Shk 51 Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2009 Witam! Wypisujemy opinie na temat hostingu hsms.pl który jest własnością firmy Active Hosting. Zamówiłem hosting na testy na jeden miesiąc za 1,22zł. Kończył mi się akurat abonament w proserwer.pl Na początku już pojawił się problem. Moje konto nie zostało automatycznie aktywowane po dokonaniu płatności. Po wymianie kilku wiadomości na PW z właścicielem hostingu konto zostało aktywowane. Co do ich usług - nie mam żadnych zastrzeżeń. Ktoś jeszcze korzysta z ich usług? Co Wy o tym hostingu sądzicie. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Listopad 13, 2009 Problem był fakt ale nie z naszej winy tylko z winy operatora sms'ów i wtyczki do whmcs. Już tego problemu nie ma. Przecież to beta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mis 0 Zgłoś post Napisano Listopad 18, 2009 Używam od tygodnia i na razie jest nawet dobrze ale mogło by byc lepiej(zdarzają się kilku minutowe pady baz danych ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tczesio 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2009 Jest bardzo źle. Serwery padają bardzo często. Na bezpłatnym hostingu było znacznie mniej problemów z padami niż tutaj... "Profesjonalny hosting wyobrażałem sobie zupełnie inaczej" Odradzam! http://img515.imageshack.us/my.php?image=11282009170555.jpg http://img109.imageshack.us/my.php?image=11282009170408.jpg Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2009 Uciekam, nie ma co... Szkoda tych 1,22zł na sms'a... Lepiej kupić sobie za to batonika i korzystać z darmowego. Mniej problemów... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tczesio 0 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2009 Drogie dzieci jeśli chcecie poznajcie serwerowni smak.. i życia jak w niej padnie łączy czas.... Padło łącze w kylos od 2 dni padów maszyny shared już nie ma bo został problem rozwiązany. Pozdrawiam. Moja strona jak nie działała tak nie działa, a Administracja woli udzielać się na forum, zamiast usuwać usterkę... Może, gdyby chociaż używali przecinków, dałoby się coś zrozumieć... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2009 Dziećmi to może jesteście Wy... ... nie potraficie dać sobie rady z awarią. I wypraszam sobie - przynajmniej ja - nazywaniem mnie dzieckiem. Prawda jest bolesna - nie działają Wasze usługi.. I tyle. Amen. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2009 no z tymi dziećmi to dowaliłeś do pieca, lepiej już trzeba było nic nie pisać i odezwać się jak będzie wszystko ok. już dawno powinieneś wiedzieć że awaria hostingu to nie to samo co awaria związana z dostępem do prądu, internetu czy wody - bez tego da się żyć, bez hostingu nie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 28, 2009 Drogie dzieci jeśli chcecie poznajcie serwerowni smak.. i życia jak w niej padnie łączy czas.... Padło łącze w kylos od 2 dni padów maszyny shared już nie ma bo został problem rozwiązany. Pozdrawiam. Żal, to mało powiedziane. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tczesio 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 No tak...ledwo kilka dni temu pisałem co myślę, a już zamiast mojej strony wielki napis: Error establishing a database connection Ludzie, jak nie umiecie, to się nie bierzcie za świadczenie usług hostingowych! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tczesio 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 Te 2 minuty są tak samo przesadzone, jak stwierdzenie "profesjonalny hosting". Przerwy są u Was CIĄGLE. Nieustatnnie. Non stop. Wynoszę się z moją stroną na poprzedni hosting. Nie mam nerwów na użeranie się z usługami o tak żałosnej jakości. Do widzenia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 Czego oczekujecie od konta www za sms. Tutaj może być tak samo jak w przypadku darmowego hostingu że serwery nie działają, padają itp. Nie lepiej wydać 15/30zł w innej (lepszej) firmie i być spokojnym o swoją stronę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 Oferując usługi w tak niskich cenach trzeba liczyć się że prędzej czy później będą występować różnego typu problemy. Damian, czy na prawdę warto sobie dla tych paru złotych psuć ogólną opinię o całej firmie? bo przecież tak jest zawsze i nie pierwszy raz rzeczywistość to już pokazała bo na hostingu za złotówkę zarobić się po prostu nie da świadcząc przyzwoicie usługi, no chyba że na tanie piwo. To (może) takie małe i ogólne podsumowanie powyższych postów po całym ciężkim dniu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tczesio 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 Mało ode mnie maili o awariach dostaliście? Przegraliście z darmowym hostingiem. Bo jesteście gorsi od nich. Mniej stabilni. Bardziej awaryjni. Kamikadze, u nich najdroższy pakiet kosztuje 23.18 PLN miesięcznie, a założę się, że są z nim identyczne problemy, jak z tańszymi pakietami. Ale masz rację z "(lepszą) firmą". Bo od tej radzę trzymać się z daleka... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 Hosting za sms to użeranie się z małolatami jak przy serwerach gier, chyba trzeba z tego zrezygnować tak jak z serwerów gier bo szkoda nerwów. Sam decydowałeś o wprowadzeniu dodatkowej oferty do swojej firmy. Dodatkowo trochę nie fair jest wyzywać klientów od "małotatów", jak się samemu nawala. Nie potrafiąc ogarnąć spraw związanych z konfiguracją serwera, oraz jego zabezpieczeniem. Kłamiąc i ośmieszając się non stop na forum. Dziwię się swoją drogą, że administracja tego forum jest taka tolerancyjna. Damian, czy na prawdę warto sobie dla tych paru złotych psuć ogólną opinię o całej firmie? Uważasz, że bez tej marki opinia była by dobra, po tym co reprezentuje sobą pan Damian? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MasterNETpl 100 Zgłoś post Napisano Grudzień 1, 2009 @Sebak zawsze może być jeszcze gorzej ale wiesz chyba o co chodzi Ale znając życie zaraz zjawią się nowi użytkownicy super zachwalając firmę jak to wiele razy już było widać Ale ok, wolność tomku w swoim domku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2009 Ogólnie to moglibyście blokować serwery które nie zostały opłacone... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
komandos 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2010 I odpowiadać na tickety http://img695.imageshack.us/img695/5575/hsms.png Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
komandos 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2010 1. To bardzo ciekawe 2. Ok nie zauważyłem, jednak warto odesłać klienta do odpowiedniego artykułu 3. j. w. 4. Pytałem o gwarantowany uptime, a nie o obecny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Styczeń 21, 2010 Nie rozumiem, dlaczego pojawiło się tyle negatywnych komentarzy. Według mnie, hosting bardzo solidny, brak problemów i dobra administracja. Pan Miodek nawet i o 3 w nocy potrafi pomóc gdy pojawi się jakiś problem Zero problemów, mam zamiar zostać tam do końca PS Ogólnie nie rozumiem, jak można gwarantować uptime. Przecież są taki wypadki, że firma niestety nie ma na nie wpływu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 To w takim razie jestem głupi i chyba czegoś nie rozumiem. Po to inwestuje się różne systemy bezpieczeństwa właśnie by móc zagwarantować, że one zadziałają i pozwolą na maksymalną niedostępność N w czasie Y. I jeżeli usługodawca sobie nie zdaje z tego sprawy, lub nie posiada takich zabezpieczeń jest to wyłącznie jego sprawa i klientów, którym na tym nie zależy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 To wybiera się serwerownię do której prowadzi więcej niż 1 "rurka" no i oczywiście nie wybiera się starej szopy w dzielnicy przemysłowej w której lubią panoszyć się w/w szczury. Cóż takie jest moje zdanie i na pewno nie jesteś w stanie go zmienić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 A jeśli w serwerowni lub w drodze do niej, rurkę przegryzie szczur to co wtedy ? "echo"; w tym biznesie redundancja to podstawa i poza kataklizmami nie ma mowy o tym że to "nie nasza wina" p.s. oprócz tej rurki może być też radyjko (ale zapasowe lub konkretne) albo druga rurka doprowadzona inaczej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 A jeśli w serwerowni lub w drodze do niej, rurkę przegryzie szczur to co wtedy ? "echo"; Jak Ci coś padnie to będziesz klientom wmawiał, że szczur przegryzł falę elektromagnetyczną? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2010 Nie, to gołębie będą siedzieć na "antenie". Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach