Skocz do zawartości
Raffuss

Blokada portu 25 w TP od 1 grudnia

Polecane posty

To teraz wyobraźcie sobie co musieli ludzie przeżywać, którzy nie mają pojęcia o komputerach. Bo wątpię aby wszyscy tak dokładnie rachunki od tepsy czytali.

Inicjatywa także była i po stronie szanujących się usługodawców poczty, którzy opracowali nierzadko obrazkowe instrukcje, jak pozmieniać to tak, aby działało... i wysyłało sporo przypominających mailingów - już gdzieś tak od sierpnia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bartosz Gadzimski

Inicjatywa także była i po stronie szanujących się usługodawców poczty, którzy opracowali nierzadko obrazkowe instrukcje, jak pozmieniać to tak, aby działało... i wysyłało sporo przypominających mailingów - już gdzieś tak od sierpnia :)

Racja, nawet o2 mnie męczyło z miesiąc wcześniej wielkim monitem po zalogowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To teraz wyobraźcie sobie co musieli ludzie przeżywać, którzy nie mają pojęcia o komputerach. Bo wątpię aby wszyscy tak dokładnie rachunki od tepsy czytali.

 

Ja się też złapałem :)

 

BlueHOTLINE mial co robić z tego co wiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inicjatywa także była i po stronie szanujących się usługodawców poczty, którzy opracowali nierzadko obrazkowe instrukcje, jak pozmieniać to tak, aby działało... i wysyłało sporo przypominających mailingów - już gdzieś tak od sierpnia :)

Dokładnie tak. W końcu to właśnie dostawcy poczty (a więc firmy hostingowe) są "pierwszą linią oporu" a nie TP S.A. kiedy nagle klientowi przestaje działać poczta (konkretnie jej wysyłanie).

 

Przygotowaliśmy "ilustrowany" poradnik dot. kilku najpopularniejszych klientów pocztowych na 3 różnych platformach systemowych (Windows, Linux, MacOS X), takich jak: Outlook Express (poradnik dla Windows), Mozilla Thunderbird, Opera Mail (Windows/Linux/MacOS X), Apple Mail (MacOS X), KMail (Linux). Myślę, że to właśnie poprzez mailingi, oraz przygotowane poradniki "obrazkowe" wielu firmom (w tym i naszej) udało się uniknąć 1 grudnia wielu telefonów od swoich sfrustrowanych klientów (Ci przecież dzwoniliby przede wszystkim do firmy, która obsługuje ich pocztę, a nie do dostawcy internetu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×