Krzycho 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2009 Czasem klienci w sklepie internetowym zapominają haseł do swoich kont. Sklep jest tak skonstruowany, że klientowi pod jego adres e-mailowy jest wysyłany mail z linkiem do zmiany hasła, gdzie w kolejnym kroku musi podać uprzednio wybrane pytanie oraz odpowiedź na te pytanie. Jednak klienci zapominają i te dane służące do zmiany hasła. Co wtedy robić z takim klientem, który ma na swoim koncie ileś tam zrobionych zakupów, czy odciąć mu całkiem dostęp i polecić założyć nowe, czyste konto, czy jakoś mu je odzyskać? A jesli tak, to jak go ręcznie weryfikować? Chciałbym poznać Wasze doświadczenia w tej materii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2009 Poprosić o przesłanie skanu dowodu osobistego by potwierdzić fakt że ten użytkownik to ten użytkownik. Ewentualnie stworzyć formularz (drukowany w pdf) zresetowania hasła (do którego będzie trzeba dołączyć np ksero dowodu osobistego). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mzygmunt 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2009 Prosic o przelanie 1 zl na konto z jakims tam nr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wielokropek 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2009 Pomysł z kontem o tyle dobry, że niektórzy będą woleli sobie przypomnieć hasło niż zapłacić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2009 Edukować klientów, ręcznie zmienić hasło jeśli korzysta z tego samego maila co w sklepie. Jeśli sklep nie ma zapamiętanych danych kart kredytowych to bym się nie przejmował bardzo gdyż nie ma tam bardzo istotnych danych. Oczywiście ideałem byłoby zmienienie działania funkcji resetowania hasła bez użycia pytania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guziec 109 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2009 Czasem klienci w sklepie internetowym zapominają haseł do swoich kont. Sklep jest tak skonstruowany, że klientowi pod jego adres e-mailowy jest wysyłany mail z linkiem do zmiany hasła, gdzie w kolejnym kroku musi podać uprzednio wybrane pytanie oraz odpowiedź na te pytanie. Jednak klienci zapominają i te dane służące do zmiany hasła. Co wtedy robić z takim klientem, który ma na swoim koncie ileś tam zrobionych zakupów, czy odciąć mu całkiem dostęp i polecić założyć nowe, czyste konto, czy jakoś mu je odzyskać? A jesli tak, to jak go ręcznie weryfikować? Chciałbym poznać Wasze doświadczenia w tej materii. Zmienić samemu hasło na jakieś losowe i wysłać mu je na adres e-mail przypisany do tego konta. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 7, 2009 Sklep jest tak skonstruowany, że klientowi pod jego adres e-mailowy jest wysyłany mail z linkiem do zmiany hasła, gdzie w kolejnym kroku musi podać uprzednio wybrane pytanie oraz odpowiedź na te pytanie.Po co? To jest niepotrzebny krok. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach