Skocz do zawartości

Polecane posty

Siema kupiłem serwer na HitMe.pl "Counter Strike 1.6 [DE - Frankfurt] priv" zakupiłem go w niedziele 16 listopada 2009r pieniądze wpłaciłem 17-11-2009r o16 do dzisiaj nie mam żadnej odpowiedzi na wpłatę już w niedziele pisałem na marek@hitme.pl i tez nie dostałem odpowiedzi.

 

Ważny do

2009-01-01

 

Zwróćcie uwagę do kiedy jest ważny serwer. Tak mi się wyświetla na stronce http://www.gryhitme.pl. Jeszcze poczekam i napiszę kilka e maili jeżeli to nie pomoże to co mam zrobić? Mój nr gg 9431402. Proszę o podpowiedzi albo tu albo na gg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wpłacałeś w banku, czy na poczcie?

Wpłaciłem w punkcie bankowym pko bp. Ale to tez nie o to chodzi zaniepokojony jestem bo wpłaciłem a nie ma żadnego odzewu ze strony hitme chociaż ze wysłałem 2 e maile jeden z pytaniem w drugim wysłałem skan dowodu wpłaty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

1) po co nowy temat?

2) jeśli wpłacił Pan pieniądze wczoraj, do tego po 16, to jeśli wpłata nie była realizowana z mBanku to pieniądze pojawiły się na naszym rachunku dopiero dzisiaj, zatem nie minęły nawet 24 godziny. Natomiast jeśli dokonał Pan wpłaty na poczcie to czas realizacji w skrajnych przypadkach może zbliżyć się do 2 tygodni. Nie nasza wina.

 

Proszę o wysłanie potwierdzenia wpłaty na naszego maila i zapamiętanie - forum to nie jest BOK.

 

Użytkownik użył funkcji szukaj z sukcesem - napisał to samo w odpowiednim temacie.

 

Temat do kosza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

1) po co nowy temat?

2) jeśli wpłacił Pan pieniądze wczoraj, do tego po 16, to jeśli wpłata nie była realizowana z mBanku to pieniądze pojawiły się na naszym rachunku dopiero dzisiaj, zatem nie minęły nawet 24 godziny. Natomiast jeśli dokonał Pan wpłaty na poczcie to czas realizacji w skrajnych przypadkach może zbliżyć się do 2 tygodni. Nie nasza wina.

 

Proszę o wysłanie potwierdzenia wpłaty na naszego maila i zapamiętanie - forum to nie jest BOK.

 

Użytkownik użył funkcji szukaj z sukcesem - napisał to samo w odpowiednim temacie.

 

Temat do kosza.

wpłaciłem w punkcie bankowym pko bp wysłałem skan dowodu wpłaty wczoraj na marek@hitme.pl. a i od kiedy jest liczony czas ważności serwera od włączenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wpłaciłem w punkcie bankowym pko bp wysłałem skan dowodu wpłaty wczoraj na marek@hitme.pl. a i od kiedy jest liczony czas ważności serwera od włączenia?

A pomysl ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ja wysyłam na wasze emaile wiadomości i nie dostaje odpowiedzi i na gg pisze i tez nie dostaje odpowiedzi to co ja mam myśleć że będzie wszystko dobrze. Szukam odpowiedzi na moje pytania. Te forum jest chyba jedynym sposobem na skontaktowanie się z Panem. odpisał pan nie czytając mojego postu napisal pan ze jezeli wyslalem przez poczte to dlugo moze byc a napisalem gdzie wpłacilem pieniadze . A gg wiem jest pan po 22 i bylem przez te 3 dni i nikogo nie bylo.

post-9317-1258569927,47.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedna rada - nie korzystajcie z wpłat gotówkowych w PKO BP. Mam u nich konto od wielu lat i niedawno z powodu braków na koncie musiałem wpłacić gotówką, poszedłem z przyzwyczajenia do PKO. Przelew szedł 3 (słownie: TRZY) dni. Prawie jak na Poczcie Polskiej (ceny przelewów też chyba podobne)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Większość firm nie uznaje takich potwierdzeń. Zbyt wiele razy zostały wykiwane.

 

Ale na stronie HitMe.pl jest napisane ze to możne przyspieszyć włączenie serwera. Więc wysłałem skan od razu po wpłacie na marek@hitme.pl. A ten Pan pisze żebym wysłał mu dowód Wpłaty. więc dzisiaj znowu wysłałem na bok@hitme.pl i na marek@hitme.pl

 

Jedna rada - nie korzystajcie z wpłat gotówkowych w PKO BP. Mam u nich konto od wielu lat i niedawno z powodu braków na koncie musiałem wpłacić gotówką, poszedłem z przyzwyczajenia do PKO. Przelew szedł 3 (słownie: TRZY) dni. Prawie jak na Poczcie Polskiej (ceny przelewów też chyba podobne)...
Co do tej wypowiedzi to nie mogę się zgodzić zawsze szybko była kasa gdy na allegro opłacałem jakieś zakupy a przelew 2,50zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest po prostu dla mnie śmieszne co robi firma hitme. Na e maile nie odpisują. Na gg nikogo nie ma.

Po napisaniu posta dostałem odpowiedz na forum, z tej odpowiedzi wynika ze nawet nie przeczytał ten pan mojego posta.

Czy tak robi odpowiedzialna osoba???

A i stronka to jest po prostu śmiech, cześć strony po prostu nie działa.

 

Proszę o pomoc Nie wiem co mam zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzialna osoba nie prowadzi korespondencji przez forum, do tego dołączając dokumenty w postach.

 

Chce być Pan poważnie traktowany - proszę poważnie traktować drugą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest po prostu dla mnie śmieszne co robi firma hitme. Na e maile nie odpisują. Na gg nikogo nie ma.

Po napisaniu posta dostałem odpowiedz na forum, z tej odpowiedzi wynika ze nawet nie przeczytał ten pan mojego posta.

Czy tak robi odpowiedzialna osoba???

A i stronka to jest po prostu śmiech, cześć strony po prostu nie działa.

 

Proszę o pomoc Nie wiem co mam zrobić.

 

 

Odpowiedzialna osoba nie prowadzi korespondencji przez forum, do tego dołączając dokumenty w postach.

 

Chce być Pan poważnie traktowany - proszę poważnie traktować drugą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby pan odpisał na moje e-maile to ja bym nie musiał nawet tematu zakładać.

Wystarczyło by mi nawet taki e-mail że odebrał pan skan.

To jak miałem się z panem skontaktować?? Pan jedynie na forum odpisuje jak ktoś

Panu wytyka błędy.

Czuję się po prostu oszukany. Gdyby Pan wydał 50 zł i po 5 dniach nikt by do pana nie odpisywał to jak pan by się czuł.

Jutro (piątek 20-11-2009) o 16:20 będę w domu jeżeli nie dostane wiadomości od pana będę zmuszony podjąć odpowiednie kroki w celu uzyskania

dostępu do serwera.

Dziękuję Artur Rękiewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Współczuję posiadaczom takich klientów. To nie wina HitMe że nie widzą do tej pory Twojej kasy na swoim koncie. Takie potwierdzenie nawet ja mogę sobie tu wkleić .... to żaden dowód. Zadzwoń sobie do PKO i z nimi pogadaj. Zacznij u źródła. Popadłeś w coś stylu ... dajcie mi konto bo mam potwierdzenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie potwierdzenie nawet ja mogę sobie tu wkleić .... to żaden dowód. Zadzwoń sobie do PKO i z nimi pogadaj. Zacznij u źródła. Popadłeś w coś stylu ... dajcie mi konto bo mam potwierdzenie

 

Jeżeli hitme to honoruje i sami prosza o przeslanie potwierdzenia co w tym zlego?

 

Pozdrawiam,

TG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To mógł by ten Pan napisać to do mnie na e-maila a nie dopiero jak napisałem kilka słów na forum to dostałem jakąkolwiek odpowiedz na forum bo e-maili żadnych nie dostałem a wysłałem 4 łącznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie ktoś na pisze co mam z tym faktem zrobić że wpłaciłem 17 a dzisiaj jest 20 i pisałem już 16 i do tej pory jedyne odpowiedzi to na forum. Mam jeszcze

czekać czy zgłosić to gdzieś jeżeli zgłosić to gdzie?? Już nie mam do tej firmy sił i chęci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze czekać czy zgłosić to gdzieś jeżeli zgłosić to gdzie??

 

Zgłosić, zgłosić...

 

Ale się do psychologa/psychiatry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przelewy bankowe trwają dość długo, niestety. Klient korzystający z takiego dobrodziejstwa powinien wpłacać odpowiednio wcześniej lub liczyć się z opóźnieniami. Wyjściem jest wpłata w banku, gdzie usługodawca ma swoje konto, zaksięgowanie powinno być praktycznie natychmiastowe.

Nie można winić za do firmy hostingowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli opóźnienie jest z winy firmy hostingowej, to robienie takiej afery z tak błachego powodu jest lekko niepoważne. Biorąc pod uwagę, nie minięcie nawet 24h, od wysłania przelewu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli opóźnienie jest z winy firmy hostingowej, to robienie takiej afery z tak błachego powodu jest lekko niepoważne. Biorąc pod uwagę, nie minięcie nawet 24h, od wysłania przelewu.

yy przecież 3 dni minęły. Chyba nie czytałeś całego wątku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yy przecież 3 dni minęły. Chyba nie czytałeś całego wątku.

Czytalem caly watek i wielka afera zrobila sie juz w przeciagu 24h. Nie dziwil bym sie Hitme, gdyby teraz czekali z zalozeniem konta do czasu okreslonego w regulaminie. Osobiscie, takiej osobie tez nie staral bym sie nic przyspieszyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytalem caly watek i wielka afera zrobila sie juz w przeciagu 24h. Nie dziwil bym sie Hitme, gdyby teraz czekali z zalozeniem konta do czasu okreslonego w regulaminie. Osobiscie, takiej osobie tez nie staral bym sie nic przyspieszyc.

Jeśli tak, to źle świadczy to jedynie o tobie a nie o kliencie. Tu nie ma miejsca na obrażanie sie - jeśli dostali pieniądze to mają psi obowiązek dostarczyć usługę. Robienie na złość swoim klientom, nie sprawdza się jako pomysł na biznes.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×