych odszkodowania (bo takie sa koszty dodatkowe wysyłanie faksu i skany bo skanera też nie mam - część zeskanował mi kolega część w takim punkcie ,za faks w całości płaciłem 3 zeta za stronę).

 

Załóżmy że wygram dostanę te kilkanaście zeta i co ?

 

Akcja miała by sens gdyby złożyć zbiorowy pozew kilkanaście lub kilkadziesiąt klientów i do tego bardzo nagłośnić sprawę bo wydaję mi się że firma jest na tyle długo na rynku i ma na tyle mocną markę że może bezkarnie olewać klientów.

 

Zresztą pewnie i tak większość ludzi co ma ta ma tam konta nie przenosi domen a jak są pady to i tak tego nie widzą bo są zajęci prowadzeniem firmy...

 

Z mojej strony omijam takie firmy szerokim łukiem i staram się polecać te z których usług jestem zadowolony (np neteasy - mała firma ale widać że pracują tam naprawdę rozgarnięci ludzie którzy wiedzą o co chodzi).

 

Domeny rejestruję tam gdzie z cesją nie ma problemów (np dropped).

 

Oczywiście gdyby ktoś z was chciał im wytoczyć proces to z chęcią się przyłącze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×