Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Wojtek123

Cyfra+ - szukam opini

Polecane posty

Witam. Czy ktoś ma może cyfre+, i może się podzielić opinią?

Chciałem na święta zrobić prezent babci, używa teraz zwykłej anteny analogowej a z odbiorem wiadomo jak jest.

zainteresowała mnie oferta z cyfry, ta nowa promocja, i całkiem fajny telewizorek dają. Pytanie, czy tu są jakieś haczyki?

Czy ktoś korzysta może z cyfry i może podzielić się opinią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Haczyk jest - tylko dwoma najwyższymi planami taryfowymi możesz dostać (ewentualnie z niższym, ale z dodatkowymi pakietami). Do tego musisz podpisać umowę na 2 lata, przy krótszych TV nie dają. No i tak całkiem gratis nie jest - trzeba zydla zapłacić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No fakt, no ale mam odłożone na czarną godzinę to może tego zyla jakoś dam rade zapłacić. ;-)

Jeszcze pytanie, czy można jakoś cyfre podzielić np. na dwa telewizory?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posiadałem cyfrę i wypowiem się na temat tego ... 

 

Więc tak przygoda była taka że po kupnie Cyfry, w ramach kupna pan spec miał przyjechac i mi wszytko skonfigurowac, pomojając to ze sam bym sobie poradził z tym, ale ok jak dają za free w ramach kupna cyfry czemu mam sam się meczyc i dobrze że może tak było.

 

Pan umówił się ze mna na godzine 18 w domu, wraz z tym że przywiezie cyfre i wszelakie kabelki itp ok. Więc po kupnie poszedłem pozałatwiac jeszcze swoje sprawy i czekałem do 18. Owszem pan przyjechał zamontował wszytko pokazał co i jak no w sumie nic nowego sie nie dowiedziałem .

 

Po 2 tygodniach dekoder przestał łapac sygnał, lub był na minimum zadzwoniłem do sklepu gdzie kupiłem cyfę, gdyz to był oficialny partner cyfry, wiec po co miałem dzwoni gdzies w polske i zgłaszac problem zadzwoniłem na miejsce, pan miał przyjechac tego samego dnia nie przyejchał, przyjechał następnego dobra ... ok niech będzie w sumie co tam że mi sygnał padał i musze za to płacic ;/  Cos popukał popukał zabrał dekoder za 3 dni oddał niby wszytko działa mi 3 dni oczywiscie leciały abonamentu za który i tak nic nie mogłem nic ogląda. Po miesiacu czasu to samo znowu sygnał zanika tym razem zadzwonilem w polske gdzies przedstawilem ze jzu tutaj pan byl i nic nie pomogl, no nic cos pogadali i kazali zadzwonic jeszcze raz do owego pana. Pan znowu przyjechal tym razem jak trzeba wielke zaskoczenie ze dekoder znowu nie dziala rozebral cala instalcja kabeli antene itp podlaczyl niema sygnalu no nic zabral wszytko mi. 3 dnia nie przywiózł mi niczego zadzwoniłem do niego on stwioerdził ze musze dzwonic na centrale gdyz dekoder przejeła centrala ok dzwonie w sumei czemu mam znowu 3 dni czekac za cos co nie dziala w cenrali powiedzili ze przesla nowy dekoder ok .. niech bedzie, po tygodniu 3+7 = 10 dni mam dekodera, zadzwonilem czy sam mam go podlaczyc czy wolac kogos, dobra kazali samemu. Przy fakturze platnosci zadzwonilem po oplacie do cenrali by domagac sie zwrotu 10 dni od abonamentu platnosci by nie mialem dekodera i nie używałem dekodera wiec nie mam za miar placic, i tu zaczeły sie schodzy kazali jakies papiery po wysylac wyslalem .... w miedzy czasie przyszla drugia faktura platnosci ...  Dostalem pismo po dobrze ponad meisiacu ze niestety nie moga mi uniewaznic tych 10 dni gdzy dekoder sam posulem  i to sie nie liczy.. ta a oni mi dali nowy dekoder, ja nic nie placilem bo ja popsulem jedno drugiemu zaprzeczalo dobra teelfonna centrale rozmowa juz na poziomie co najmniej rozmowy z YT z TELE2 same ** bo sie wkurzylem , ze skoro ja popsulem dekorer to ja powinienem za dekorde placic a nie placilem bo uznali gwarancje i z winy producenta dekodera zostal on uszkodzony a mi przysylaja pismo jesli sie domagam zwrotu nadplaconego abonamentu ze ja rozwalilem dekoder, dobra pani na centrali przelczyla mnie do jakiegos pana z jakiegos tam dzialu to samo mu powiedzialem pan tylko pamietam ze powiedzial "no faktycznie prosze przeslac jeszcze raz pismo lub faksem tutaj podal numer i rozpatrzymy ponownie reklamacje" dobra wyslalem faksem. Tym razem po okolo 2tygodniach ... odpowiedz tez negatywna na mnie ze jednak po bardziej rozpatrzeniu ponownej reklamacji wina jest moja i nieumiejtego montażu cyfry. Krew mnie zalala, telefon do centrali tym razem odrazu chcec polaczenia mnie z kims kompetentnym a nie z paniami prakotkami ktore tyle wiedza o cyrze co ja o sadzeniu burakow. Oczywiscie nic nei dalo. Oficialne pismo wyslalem do nich poczta z zazaleniem i jesli nic nie poradza sprawe skieruej do sadu, bo defakto ja nie instalowalem rzeczego urzadzenia cyfry tylko przez ich pracownika. Tym razem dostalem pismo z jakims telfonem wewnetrznym i imieniem pana dobra zadzwonilem powiedzialem mu w czym sprawa pan juz zmiekl z tonu i tylko przepraszal i sugerowal by sprawy do sadu nie kierowac ... po 4 miesiacach umeczania sie z cyfra zerwalem umowe na specialnych warunkach !!! poprzez owego pana z ktorym rozmawialem . Od tamtego razu trzymam sie od tego z daleka ..... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Verde: zaparzyć Ci ziółka? Już, już, ciiii...

 

Dobra, dość żartów. Nie dziwię Ci się specjalnie, że się zirytowałeś na wspomnienie sprawy, miewałem podobne, co prawda nie z Cyfrą a inną firmą. Nie, żeby miało Cię to specjalnie pocieszyć, ale wiedz, że z innymi operatorami wcale lepiej nie jest, "rodzinny" Polsat Cyfrowy, w którym "dobrze nam razem" robi też bardzo żałosne jaja, n-ka co chwilę zmienia zasady... Ogólnie rzecz biorąc panuje całkowity bałagan, jeśli chodzi o operatorów tv cyfrowej w naszym kraju - wygląda to tak, jakby odpowiednie urzędy (KRRiTv, UKE itd.) albo nie posiadają odpowiednich narzędzi prawnych, żeby tych nadawców przywołać czasem do porządku, albo po prostu wszyscy mają panujący obecnie stan w głębokim poważaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie narzekam na Cyfrę mam prawie rok (Komfortowy+ + Canal+ za free na rok) płaciłem 30 zł przez 10 miesięcy, a teraz 60 zł.

Narzekać nie narzekam, gdyż wszystko jest oki. Płacę kartą płatniczą i serdecznie polecam.

 

Co do oferty z telewizorem, zadałem zapytanie i dostałem odpowiedź:

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że mogę Panu zaproponować przedłużenie Umowy na 24 miesiące. W ramach akcji otrzymuje Pan pakiet Prestiżowy HD+ w cenie 129 zł na okres 24 miesiące, bezpłatny czynsz najmu terminalu HD lub HD PVR przez 24 miesiące i telewizor za 1 zł. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×