apa-sf 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 Poszukuję nowego domu dla moich domen (.pl i .com). Zauważyłem całkiem sporo pozytywnych opinii o MasterNET. To co mnie niezapokoiło to ponad połgodzinna bezskuteczna próba dodzwonienia się na infolinię i telefon komórkowy. Prosiłbym o opinie jak w dłuższym czasie wygląda sprawa szybkiego kontaktu i tempa realizacji zleceń / rozwiązywania problemów, etc.? Czy MasterNET planuje wprowadzić funkcjonalność typu konsultant on-line? Ostatnia kwestia - fakturowanie. Czy faktury w tej firmie są generowane od razu w dniu, max dzień po zaksięgowaniu przez nich płatności za usługę? Jeśli tak, czy mogę otrzymać podgląd faktury w pdf lub podejrzeć ją w panelu klienta zanim otrzymam oryginał pocztą? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaczy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 Czy MasterNET planuje... Czy to forum to Biuro Obsługi Klienta firmy o którą tutaj pytasz (lub jakiejkolwiek innej firmy z branży polskiego webhostingu)? Tego typu pytania powinieneś zadać BEZPOŚREDNIO do firmy której ofertą się interesujesz, a nie na forum publicznym. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 Mam u nich wszystkie domeny pl jakie posiadam, oraz jedną eu. Nie jest tego za wiele, ale nie jestem jakimś pośrednikiem, "zbieraczem" domen itp. Po prost mam co mi potrzebne Jakiś czas temu przeniosłem się do MasterNET z OVH - warunki cenowe przy pl takie same, a podejście do klienta inne, żadna masówka tylko uprzejma pomoc za każdym razem. Panel o wiele wygodniejszy niż manager v3, zaś pomoc na wszelkie pytania jest udzielana bardzo szybko, do tego również w weekendy (w OVH musiałem zawsze czekać z piątku aż do poniedziałku). Poza tym w razie transferu / cesji itp. nie muszę nareszcie wysyłać dokumentów pocztą jak w antycznym ovh, ale po prostu np. za pomocą faksu lub załącznika do emaila. Mogę polecić no i polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 @apa-sf owszem kontakt w dniu dzisiejszym mógł być utrudniony do godzin popołudniowych w związku z zablokowaniem przez TP SA portu 25 (serwer poczty wychodzącej) dla wszystkich swoich Klientów co spowodowało, iż przeważnie nasi starsi Klienci wydzwaniali non-stop od samego rana bo nie mogą wysłać poczty posiadając stare ustawienia SMTP w swoich klientach poczty. Mam nadzieję, że mimo tego będziesz w przyszłości zadowolony w pełni z naszych usług Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
apa-sf 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2009 dziękuję za informacje. Korzystając z okazji pozwolę sobie zapytać na szybko gdzie mogę przesłać skargę na działanie polskiego rejestratora? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2009 Pewnie do NASK'u który zajmuje się PL rejestrem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach