Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2012 (edytowany) @ Damian / Hekko.pl Dzięki, tak, to InVette, jednakże... ehhh... @ Pomposzowy Działa, ale został przeniesiony na nowy serwer. Bez jakiejkolwiek informacji, ogłoszenia, mailingu ani nic takiego... ani o zmianie właściciela (która miała miejsce już w październiku lub wcześniej, nie wiem), ani o przenosinach na inny serwer. Zarówno Kylos jak i InVette mają u mnie poważnego minusa za ten całkowity brak informacji. Gdy kilka dni temu sprawdzałem, to rekordy DNS dla części domen kierowały na nowy serwer, dla części domen wciąż na stary. Wyglądało to więc tak, jakby przenosiny odbywały się na raty, a nie wszystko jednocześnie. Do tego "krzaczki" po przenosinach w MySQL, kopia plików na nowym serwerze sprzed X dni, nie zsynchronizowane z tymi na starym, więc bałagan w przypadku, gdy ktoś regularnie coś zmienia... (to już sprawa InVette, oczywiście, administratorzy Kylos byli o wiele bardziej kompetentni odnośnie kwestii technicznych). Do tego przez dłuższy czas nie była aktywna licencja WHMCS (tam od zawsze był z tym problem, jednak do tej pory administratorzy Kylos po zgłoszeniu szybko to poprawiali), więc jeśli koniec usługi miałeś w tym okresie czasu, panel nie wygenerował faktury, nie przypomniał Ci o opłacie i różnie z przedłużeniem usługi teraz może być. Możesz próbować stary serwer 195.162.25.64:2222 albo nowy 178.19.108.114:2222, na którymś Twoje konto powinno być. Powinno... Adres biuro -at- hsms.pl mi nie odpowiadał, jednakże biuro -at- invette.pl już tak. Edytowano Grudzień 3, 2012 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pomposzowy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 3, 2012 Dzięki chłopie. 178.19.108.114:2222 działa u mnie, a raczej jak wpisze host: 178.19.108.114 (bez 2222) to logowanie przebiega poprawnie. Nie chce besztać tego hostingu, mam nadzieje że te ostatnie 2 tygodnie to okres przejściowy, strony mam od 1,5 roku i do tej pory było ok , tanio, płatność za sms, więc się nie przenosze w najblizszym czasie najprawdopodobniej. Będe informował jakby cuś. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pomposzowy 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2012 Jeszcze jedno, moge zalogować się i operować na wszystkich plikach moich stron, ale jedna z nich nie jest aktywna w przeglądarce. Dziwne, bo pliki tej strony można usuwać, itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2012 (edytowany) Upewnij się co do poprawności rekordów DNS dla tejże domeny. Jeśli używasz serwerów nazw ns1./ns2.active-hosting.pl to jak napisałem już - moje sprawdzenia sprzed kilku dni wskazywały, że część domen kierowana była na stary, a część na nowy serwer. Jeśli używasz zewnętrznych (nie od hostingu) serwerów nazw - odpowiednio zmień rekordy "A" uwzględniając adres IP nowego serwera. Edytowano Grudzień 4, 2012 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Grudzień 4, 2012 Czytając Twoje posty ( @Piotr GRD ) mam momentami wrażenie, że brakuje w naszym kraju jednej instytucji. AWH Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qwerty2222 0 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2013 Witam. Ma ktoś może jakiś kontakt mailowy do administratora hostingu hsms? Co się loguję to pokazuje mi się: "license validation failed", a kończy już mi się wazność usługi i nie mam jak zapłacić za domenę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2013 napisz @ na biuro: www.invette.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hipek.xd 8 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2013 Najśmieszniejsze jest to, że moja testowa stronka, która stoi na ich serwerach działa do dziś, a serwer miałem wykupiony do 1 stycznia 2013 roku Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Edart 239 Zgłoś post Napisano Marzec 3, 2013 to chyba dobrze że nowy właściciel dał czas na zapoznanie się z usługami ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qwerty2222 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2013 Napisałem do nich tydzień temu, ale zero odpowiedzi. Mogę już się zalogować na konto (przynajmniej na razie) ale w dalszym ciągu nie ma wystawionej faktury i nie mogę dokonać wpłaty smsem. Ale o dziwo strona jeszcze działa, mimo że była opłacona jakoś do listopada zeszłego roku, dokładnie nie pamiętam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
NetDC.pl 27 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2013 (edytowany) Napisałem do nich tydzień temu, ale zero odpowiedzi. Mogę już się zalogować na konto (przynajmniej na razie) ale w dalszym ciągu nie ma wystawionej faktury i nie mogę dokonać wpłaty smsem. Ale o dziwo strona jeszcze działa, mimo że była opłacona jakoś do listopada zeszłego roku, dokładnie nie pamiętam. Nie wystawia się faktur za płatność SMS, bo za to fakturę wystawi operator. Edytowano Marzec 10, 2013 przez NetDC.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Piotr GRD 608 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2013 (edytowany) Problem z "license validation failed" jest znany i ciągły. Podobno w zainstalowanej wersji WHMCS jest błąd i automatyczne (comiesięczne zdaje się) odnawianie licencji nie działa, każdorazowo musi być to poprawiane przez administratora ręcznie. Administratorzy z Kylos radzili sobie z tym bardzo szybko, najdalej w ciągu 24 godzin po zgłoszeniu (lub i bez zgłoszenia sami). Nowy właściciel zdaje się chyba na bieżąco nie pilnować hostingu, bo zdarzają się kilkutygodniowe okresy z "license validation failed". qwerty2222 zapewne nie ma na myśli faktury jako takiej, a samą płatność generowaną przez WHMCS. Jeśli okres zakończenia usługi wypada w czasie, gdy WHMCS nie działa (błąd licencji), to płatność nie jest w ogóle wygenerowana i klient nie ma technicznej możliwości przedłużyć ważności usługi. Dobrze (dla klientów), że usługi nadal działają (z wsteczną datą ważności), choć z pewnością nie jest to dobre dla aktualnego właściciela, bo serwuje usługi, a nie otrzymuje zapłaty. Teoretycznie klient mógłby mieć to gdzieś ("chcę zapłacić, nie mam jak, więc co mogę zrobić"), ale pozotaje niepewność co do tego, czy usługa nie przestanie w którymś momencie działać. I nie ma tu winy klienta. WHMCS nie generuje płatności, więc klient chcąc zapłacić nie ma jak, a kontakt z administratorem "nie jest najlepszy" (jeśli już ktoś w ogóle tu czy tam dowie się, żeby nie pisać na @hsms.pl tylko na @invette.pl). Szkoda, że w tej kwestii hosting się popsuł. Było źle za czasów Pana Miodka, potem bardzo dobrze za czasów Kylos, teraz już ponownie nie za bardzo za czasów Invette. Wprawdzie hosting działa, ale pozostaje niepewność z powodu braku technicznej możliwości płatności. Edytowano Marzec 10, 2013 przez Piotr GRD (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qwerty2222 0 Zgłoś post Napisano Marzec 14, 2013 Tak, miałem na myśli płatność generowaną WHMCS. Napisałem drugi raz maila na invette ale ani nikt nie odpisuje, ani nie pojawia się żadna płatność po zalogowaniu na konto. Nie traktują ludzi poważnie, a szkoda, bo lubiłem ten hosting. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach