marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2009 Opinie o HitMe.net.pl Usługi HitMe.net.pl i BudgetVPS.pl są kierowane do różnych grup docelowych, prezentują różną jakość począwszy od sprzętu / łącz, a skończywszy na SLA i poziomie dostępności BOKu. Ze względu na to stary temat zostaje podzielony. Poprzedni temat: http://www.webhostin...inie-hitmenetpl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rebel 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2010 Szanowny panie Marku! Napiszę to w tym temacie choć wiem, że to nie jest chyba odpowiedni temat, lecz nie mam już pomysłu jak nawiązać kontakt (pomijając dzwonienie co uważam, za ostateczność w biznesie internetowym gdzie mail powinien być podstawą komunikacji). Sprawa tyczy się hostingu serwerów gier oferowanych przez Pana. ( http://www.gryhitme.pl/index.php ) Otóż jakość usługi, którą wykupuje nie spełnia moich oczekiwań, a nawet powiem więcej - nie spełnia parametrów z oferty. Chodzi dokładnie o TickRate. Od 3 grudnia na przestrzeni dni pisałem na adresy bok@hitme.pl i marek@hitme.pl wielokrotnie maile z różnych adresów e-mail (żeby wykluczyć to, że nie otrzymuje pan wiadomości z mojego adresu). Do dzisiaj nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. fragment regulaminu 1. Każda użytkownik (osoba zarejestrowana w serwisie HitMe.pl) jest zobowiązana do przestrzegania poniższego regulaminu (...) &5 Awarie oraz zwroty należności 23. W przypadku nieprawidłowego działania serwera sieciowego ze strony HitMe.pl zobowiązuje się do przedłużenia okresu wynajmu serwera o okres czasu równy nieprawidłowemu działaniu usługi. 24. W przypadku przerw w poprawnym działaniu usługi z winy użytkownika, HitMe.pl zobowiązuje się do przywrócenia sprawności serwera w czasie nie dłuższym niż 3 dni od momentu zgłoszenia problemu przez użytkownika. 25. Oferujemy pomoc techniczną 24/7 poprzez skrypt LiveChat dostępny na głównej stronie serwisu HitMe.pl oraz przez pocztę elektroniczną bok@hitme.pl. Ten regulamin jest napisany po to aby tylko był? Czy po to, żeby wiązał strony umowy i dawał jakąś gwarancję? Proszę o wskazanie mi formy kontaktu przez którą otrzymam odpowiedzi na moje maile, bo jak na razie załatwić jakąś sprawę czy otrzymać odpowiedź graniczy z cudem. PS. Panie Marku proszę jeszcze zajrzeć tutaj i posprawdzać numery telefonów oraz numer gg http://www.gryhitme.pl/index.php?id=kontakt Nie wiem czy celowo numer na komórki oraz gg jest podany błędnie aby uniknąć konfrontacji z niezadowolonymi klientami? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rebel 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 27, 2010 Właśnie widać pełne profesjonalizmu podejście właściciela firmy do obsługi klienta. Trzy tygodnie mijają od mojego postu a autor nawet tutaj nie zajrzał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Nanus 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2010 Ja też mam prośbę proszę patrzyć na Tickety od klientów VPS w sprawie reklamacji. Gdyż opłaciłem server i nie dostałem go. SKANDAL! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2010 rebel na forum nie zaglądam często z wielu powodów, nie będę ich tutaj wymieniał, odpisz na pw Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rebel 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 28, 2010 zrobione Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
giver 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 20, 2010 Zaryzykowałem i wykupiłem jeden z pakietów VPS. Zapłaciłem przez dotpay. Aby dokonać płatności za pośrednictwem DotPay.pl prosimy o zalogowanie się do systemu billing.hitme.net.pl, wejście w rachunek oraz wybranie formy płatności DotPay.pl. Dzięki temu serwer VPS zostanie automatycznie aktywowany po dokonaniu płatności. Jeżeli automatycznie = kilka godz(i nadal bez efektu...) to pozostaje mi tylko pogratulować Panu Markowi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2010 jak długo czekacie na aktywacje serwera vps + windows, była informacja, ze przy płatności via dotpay natychmiastowa aktywacja, a tu nic, napisałem ticket po paru godzinach, i nadal cisza, no i wiadomości od hitme na gmail trafiają do spamu, sprawdzajcie lepiej i ten folder Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dominikg 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2010 Nie samymi ticketami żyje człowiek, masz spróbój napisać: marek@hitme.pl co do płatności dotpay, to jest tak samo jak z przelewami po zaksięgowaniu serwer zostanie zaktywowany. Tyle z mojej strony, ja czekam na aktywację serwera ponieważ wczoraj przelałem pieniądze na konto pana Marka Bajerskiego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2010 Ok wprowadziłem w błąd, mój serwer jest aktywowany ręcznie, i na PW dostałem informacje, że dzis w nocy zostanie uruchomiony, lecz jednak sie nie doczekałem a teraz strona hitme nie działa mi Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2010 jednak support kuleje, nie odpowiadają na mejle, telefonów nie odbierają, na aktywacje serwera miałem czekać do 24h, na PW jak wysłałem informacje, dostałem wiadomość, że w nocy będzie aktywowany, jednak tak się nie stało, ok maja jeszcz 20 min na aktywację, lecz w cuda nie wierzę. Szkoda bo parę lat temu zapowiadało się fajnie, teraz to spadło łeb na szyje Dodano O dziwo dostałem mejla przed-chwilą, że proces aktywacji już na ukończeniu czas pokaże Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dominikg 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2010 Ja przed 11:00 dostałem dane z serwerem oraz informację że gotowe już. Wszystko już wporządku, myślę że pan Marek ma dużo emaili i pracy , dlatego będe zawsze cierpliwie czekać na jego odpowiedź. Uważam że hitme.net.pl ma dobrą markę, dlatego teraz będe z tej oferty korzystał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Taifun 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2010 Wy tu o jakiś serwerach gier piszecie... A jak to jest z hitme z profesjonalnymi zastosowaniami np. strony internetowe. Ceny wydają mi się baardzo niskie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Lipiec 20, 2010 Poczytaj opinie w kilku tematach na forum to zapytasz czy jest jakaś inna firma Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Lipiec 21, 2010 Pawel_15 Twój post niczego nie wnosi do tematu, nie odsyłamy tutaj klientów by pisali pozytywne opinie. Jak widać w postach powyżej oraz tematach wszystko odbywa się u nas jak należy i uważam iż jeżeli poczyta sobie ktoś i zobaczy iż osoby z firmy wypowiadają się tutaj na forum oraz pomagają nawet poprzez pm czego robić się nie powinno to tylko świadczy o aktywności firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2010 Eee Damian - przecież masz woje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Wrzesień 18, 2010 Przecież sprzedał .... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Wrzesień 19, 2010 Mój błąd. Co do VPSa - nie mam na co narzekać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2010 W temacie tym większość opinii dotyczy VPSów, ja mam natomiast pytanie dotyczące hostingu wirtualnego w HitMe - czy ktoś po nieco dłuższym czasie użytkowania mógłby się wypowiedzieć? Cena atrakcyjna, jest cPanel, litespeed, BOK żyje... no to zacząłem się naprawdę zastanawiać nad przesiadką z Prohostu, bo i tu jest SLA 99,9% Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2010 Mam u nich Takową usługę.Powiem tak, do tego projektu na którym tam trzymam serwis www jest bardzo sprawny. Wiadomo jeśli chcesz mieć duży serwis to do nich zagadaj co będziesz trzymać bo wiadomo że "srogie" serwisy 2.0 wymagają czasem dodatkowego przystosowania oraz wybrania odpowiedniej maszyny z ich powstającej "chmurki" . Ostatnio też dostałem meila z bardzo ciekawą ofertą serwerów dedykowanych którą muszę się bliżej przyjrzeć.Jednym słowem firma jest rozwojowa a hosting mogę polecić z czystym sumieniem. Pozdrawiam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2010 A jak z uptime? Chyba ślepy jestem bo na stronie jest napisane 99 a nie 99,9% :] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
chmuri 89 Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2010 Szczerze ci napiszę że nie liczyłem... bo skoro to działa cały czas i nikt nigdy nie narzekał, to logiczne jest że usługa jest na wiadomym poziomie.Przyznam się że ostatnio dostałem "groźnego" meila o jakiejś tam przerwie technicznej. Ale jak zobaczyłem że mnie profesjonalnie poinformowano że data wypada za jakiś tydzień i będzie o takiej porze że nawet nocni użytkownicy śpią to szczerze nawet się ucieszyłem bo pomyślałem sobie ze zapewne jakieś udoskonalenia wprowadzają.I właśnie po tym nagle pojawił mi się ten szybki i bardzo popularny serwer www który działa znakomicie i wiem że nie każdą firmę w pl na niego stać. Napisz do nich.Tam siedzą ludzie i warto do nich uciec z "domu" lub z innego marketingowego molochu gdzie jesteś kolejnym numerem klienta i jak zaczynasz stawiać cokolwiek o dynamicznej treści to nagle ci usługi tak super szybko przestają działać , a jak zaczniesz się dopominać to cię wycinają i dowodzenia ...Poproś o test a sam zobaczysz jak to wszystko hula . Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Wrzesień 21, 2010 No właśnie testuję i działa niby ok ale czasy generowania stron dłuższe 2x niż na prohoscie. RAMu również phpBB nagle zaczęło brać 6x tyle co przedtem - pewnie ze względu na eA. Ale jeszcze potestuję Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d3d!k 0 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2010 Niestety wiedza "Wykwalfikowanych administratorów" w firme Hitme.net.pl jest na niskim poziomie ponieważ próbują wcisnąć swoim klientom kit: na serwerze Xen ma Pan dedykowany kernel, jednak nie może go PAn samodzielnie instalować. Jeśli potrzebuje Pan takiej funkcjonalności sugeruję zapoznanie się z naszą ofertą serwerów w pełni zwirtualizowanych - HVM - http://hitme.net.pl/xen_hvm.php Do tego przy próbie wytłumaczenia że XEN napewno pozwala na custom kernel ponieważ jest to pełna wirtualizacja próbowano cały czas pisać że nie można i jak chce zmienić kernel mam przejść na hvm. Małe wiki dla Pana Marka, https://help.ubuntu.com/community/Xen Xen is optimized for servers -- running many instances of Linux or other operating systems, each with their own kernel, securely and cleanly partitioned from each other, on one piece of server hardware. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2010 Do tego przy próbie wytłumaczenia że XEN napewno pozwala na custom kernel ponieważ jest to pełna wirtualizacja próbowano cały czas pisać że nie można i jak chce zmienić kernel mam przejść na hvm. Skoro niby na pewno możesz mieć custom kernel to sobie go sam zainstaluj. Nie da się? Wymagana jest zmiana w konfiguracji gate-hypervisora? Cóż, chyba o to im właśnie chodzi, że nie będą modyfikować spesziali for jur kapryś konfiguracji serwera hosta i doradzają, że skoro ten owy kernel ci jest tak bardzo potrzebny, to weź sobie pełną wirtualizację procesorową i zainstaluj system operacyjny (w tym i kernel) sam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach