Skocz do zawartości
apa-sf

MasterNET.pl - opinie

Polecane posty

Poszukuję nowego domu dla moich domen (.pl i .com). Zauważyłem całkiem sporo pozytywnych opinii o MasterNET. To co mnie niezapokoiło to ponad połgodzinna bezskuteczna próba dodzwonienia się na infolinię i telefon komórkowy. Prosiłbym o opinie jak w dłuższym czasie wygląda sprawa szybkiego kontaktu i tempa realizacji zleceń / rozwiązywania problemów, etc.?

 

Czy MasterNET planuje wprowadzić funkcjonalność typu konsultant on-line?

 

Ostatnia kwestia - fakturowanie. Czy faktury w tej firmie są generowane od razu w dniu, max dzień po zaksięgowaniu przez nich płatności za usługę? Jeśli tak, czy mogę otrzymać podgląd faktury w pdf lub podejrzeć ją w panelu klienta zanim otrzymam oryginał pocztą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy MasterNET planuje...

Czy to forum to Biuro Obsługi Klienta firmy o którą tutaj pytasz (lub jakiejkolwiek innej firmy z branży polskiego webhostingu)? Tego typu pytania powinieneś zadać BEZPOŚREDNIO do firmy której ofertą się interesujesz, a nie na forum publicznym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz

Mam u nich wszystkie domeny pl jakie posiadam, oraz jedną eu. Nie jest tego za wiele, ale nie jestem jakimś pośrednikiem, "zbieraczem" domen itp. Po prost mam co mi potrzebne :)

 

Jakiś czas temu przeniosłem się do MasterNET z OVH - warunki cenowe przy pl takie same, a podejście do klienta inne, żadna masówka tylko uprzejma pomoc za każdym razem. Panel o wiele wygodniejszy niż manager v3, zaś pomoc na wszelkie pytania jest udzielana bardzo szybko, do tego również w weekendy (w OVH musiałem zawsze czekać z piątku aż do poniedziałku). Poza tym w razie transferu / cesji itp. nie muszę nareszcie wysyłać dokumentów pocztą jak w antycznym ovh, ale po prostu np. za pomocą faksu lub załącznika do emaila.

 

Mogę polecić no i polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@apa-sf owszem kontakt w dniu dzisiejszym mógł być utrudniony do godzin popołudniowych w związku z zablokowaniem przez TP SA portu 25 (serwer poczty wychodzącej) dla wszystkich swoich Klientów co spowodowało, iż przeważnie nasi starsi Klienci wydzwaniali non-stop od samego rana bo nie mogą wysłać poczty posiadając stare ustawienia SMTP w swoich klientach poczty.

Mam nadzieję, że mimo tego będziesz w przyszłości zadowolony w pełni z naszych usług :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziękuję za informacje. Korzystając z okazji pozwolę sobie zapytać na szybko gdzie mogę przesłać skargę na działanie polskiego rejestratora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×