slasar 7 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 (edytowany) @slasar ale bzdury opowiadasz.. nikt Cię nie okłamuje i nie piszę w ofercie, że kontakt jest 24h/7dni w tygodniu. Kiedyś coś potrzebowałem i dzwoniłem .. "Abonent jest niedostępny", dzwoniłem dzisiaj 3x i to samo. Po co ten numer kontaktowy, który podobno działa 24/7 @slasar ale bzdury opowiadasz.. co ma profesjonalizm do niedzieli? niech Ci będzie : jeśli mówisz o rzetelnej ofercie to powinno być napisane : Świadczymy profesjonalne usługi hostingowe od poniedziałku do soboty, w niedziele nieczynne Edytowano Lipiec 1, 2011 przez slasar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 Mylisz pojęcia... Świadczenie usługi jest ciągłe 24/7 jedynie support może mieć wolne (nikt nie jest robotem). Wałkowałem stronę parę minut ale nigdzie nie znalazłem wzmianki o aktywnym/działającym supporcie/kontakcie 24/7. Trzeba być półmózgiem (bez obrazy, nikogo nie mam na myśli) jeżeli wierzy się że support w jednoosobowej firmie działa przez 24h, 7 dni w tygodniu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
maniks 39 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 (edytowany) Nawiązując do tego telefonu to faktycznie jakieś bzdury wyspisuje się tutaj. Przed wczroaj zarejestrowałem domenę u Pana Adam, niestety po 24 godzinach widniała wciąż jako oczekująca mimo iż płatność poszła i wszystko co po stronie klienta zostało prawidłowo wykonane .. piszę na gg brak odpowiedzi ... piszę ticket brak odpowiedzi ... dzwonię popołudniu odbiera Pan Adam informuję iż czekam na domenę aktywną otrzymuję odpowiedz, że wieczorem będzie aktywana. Dziś po 48 godzinach od kupienia domeny wciąż domena oczekująca piszę na gg brak odpowiedzi ... tickiet otwarty wczorajszy bez odpowiedzi .. dzwonię ( jakieś 5 minut temu) Pan Adam powiedział, że już się za to bierze. Wcześniej może z 2 miesiące do tyłu miałem problem z dns-ami dzwoniłem późnym popołudniem i załatwiłem wszystko przez telefon. Więc co Wy piszecie, że telefon to jakaś fikcja bo wyłączony albo nie odbiera. Telefon jest podany na stronie jak nie odbiera albo wyłączony to się wykonuje kolejne połączenie kolejny raz, a nie od razu na forum pisze, że nie ma kontaktu bo telefon jest wyłączony. Edytowano Lipiec 1, 2011 przez maniks (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slasar 7 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 (edytowany) Mylisz pojęcia... Świadczenie usługi jest ciągłe 24/7 jedynie support może mieć wolne (nikt nie jest robotem). a to nie support ma naprawić przerwaną np w niedzielę ciągłość mojej usługi ? Wałkowałem stronę parę minut ale nigdzie nie znalazłem wzmianki o aktywnym/działającym supporcie/kontakcie 24/7. napisałem wcześniej, że nie chodzi mi o firmę, która nie uzyskała akceptacji WHT, odnoszę się do innych postów. Trzeba być półmózgiem (bez obrazy, nikogo nie mam na myśli) jeżeli wierzy się że support w jednoosobowej firmie działa przez 24h, 7 dni w tygodniu... ja się nie obrażę, bo w to nie wierzę. Poza tym chyba nikt na swojej stronie nie chwali się, że prowadzi firmę jednoosobową. Edytowano Lipiec 1, 2011 przez slasar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 (edytowany) Telefon jest podany na stronie jak nie odbiera albo wyłączony to się wykonuje kolejne połączenie kolejny raz, a nie od razu na forum pisze, że nie ma kontaktu bo telefon jest wyłączony. Jeżeli ma wyłączony telefon, to jak wyślesz SMS, to do Ciebie oddzwoni. Poza tym chyba nikt na swojej stronie nie chwali się, że prowadzi firmę jednoosobową. Adam nie obsługuje tego wszystkiego sam. Edytowano Lipiec 1, 2011 przez wood (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 Trzeba być półmózgiem (bez obrazy, nikogo nie mam na myśli) jeżeli wierzy się że support w jednoosobowej firmie działa przez 24h, 7 dni w tygodniu... No trochę nie do końca jest to prawda. Usługa, w tym wypadku hosting ma charakter ciągły a nie okresowy, w określonych godzinach itp. Jeśli usługa ma charakter ciągły, klient ma prawo domagać się działania w sposób ciągły wykupionej usługi. Jako, ze dostarczenie usługi wiąże się z działaniem infrastruktury sprzętowej usługodawca musi zapewnić support mogący gwarantować ciągłość działania sprzedawanej usługi. Jeśli jest inaczej i support jest dostępny tylko w określonych przedziałach czasowych musi być to ujęte w regulaminie świadczenia usług, podany do publicznej wiadomości oraz zaakceptowany przez klienta podczas dokonywania zakupu usługi. Musi być również zawarty sposób zgłaszania usterek i czas na reakcję. Nie może mieć miejsca sytuacja, gdy klient o ograniczonym działaniu supportu dowiaduje się w trakcie trwania usługi. Mówią o tym odpowiednie zapisy. Nikt nie będzie dochodził czy to firma jednoosobowa i czy ktoś musi spać. Jeśli nie istnieją zapisy w regulaminie mówiące o ograniczonym czasowo działaniu supportu domyślnie jest to równoległe z czasem świadczenia usługi. Brak zapisu i brak kontaktu z supportem jest naruszeniem umowy i może skutkować jej zerwaniem oraz dochodzeniem rekompensaty i/lub odszkodowania na drodze postępowania cywilnego. Od razu zaznaczam, że mój wpis ma charakter informacyjny i nie jest skierowany do żadnej firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 (edytowany) Tak, ale jest tutaj taka fajna informacja odnośnie przerw w działaniu usług: http://gl owa net.pl/guarantee.html Edytowano Lipiec 1, 2011 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slasar 7 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 Kamikadze najpierw piszesz : Wałkowałem stronę parę minut ale nigdzie nie znalazłem wzmianki o aktywnym/działającym supporcie/kontakcie 24/7. a potem wklejasz link gdzie w pierwszych zdaniach jest : Jeśli jednak twoja sprawa jest bardzo pilna, możesz o każdej porze dnia i nocy do nas zadzwonić na numer 608 495 214. wg mnie każda pora dnia i nocy = 24/7 podkreślam : nie odnoszę się do firmy, która nie uzyskała ... tylko do wypowiedzi forumowiczów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
^^KaMaZZ~.^ 154 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 Można zadzwonić != wymagać, aby firma odebrała, jak elementarne wiadomości dt. czytania ze zrozumieniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wood 173 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 (edytowany) Zauważyłem, skąd wziął się problem co poniektórych osób. Na stronie glowanet.pl/guarantee.html jest nieaktualny numer telefonu. Niedawno była zmiana, dlatego aktualny telefon jest tu: glowanet.pl/kontakt.html Widocznie ta zmiana została przeoczona i część osób nie mogła się skontaktować Adamem. Poza tym każdy klient otrzymał maila z informacją o zmianie numeru. Co do pozostałych problemów nie wypowiadam się, bo nie mam wiedzy na ten temat. Edytowano Lipiec 1, 2011 przez wood (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 Całe awantury polegają na tym, że pojęcie support rozumie każdy po swojemu. I w sumie bez szczegółowych danych co owy "support" robi, to informacja o nim jest bezsensowna. W porządnych "CC" mamy z przodu frontendową warstwę (którą w sumie równie dobrze zastąpił by ivr'owy kreator ), następnie techniczną obsługę klienta (ci mają już jakąś tam wiedzę i jakieś drobne uprawnienia do zrobienia czegoś) no i ekipę NOC/NMC/SMC/czy jak to jeszcze inaczej tam nazwać, która to zajmuje się dbaniem o jakość usługi. I teraz - owy "support" niektórzy rozumieją jako dwie pierwsze warstwy, a dla innych to także i trzecia. Bo pisanie, że skoro nikt nie odbiera "infolinii" to znaczy, że nikt nie siedzi i nie obserwuje serwerów to takie lekko krzywdzące dla takich firm jest... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil Szymański 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 Poza tym każdy klient otrzymał maila z informacją o zmianie numeru. Chyba jestem jedynym klientem, który takiego maila nie dostał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kmajewski 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 1, 2011 Tak więc pora na moją opinię Kilka dni temu strzeliło 6 miesięcy współpracy między moją witryną, a * Firma nie uzyskała akceptacji WHT *. O firmie: Rzetelna, wywiązująca się z zobowiązań, elastyczna, uczciwa. O Adamie: Rozgarnięty, pomocny, nieinteresowny. Posiadam forum które w szczycie odwiedza na raz 300 osób. Adam (* Firma nie uzyskała akceptacji WHT *) utrzymują je w świetnej kondycji od strony hostingowej. O każdej przerwie bądź aktualizacji jestem powiadamiany z wyprzedzeniem, delikatnie spóźnienia w płatnościach po uprzednim dogadaniu się nie są problemem. Płatne hostingi których używałem to: linuxpl.com, ovh.pl, home.pl - Żadne z nich nie mają startu do * Firma nie uzyskała akceptacji WHT *u. Jedynie home.pl miało podobny uptime. Dodatkowo bardzo konkurencyjne ceny które aż zachęcają do wykupienia. Polecam każdemu 14 dniowy trial by przekonać się o tym o czym piszę. Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Adam chyba znowu nie opłacił serwera Grand-host, bo chyba już od rana leży. To chyba stawia Adama raczej w złym świetle, nie jest poważnym kontrahentem, możliwe, że specjalnie robi takie myki. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Adam chyba znowu nie opłacił serwera Grand-host, bo chyba już od rana leży. To chyba stawia Adama raczej w złym świetle, nie jest poważnym kontrahentem, możliwe, że specjalnie robi takie myki. A jaką ty jesteś tutaj stroną? 3 x chyba dla adwokata nie przystoi ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Po prostu obserwuję konkurencję. Jak już się sprzedaje usługę to wypada ją utrzymywać. Ale takie zagrywki to poniżej jakiegokolwiek poziomu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Z wiadomości od Adama wynika że serwer został opłacony w Niedzielę przez platnosci.pl dnia: 24.07.2011r. z konta Inteligo. Dzwoniąc do OVH uzyskałem informację, że opłata nie została uiszczona nie mają żadnej noty od księgowego - ustawiony kontakt na firmę Adama w Panelu OVH. Według tego: http://serwis.platnosci.pl/faq,1767.html punkt 8 i tego: http://serwis.platnosci.pl/metody-platnosci-i-czasy-realizacji,1786.html płatność realizowana jest ONLINE, czyli automatycznie. Więc nawet przypuszczając, można insynuować że opłata dojdzie najpóźniej w Poniedziałek rano. Dzisiaj jest Wtorek i tylko Wtorek bo najwidoczniej dla Adama to dużo czasu. Według mnie serwer powinien być opłacony najpóźniej do 2 Dni przed zakończeniem terminu. Tyle ode mnie, nie zamierzam się dalej denerwować, liczę tylko straty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marshall Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 (edytowany) Z wiadomości od Adama wynika że serwer został opłacony w Niedzielę przez platnosci.pl dnia: 24.07.2011r. z konta Inteligo.Dzwoniąc do OVH uzyskałem informację, że opłata nie została uiszczona nie mają żadnej noty od księgowego - ustawiony kontakt na firmę Adama w Panelu OVH. Panie Andrzeju może czas zacząć działać na własną rękę a nie liczyć na tę firmę która wszystko lekceważy i doprowadza do tego aby pan upadł. Ciekaw jestem , jak to wytłumaczy pan swoim klientom, ze niby główny dostawca usług nie opłacił serwera w terminie dla mnie to zabrzmi co najmniej dziwnie ba odstraszająco. Edytowano Lipiec 26, 2011 przez Marshall (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 (edytowany) Nic nie jestem w stanie na to poradzić, pieniądze z dotacji posłużyły na opłatę serwera na 2 lata z góry włącznie z licencjami cPanel, WHMCS - dożywotnie i domeną grand-host.pl na 3 lata. Nie liczę ciągle na szczęście czy na to, że mam jeden serwer i trzeba go się trzymać, w tym roku chcę zakupić dodatkowy serwer - pewna lokalizacja w Polsce lub na pewno bliżej Polski. Niestety Firma Glowa.Net okazała się dla mnie niewiarygodną do czasu afery z Exploitami i Shellami już nie zamierzam o nic prosić Adama jedynie o wywiązywanie się w terminie z płatności. Edytowano Lipiec 26, 2011 przez GrandBB (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marshall Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 (edytowany) Niestety Firma Glowa.Net okazała się dla mnie wiarygodną o czasu afery z Exploitami i Shellami już nie zamierzam o nic prosić Adama jedynie o wywiązywanie się w terminie z płatności. Są od tego odpowiednie instytucje które się tym zajmują "prawnik" . Jedynie mu to pomoże. Bo w moim mniemaniu on swojej łaskawej dupy nie ruszy, sam się na nim przejechałem. Edytowano Lipiec 26, 2011 przez Marshall (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Niestety muszę czkać do jutra, Klienci otrzymają rekompensatę bo GH to nie Glowa.Net, po prostu dbam o Klientów jak o KLIENTÓW a nie o kolejny numer WHMCS. Ode mnie to tyle, nie chcę się naprawdę denerwować. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Marshall Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Oby wszystko dobrze się skonczylo Damian a ty jak zwykle z głupotami wyskakujesz , wszystko nie na temat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Pokuć Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Może źle rozumiem intencję Damiana ale odniosłem wrażenie że chce złagodzić nieco napiętą sytuację... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość GrandBB Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2011 Serwer wstał, jednak szlag mnie trafia jak Klienci dzwonią do mnie z pretensjami bo wina leży po stronie Grand-Host. Dlatego jako Klient biznesowy nie polecam * Firma nie uzyskała akceptacji WHT *, na dniach wypowiadam im umowę i wszelką współpracę partnerską jaką udało się do tej pory "stworzyć" - chociaż to zbyt zaszczytne słowo. I żeby nie było zaraz, że wykańczam konkurencję, ale każdy by tak postąpił na moim miejscu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość pzebracki Zgłoś post Napisano Lipiec 27, 2011 Serwer wstał, jednak szlag mnie trafia jak Klienci dzwonią do mnie z pretensjami bo wina leży po stronie Grand-Host. Dlatego jako Klient biznesowy nie polecam * Firma nie uzyskała akceptacji WHT *, na dniach wypowiadam im umowę i wszelką współpracę partnerską jaką udało się do tej pory "stworzyć" - chociaż to zbyt zaszczytne słowo. I żeby nie było zaraz, że wykańczam konkurencję, ale każdy by tak postąpił na moim miejscu. Powiedz mi proszę i wytłumacz. Bo ja dalej nie rozumiem. Kupiłeś serwerw OVH przez pośrednika, domene, usługe instalacji paneli ? Gdzie: OVH z miła chęcia podpisali by z tobą umowe na 12 miesięcy ? możliwe że dostałbys może jakiś upust OVH z miła chęcia zarejestrowaliby tobie domene na 3 lata i za to wszytko byś otrzymał FVAT. Co do instalacji paneli jest tu belik, milosz i wiele innych gdzie za jakieś tam pieniądze zrobili by to dla ciebie. Jaki był motyw wybrania głowy ? Możesz skonkretyzować ? gdyż nadzwyczajnej na świecie nie rozumiem czegoś takiego. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach