Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Podejście iż klient może wchodzić na głowę, to błędne założenie. Lepiej części klientów unikać, by nie robić sobie problemów, a można zajść o wiele dalej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guziec 109 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Podejście iż klient może wchodzić na głowę, to błędne założenie. Lepiej części klientów unikać, by nie robić sobie problemów, a można zajść o wiele dalej. Wtedy się zwraca pieniądze i pisze "przykro nam, nie jesteśmy w stanie spełnić Pana wymagań". Opinia to coś dużo więcej warte niż satysfakcja zrobienia na złość upierdliwcowi, a czytając opinie potencjalni klienci nie zwracają uwagi na to czy człowiek który je wystawił miał czy nie miał racji. Unikniesz jednego, a przy okazji 20 innych którzy przeczytają jak to robisz komuś na złość. Zresztą ja tego nie rozumiem - co szkodzi firmie hitme uruchomić usługę od razu po zamówieniu przez klienta? Przecież jeśli kasa nie wpłynie, to mogą mu to w minutę zamknąć - stratni nie będą. U mnie klient zakłada sobie konto sam - w minutę, po czym ma dwa tygodnie na wysłanie pieniędzy. Jeśli w tym czasie nie wpłyną, a klient nie odpowie na e-maila z przypomnieniem - uznaję że rezygnuje a konto jest automatycznie usuwane. Nawet palcem w bucie nie muszę kiwnąć. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Nie wnikam czemu hitme do dnia dzisiejszego nie założyło konta. Ale zachowanie klienta w tym temacie było gorzej niż dziecinne. Zaś jeśli chodzi o opinię, to czy ktoś słowa takiego osobnika, będzie traktował poważnie(pomijając, że zaraz powinny trafić do kosza)? Ja np. nie pozwolił bym sobie świadczyć usługi, dla tak nie poważnego klienta. Odmówił bym świadczenia usługi i zwrócił wpłacone pieniądze. Naprawdę wole czas który bym stracił na użeranie się z nim, poświęcić na polepszanie jakości usług. Wyszło by to z korzyścią dla mnie(mniej nerwów), jak i dla moich klientów(lepsza jakość). Automatyczne zakładanie kont, powoduje iż możesz się stać dość szybko siedliskiem spamu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Ale zachowanie klienta w tym temacie było gorzej niż dziecinne Przecież usługi hitme są w dużej części skierowane do dzieci, wiec czego się można spodziewać. Sami sobie wybrali taką grupę docelową, więc sami muszą jej sprostać. Tu widać, ale nie tylko tu, że radzą sobie z tym średnio. pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Ja pomijam jakość supportu i działania hitme ogólnie. No ale chyba musicie przyznać, że w tym konkretnym przypadku klient trochę przesadził na początku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guziec 109 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Automatyczne zakładanie kont, powoduje iż możesz się stać dość szybko siedliskiem spamu. "Aż taka głupia to ja już nie jestem..." http://turox.pl/regulamin.php §3 p.3: "W trakcie trwania Okresu Testowego wszystkie funkcje Konta Klienta, z wyjątkiem obsługi komendy "mail" w php, działają normalnie." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Spam, to nie tylko funkcja mail() w php . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 "W trakcie trwania Okresu Testowego wszystkie funkcje Konta Klienta, z wyjątkiem obsługi komendy "mail" w php, działają normalnie." A co, gdy "klient" via DA założy sobie skrzynki mailowe i zacznie wysyłać przez nie spamowe maile? Dodatkowo taki delikwent może poprzez sockety próbować łączyć się bezpośrednio z jakimiś serwerami SMTP. A tak poza tym, to mówimy tutaj chyba o VPSach, które to rządzą się innymi prawami, niż konta stricte hostingowe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guziec 109 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Spam, to nie tylko funkcja mail() w php . Spam to w ogóle nie jest żadna funkcja. Natomiast chętnie usłyszę w jaki sposób ręczne zakładanie kont zabezpiecza cię przed niebezpieczeństwem wysłania przez klienta spamu przez twój serwer. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Spam to w ogóle nie jest żadna funkcja. Natomiast chętnie usłyszę w jaki sposób ręczne zakładanie kont zabezpiecza cię przed niebezpieczeństwem wysłania przez klienta spamu przez twój serwer. Raczej chodziło o to, że ręczne czy automatyczne po opłaceniu konta przez klienta zmniejsza prawdopodobnieństwo spamu. Automaty są fajne o ile wysyłanie @ dla takich kont testowych jest całkowicie zablokowane (lub mocno ograniczone). Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guziec 109 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 A co, gdy "klient" via DA założy sobie skrzynki mailowe i zacznie wysyłać przez nie spamowe maile? Dodatkowo taki delikwent może poprzez sockety próbować łączyć się bezpośrednio z jakimiś serwerami SMTP. Jest takie afrykańskie przysłowie które mówi że aby uciec przed lwem nie musisz być szybszy od lwa. Wystarczy że jesteś szybszy od twojego kolegi... Innymi słowy - jest tyle lepszych i prostszych sposobów na wysłanie spamu - którego zresztą większość chyba wysyła się przez zarażone kompy z Windowsami - żeby nie trzeba się było martwić o to że ktoś będzie specjalnie po to zakładał konto na jakimś serwerze i sam wgrywał specjalnie przystosowane skrypty. Poza tym co za różnica czy ręcznie czy automatycznie zakładasz konto - potencjalny spamer przecież i tak ci nie poda swoich prawdziwych danych a o skan dowodu chyba przedtem nie prosisz? A tak poza tym, to mówimy tutaj chyba o VPSach, które to rządzą się innymi prawami, niż konta stricte hostingowe Technicznie tak, ale podejście do klienta rządzi się takimi samymi prawami w każdej branży. Raczej chodziło o to, że ręczne czy automatyczne po opłaceniu konta przez klienta zmniejsza prawdopodobnieństwo spamu. Tylko że te klienty obecnie to takie wybredne się zrobiły, że najpierw chcą konto - i to czasami nawet na dwa tygodnie - a potem ewentualnie zapłacą. Też uważam że to skandal i powinno być odwrotnie - najpierw oni płacą a potem ja ewentualnie założę im konto. Ale co robić - kapitalizm... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gion5 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Jeszcze raz chcę podkreślić że nie było by całego tematu gdyby Ten Pan odpisał na chociaż jednego e-maila. Jedyne odpowiedzi jakie dostałem to na tym forum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Ponowie ile jeszcze takich tematów/postów zostanie napisanych aby w końcu zdać sobie sprawę, iż jednak jest jakiś problem z komunikacją firma-klient/klient-firma i bez znaczenia o jakie sprawy chodzi.. Dlaczego ludzie jakoś aż tak bardzo nie narzekają na kontakty z innymi firmami? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Jeszcze raz chcę podkreślić że nie było by całego tematu gdyby Ten Pan odpisał na chociaż jednego e-maila. Jedyne odpowiedzi jakie dostałem to na tym forum. No niestety taki jest czasami urok firm jednosobowych. Jeżeli właściciela coś zatrzymało, ma inny projekt itp to siłą rzeczy zaniedbuje klientów. Sam do pewnego czasu prowadziłem własną firmę samodzielnie i to na dobre nigdy nie wychodzi. pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 No niestety taki jest czasami urok firm jednosobowych. Jeżeli właściciela coś zatrzymało, ma inny projekt itp to siłą rzeczy zaniedbuje klientów. Sam do pewnego czasu prowadziłem własną firmę samodzielnie i to na dobre nigdy nie wychodzi. pozdrawiam, TG hitme to firma podzielona na "departamenty" Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 hitme to firma podzielona na "departamenty" To tylko czekać aż ten holding wejdzie na giełdę ;-) pozdr. TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Jest takie afrykańskie przysłowie które mówi że aby uciec przed lwem nie musisz być szybszy od lwa. Wystarczy że jesteś szybszy od twojego kolegi... Innymi słowy - jest tyle lepszych i prostszych sposobów na wysłanie spamu - którego zresztą większość chyba wysyła się przez zarażone kompy z Windowsami - żeby nie trzeba się było martwić o to że ktoś będzie specjalnie po to zakładał konto na jakimś serwerze i sam wgrywał specjalnie przystosowane skrypty. Poza tym co za różnica czy ręcznie czy automatycznie zakładasz konto - potencjalny spamer przecież i tak ci nie poda swoich prawdziwych danych a o skan dowodu chyba przedtem nie prosisz? Czyli uważasz, że najlepiej w ogóle się nie zabezpieczać, bo są łatwiejsze potencjalne ofiary? Istnieje wiele bootów, których zadaniem jest właśnie owe zakładanie kont hostingowych i rozsyłanie spamu. Użytkownicy np. WHMCS'ów pewnie nie raz już tego doświadczyli. Automatyczne zakładanie po płatności, eliminuje takiego boot'a w 99,9%, tak samo jak ręczne akceptowanie zamówienia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Istnieje wiele bootów, których zadaniem jest właśnie owe zakładanie kont hostingowych i rozsyłanie spamu. Użytkownicy np. WHMCS'ów pewnie nie raz już tego doświadczyli. Automatyczne zakładanie po płatności, eliminuje takiego boot'a w 99,9%, tak samo jak ręczne akceptowanie zamówienia. Bez weryfikacji nie odgrzebalibyśmy się z rbli Żadne limity, wycięte funkcje mały rezultat, poczta się i tak zakolejkuje itp - lepiej dusić to w zarodku czyli weryfikować konta. Jak siedzę na supporcie to niejednokrotnie chwytam za telefon po odebraniu zamówienia, lepiej mieć "czyste przedpole". Pozostaje jeszcze kwestia dziurawych skryptów klienckich, ale to jakby inna bajka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 To tylko czekać aż ten holding wejdzie na giełdę ;-) pozdr. TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guziec 109 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Czyli uważasz, że najlepiej w ogóle się nie zabezpieczać, bo są łatwiejsze potencjalne ofiary? Bynajmniej, ale uważam że należy się zabezpieczać adekwatnie do zagrożenia. I że "zabezpieczenie" polegające jedynie na robieniu ręcznie tego co może zrobić automat to żadne zabezpieczenie. I tak i tak nie zweryfikujesz czy "Czesław Borowski" z Radomia faktycznie istnieje i to on wypełnił formularz zamówienia. Istnieje wiele bootów, których zadaniem jest właśnie owe zakładanie kont hostingowych i rozsyłanie spamu. Wystarczy zwykłe catpcha żeby wyeliminować boty. W każdym razie u mnie się sprawdza. Użytkownicy np. WHMCS'ów pewnie nie raz już tego doświadczyli. Automatyczne zakładanie po płatności, eliminuje takiego boot'a w 99,9%, tak samo jak ręczne akceptowanie zamówienia. Nie używam WHMCS-a podobnie jak Direct Admina - z powodów bezpieczeństwa między innymi. Podobnie jak nie pozwalam na CGI przez które - z tego co widzę - mało kto z adminów zdaje sobie sprawę jak trzeba to zabezpieczyć na współdzielonym hostingu. Nawiasem mówiąc jestem pewien że mój serwer bezpieczniejszy niż 90 procent popularnych hostingów w Polsce. A klient zanim zapłaci woli po prostu wypróbować sobie najpierw konto - zobaczyć jakie są możliwości czy prędkość i stabilność mu odpowiada. Jak widzisz działa - nikt się tu nie żali na turox.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 nikt się tu nie żali na turox.pl poczekaj, poczekaj, na pewno trafisz i na żalących, oczywiście źle Ci nie życzę, ale na pewno trafisz, nie unikniesz tego i nie "zabezpieczysz się", nie ma takiej możliwości PS nie piszę tego w kontekście klienta hitme z tego wątku bo to inna bajka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
guziec 109 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 poczekaj, poczekaj, na pewno trafisz i na żalących, oczywiście źle Ci nie życzę, ale na pewno trafisz, nie unikniesz tego i nie "zabezpieczysz się", nie ma takiej możliwości PS nie piszę tego w kontekście klienta hitme z tego wątku bo to inna bajka. No wiem, zawsze się jakiś upierdliwec trafi. A taki urok tego forum, że najwięcej się mówi o firmach które - oględnie mówiąc - nienajpoważniej podchodzą do klientów. Można by rzec - nieważne co piszą, ważne żeby nie przekręcili adresu www. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 I tak i tak nie zweryfikujesz czy "Czesław Borowski" z Radomia faktycznie istnieje i to on wypełnił formularz zamówienia. Ale jeśli owy Czesław Borowski pisze, że jest z Radomia, a whois adresu IP wskazuje na Paryż, to można albo zadzwonić do niego, albo poczekać z założeniem konta aż się o nie mailowo/telefonicznie upomni Tak samo - jeśli to jest jakiś Liung Abunem, to nie ma co weryfikować, tylko od razu wyrzucić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Logout.pl 0 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Ale jeśli owy Czesław Borowski pisze, że jest z Radomia, a whois adresu IP wskazuje na Paryż, to można albo zadzwonić do niego, albo poczekać z założeniem konta aż się o nie mailowo/telefonicznie upomni Tylko, że mamy tak dużą konkurencje, że w kolejce czeka 10 innych firm ze swoimi super ofertami. Prawda jest taka, że zamawiając konto testowe z reguły robi się to w kilku firmach w jednym czasie - gdy się wysyła dane do konta jako pierwszy to jest najwieksza szansa na pomyślne sfinalizowanie. Nie jest to reguła oczywiście. Pozdrawiam, TG Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 21, 2009 Tylko, że mamy tak dużą konkurencje, że w kolejce czeka 10 innych firm ze swoimi super ofertami. Prawda jest taka, że zamawiając konto testowe z reguły robi się to w kilku firmach w jednym czasie - gdy się wysyła dane do konta jako pierwszy to jest najwieksza szansa na pomyślne sfinalizowanie. Nie jest to reguła oczywiście. Pozdrawiam, TG W takich przypadkach, o jakich pisał Fiercio, jest to tylko proszenie się o problemy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach