marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Pozwolę sobie dodać jeszcze tylko, że jest to wczesna beta dla serwerów OpenVZ, nieposiadająca jeszcze pełnej funkcjonalności (zaplanowanej funkcjonalności nie ma też na przedstawionym screenie) . Na tą chwilę zaplanowane jest dodanie jeszcze kilku nowych funkcji, czekamy też na opinię użytkowników biorących udział w zamkniętej becie. Na podstawie tych opinii będziemy wprowadzali zmiany do systemu. I rozumiem, że mają anglojęzycznych programistów? Czy to przetłumaczony Solus? Nie planujemy wejścia w gotowe rozwiązania. Panel jest autorski, teksty pisane z palca, nie są jeszcze ostateczne. Produkcyjna wersja systemu będzie dwujęzyczna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2011 Tak na świeżo podesłałem już na maila uwagi Ciekaw jestem tej opcji 'Statystyki' jak będą wykresy obciążenia i transferu to będzie po prostu coś pięknego Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qrazer 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Witam, mam u nich konto VPS i powiem szczerzę że jestem bardzo zawiedziony Ciągle mam jakieś problemy z muleniem się strony, w pakiecie mam napisane procesor 1.5 GHz ale w panelu DA pisze mi 717 MHz - to są chyba jakieś żarty... Pisałem kilkakrotnie do adminów ale nie ma żadnej rzetelnej informacji na temat czemu tak się dzieje... Szczerze nie polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Daj wynik polecenia: cat /proc/cpuinfo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hicky 10 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 A czy dla serwerów Xen pojawi się nowy panel ? Bo ten obecny to ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Ja mam 1GHz CPUINFO s1:/# cat /proc/cpuinfo processor : 0 vendor_id : GenuineIntel cpu family : 6 model : 23 model name : Intel® Xeon® CPU E5405 @ 2.00GHz stepping : 6 cpu MHz : 796.830 cache size : 6144 KB Kolega ma pewnie to samo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Witam, mam u nich konto VPS i powiem szczerzę że jestem bardzo zawiedziony Ciągle mam jakieś problemy z muleniem się strony, w pakiecie mam napisane procesor 1.5 GHz ale w panelu DA pisze mi 717 MHz - to są chyba jakieś żarty... Pisałem kilkakrotnie do adminów ale nie ma żadnej rzetelnej informacji na temat czemu tak się dzieje... Szczerze nie polecam Jeśli wysłałeś zgłoszenie podeślij proszę jego numer na PW - zweryfikuję sprawę. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 A po otrzymaniu VPSa dokonywałeś reinstalacji OS, mnie po pierwszej reinstalacji rozpoznało poprawnie CPU. Jeszcze spytam Pana Marka z Hitme.pl, przeprowadzacie Państwo jakąś selekcję dotyczącą naboru na betatesterów panelu beta 2.0 OpenVZ, wysłałem zgłoszenie i zero odzewu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
qrazer 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 Jeśli wysłałeś zgłoszenie podeślij proszę jego numer na PW - zweryfikuję sprawę. Proszę Pana, szkoda że Się Pan wcześniej nie odezwał na mila, tylko tu Pan pisze że mam podać zgłoszenie. Mail został wysłany już ponad tydzień temu. Niechce mieć nic wspólnego z firmą która gra pod publikę... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 Proszę Pana, szkoda że Się Pan wcześniej nie odezwał na mila, tylko tu Pan pisze że mam podać zgłoszenie. Mail został wysłany już ponad tydzień temu. Niechce mieć nic wspólnego z firmą która gra pod publikę... Kolego, w hitme support jest na wht - tak na przyszłość ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 Proszę Pana, szkoda że Się Pan wcześniej nie odezwał na mila, tylko tu Pan pisze że mam podać zgłoszenie. Mail został wysłany już ponad tydzień temu. Niechce mieć nic wspólnego z firmą która gra pod publikę... Ciężko dyskutować z osobą, która nie chce podać żadnych szczegółów. Zgłoszenia są u nas realizowane na bieżąco stąd chcę ustalić gdzie leży problem Może po prostu informacja do nas nie dotarła, a może została przesłana w nieodpowiedni sposób ? Nie wiem. To właśnie chcę sprawdzić. Kolego, w hitme support jest na wht - tak na przyszłość ;-) W HitMe support jest via email, support ticket system i telefon. W dodatku 24h. @tym schowaj swoje bezpodstawne uwagi do kieszeni, bo tematu nie znasz a to co tu wypisujesz nie ma nic wspólnego z prawdą.Twoje wypowiedzi tego typu, w tym temacie zaniżają poziom tego forum. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 @tym schowaj swoje bezpodstawne uwagi do kieszeni, bo tematu nie znasz a to co tu wypisujesz nie ma nic wspólnego z prawdą.Twoje wypowiedzi tego typu, w tym temacie zaniżają poziom tego forum. wystarczy przeczytać temat by widzieć wasz stosunek - w 8/10 przypadków prosisz o ID ticketu na PW ;-) także tylko osoby skuszone niską ceną przymykają na to oko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 To chyba logiczne i chyba oczywiste, że jeśli ktoś jest niezadowolony z naszych usług to chcemy temat dogłębnie zbadać. Przy tej ilości zgłoszeń, którą dostajemy w ciągu doby ciężko jest wylosować zgłoszenie, którego post dotyczy. ID zgłoszenia jest tutaj bardzo pomocne. Jeśli natomiast ktoś takiego numeru podać nie chce to możemy dopuścić taką ewentualność, że takiego zgłoszenia wcale nie było. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Aimer Zgłoś post Napisano Styczeń 11, 2011 wystarczy przeczytać temat by widzieć wasz stosunek - w 8/10 przypadków prosisz o ID ticketu na PW ;-) także tylko osoby skuszone niską ceną przymykają na to oko. To może podasz przykład takiej osoby? U konkurencji płaciłem za VPSa 5 razy więcej miesięcznie, a tam support prawie nie istniał. W HitMe każdy problem, który posiadałem został zakończony kompromisem, a to poprawa quoty, nadanie IPv6, korekcje jednego parametru celem posiadania serwera zgodnego z umową i coś by się jeszcze znalazło. Mimo, że w ostatnim czasie przeze mnie HitMe miało nieprzyjemności nie potraktowano mnie jak śmiecia, grzecznie poproszono o kontakt w sprawie wyjaśnienia. Po pewnych dyskusjach doszło do odblokowania serwera VPS. Przez pewną rzecz, na którą czekałem ww. firma przyznała mnie pewną rekompensatę, nie korzystałem z żadnego prawa, choćby ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. Moim zdaniem najważniejsza jest kooperacja, a można sporo osiągnąć i każdy będzie zadowolony. I Hitme co jakiś czas zaskakuje czymś nowym, w najbliższej przyszłości będą posiadali bezpośrednie wpięcie do TPnetu do węzła TP w Gdańsku, więc czasy dostępu z niektórych sieci ulegną polepszeniu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jootix 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 Co się dzieje z Hitme.net.pl ?? Wczoraj prawie cały dzień ich strona nie działała, a dzisiaj połowa funkcji jest nieaktywna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mundek9098 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 Co się dzieje z Hitme.net.pl ?? Wczoraj prawie cały dzień ich strona nie działała, a dzisiaj połowa funkcji jest nieaktywna. Ja do panelu klienta sie zalogować nie mogę, a strony należące do tej firmy (budgetvps.pl oraz hitme.pl) leżą. Hitme.net.pl działa chyba tylko w celach informacyjnych, bo osobom chcącym cokolwiek tam zrobić życzę powodzenia. Ale opinie to opinie. Nie zdążyłem sprawdzić ich VPS, gdyż wczoraj właśnie miałem kończyć opłatę. Ale na support nie mogę narzekać, gdyż dostalem odpowiedź na każdy e-mail i każdy SMS Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 Co się dzieje z Hitme.net.pl ?? Wczoraj prawie cały dzień ich strona nie działała, a dzisiaj połowa funkcji jest nieaktywna. Moja strona działa bez zarzutu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mundek9098 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 Moja strona działa bez zarzutu. Chodzi o ich stronę. EDIT: A do panelu ktoś z was się może zalogować? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jootix 2 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 z moja strona też nie mam problemu, tylko chodzi mi o panel klienta i zgłoszenia do supportu, które zaginęły. Mam nadzieje, że to tylko chwilowa awaria. Co do logowania to można to zrobić bez problemu dzięki małej ingerencji w kod strony, po prostu ścieżka do odbioru formularza źle wskazuje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mundek9098 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 z moja strona też nie mam problemu, tylko chodzi mi o panel klienta i zgłoszenia do supportu, które zaginęły. Mam nadzieje, że to tylko chwilowa awaria. Co do logowania to można to zrobić bez problemu dzięki małej ingerencji w kod strony, po prostu ścieżka do odbioru formularza źle wskazuje. To ja wiem, ale nie wiem jak tego dokonać . Gdy uzupełnię formularz (prawidłowo) i wpiszę ssl.hitme.net.pl/dologin.php to wywala, że dane złe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shoock12 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 Ja nie mogę wysłać zgłoszenia do supportu o problemie, dodatkowo nie mogę nic zrobić w ich panelu vps. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 Support za kilka chwil będzie online. Infolinia alarmowa działa cały czas, bez przerwy. Zapraszam do kontaktu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hicky 10 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 A ja wypowiem się tak ... Przenoszę się gdzie indziej ... P.S. Wczoraj VPS od 17 do 23 OFF dziś patrze w Htop zawsze pokazywało 6 rdzeni proca teraz 1 ;o Nie wiem czemu ale ok . Panel vps porażka . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 (edytowany) A ja wypowiem się tak ... Przenoszę się gdzie indziej ... P.S. Wczoraj VPS od 17 do 23 OFF dziś patrze w Htop zawsze pokazywało 6 rdzeni proca teraz 1 ;o Nie wiem czemu ale ok . Panel vps porażka . Chętnie poznam login - w szczególności, że nigdy na VPS nie dawaliśmy dostępu do 6 rdzeni, nawet na 2 procesorowych maszynach. Maszyny pracują prawidłowo, panel VPS pracuje prawidłowo, billing również. Jedyne z czym może być obecnie problem to support ticket system, przy czym maile i telefony działają bez problemu przez cały czas więc nie widzę problemu z kontaktem (przypominam jednocześnie, że forum nie jest naszym kanałem supportu). Edytowano Styczeń 22, 2011 przez marekxbx (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mundek9098 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 22, 2011 Dla mnie ta firma jest godna polecenia. Support mily. Z panem Markiem mozna zalatwic kazda sprawe. Po awarii moje konto zostalo przypadkiem usuniete i gdy napisalem panu Markowi a zaistnialym problemie (bylo tam zamowienie do polowy oplacone) to w przeciagu 15 minut otrzymalem odpowiedz co dalej robic i mimo korzystania z oferty budgetvps to pan Marek pomogl mi i aktywowal VPS zaraz po oplaceniu wiec wielki plus. A co do samego VPS to CS smiga az milo. Przy moim starym hostingu (firma hostingowa, oferta Francja) mialem ping w okolicach 45 nie mniej. Tutaj jest od 20 w gore. Dla leniwych podsumowanie: Mily support Szybkie odpowiedzi Kazda sprawe mozna bez problemu wyjasnic Szybka aktywacja VPS Panel dziala bez najmniejszego problemu VPS nie laguje Dosc powazna wada sa czeste ataki na ta firme (konkurencja moze? ;P ) Wiec wielki plus dla hitme.net.pl (jako cala firma a nie poszczegolne jej segmenty) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach