konrad_wawa 0 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2009 Witam, mam problem z działaniem poczty na serwerze kupionym w Prohost (Reseller Platinum). Na moje pytania zadane na helpdesku otrzymałem odpowiedź, że "powodów mogą być miliony", super... Sprawa wygląda w ten sposób, że co jakiś czas przy próbie wysłania maila, poczta wyrzuca błąd po czym po kilku minutach przeładowuje się i działa znowu normalnie. Tak wygląda tego typu błąd: Przy czym dzieje się tak tylko na jednym mailu w tej domenie, a na innym w tym samym czasie działa wszystko jak trzeba (co lepsze komputery są na tym samym łączu). Dzisiaj próbuję wysłać pocztę z załącznikiem 2MB, na mniej więcej 10 prób wiadomość wyszła ze skrzynki tylko raz. Za każdym razem pasek wysyłania dochodzi do 1/10 i wyrzuca taki błąd: Występują też problemy z przysyłaniem wiadomości do mnie i objawia się to bardzo podobnie tzn. przez kilka minut nie można wysłać, a po chwili idzie bez problemu. Czym to może być spowodowane? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2009 Aż tak trudno do Google wklepać jako zapytanie podany w logu numer błędu? Pierwszy link z brzegu: http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/813514/pl Ale moja wskazówka - może po prostu wyłącz swojego firewalla i antywirusa, bo może to on po prostu zrywa ci połączenie z serwerem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konrad_wawa 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Aż tak trudno do Google wklepać jako zapytanie podany w logu numer błędu? Pierwszy link z brzegu: http://support.micro...px/kb/813514/pl Ale moja wskazówka - może po prostu wyłącz swojego firewalla i antywirusa, bo może to on po prostu zrywa ci połączenie z serwerem... Uwierz mi, że w Google przejrzałem już chyba wszystkie wpisy związane z błędem serwera 421 i błędem łączy 10053. Temat oglądał też zaprzyjaźniony informatyk, pisałem na helpdesk prohosta... I żadna z tych instrukcji niestety nie rozwiązuje problemu, wyłączenie firewalla i antywirusa nic nie daje, bo robiłem taki test. Dopiero po tym wszystkim zapytałem tutaj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Nie masz przypadkiem Norton AntiVirusa / Symantec AV Corporate / Symantec Endpoint? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
konrad_wawa 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Nie masz przypadkiem Norton AntiVirusa / Symantec AV Corporate / Symantec Endpoint? Mam Avasta, ale to nie jego sprawka, ponieważ te błędy nie występują stale, tylko pojawiają się co jakiś czas bez wyraźnej przyczyny. Przez cały dzień potrafi wszystko działać dobrze, a tu nagle przez 10-15 minut nie da się odbierać wiadomości, albo nie da się wysłać z załącznikiem tak jak w przypadku drugiego screena, który wstawiłem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 @konrad_wawa tak na marginesie proponuje zmienić port SMTP na 587 lub szyfrowany 465 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Z webmaila i do webmaila idzie? To pierwsza rzecz.. druga, to sprawdź, czy nie masz np. dzielenia wiadomości w Outlooku czy coś.. tak trochę strzelam teraz.. A Thunderbirda może zainstaluj? Wtedy będzie wiadomo, czy to program pocztowy, czy Twój komp czy co... heh Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach