Skocz do zawartości
KALWI

[opinie] GlowaNet.pl

Polecane posty

Witam. Wszyscy piszą o super pomocy technicznej, dodatkowo na stronie jest zamieszczona informacja ze w 12 h odpowiadają.

 

* Firma nie uzyskała akceptacji WHT */guarantee.html

 

Ja już czekam 3 dni na odpowiedz.

 

Bez%20nazwy-1.png

 

Jeżeli to ważne to czy próbowałeś kontaktować się np. telefonicznie? To też jest forma kontaktu i zgłaszania błędów.

 

Zawsze gdy dzwonie do Adama to odbiera telefon i pomaga z danych problemem - w Twoim przypadku byłoby zapewne tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem sms odpisał że się zajmie i co i nic cisza...

Pilne gdyż prowadzę małą siec serwerów i piszą gracze którzy zostali zbanowani kiedy będzie forum otwarte. =(

 

Pozdrawiam =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś coś potrzebowałem i dzwoniłem .. "Abonent jest niedostępny", dzwoniłem dzisiaj 3x i to samo. Po co ten numer kontaktowy, który podobno działa 24/7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Po to jest kilka form kontaktu aby nie było takich postów jak wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie kilka form masz na myśli ? Znam tylko dwie : mail oraz telefon + ew.osobiste spotkanie

 

Na mail nie odpisuje właściciel (ma do tego prawo), ale bardzo zależy mi na czasie i mam pilną dość sprawę. Natomiast jak widać, telefon nie odbierany jest tak samo jak pół roku temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie najlepszą forma kontaktu z firmą jest telefon i w sumie to racje ma kolega po co numer do firmy który jest nieosiągalny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozostaje mi tylko czekać do jutra prawdopodobnie na regulaminową odpowiedź, zaś telefon nadmieniłem z tego względu, że nie od dziś próbuję skontaktować się telefonicznie z tą firmą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno bez powodu go nie wyłączył.

 

jeśli padną serwery lub będzie jakaś inna awaria to też pewnie nie bez powodu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mail i ticket - no tak, przecież to zupełnie inne kategorie, które należy traktować osobno laugh.gif - nie skomentuję dalej..

 

PS : Właśnie się dodzwoniłem na drugi numer telefonu (w końcu) i podobno zaraz rozpatrzą sprawę. Btw. czy oba różne numery telefonów, powinny być na stronie ? Zapewne jeden dawno nieaktywny, wprowadza w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Chyba jesteś jedyną osobą która nie rozróżnia Ticketa i Maila...

 

 

Ticket - obsługa przez kilka osób, pracowników. Posiada więcej funkcji i może łatwiej dostarczać informację niż adres e-mail. (IP, numer ułsugi, klienta, adres e-mail klienta, dane klienta, dane w bazie danych itp.)

 

Mail - w 90% dostarczany do jednej osoby i wydłużony czas "trafnej" odpowiedzi ze względu na małą ilość informacji.

 

 

Co z tego że wygląda to tak samo...

 

 

To tak jak byś powiedział że Skype = Telefon... Może wrzućmy wszystko do jednej kategorii bo wszystko sprowadza się do KONTAKTU!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamikadze:

a jaka różnica jest między ticketem a mailem na bok@firma?

Twoje rozróżnianie jest dość naciągane. Wypisana oficjalnie forma kontaktu powinna być aktywna i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Też prawda... Ale zwykle trafiam że jak pisze ktoś z maila bok@firma to ciągle jest to jedna i ta sama osoba... (wg. podpisu)

 

Ale to już OFFTOP :)

Edytowano przez Kamikadze (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kamikadze:

a jaka różnica jest między ticketem a mailem na bok@firma?

Ano taka (jeśli owy TICKET oznacza zgłoszenie przez panel billingowy), że omijamy jak by nie patrzeć sprawy autoryzacyjne (bo autoryzacja po adresie e-mail czy numerze telefonu clip to w sumie żadna autoryzacja)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crazyluki - może i ma podpięte; ale jeśli użytkownik zlecenie wyśle przez panel, to istnieje pewność autoryzacji loginem/hasłem i wiadomo, co to za jegomość. Jak wyśle maila, to trzeba się troszkę nagłowić, kto to też mógł napisać (a często zdarza się, że maile przychodzą z nieznanych adresów, do tego jeszcze niepodpisane) i czy to na prawdę on (fałszować nagłówki wcale nie tak trudno przecież...). Więc te dwie formy (jeśli ofc. owe tickety działają tak, jak napisałem są tyci rozróżnialne i do jednego worka wrzucać się ich nie powinno).

Edytowano przez kafi (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Twoją argumentację i uznaję za słuszną.

 

Prawda jest taka że jak Adam napisał na stronie numer telefonu to powinien on być dostępny cały czas (chyba że wyszczególniono inaczej).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Może zdarzył się jakiś wypadek losowy? Lub po prostu był w podróży i telefon się rozładował? Usunęliście mu konto i teraz jak on ma wam odpowiedzieć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może zdarzył się jakiś wypadek losowy? Lub po prostu był w podróży i telefon się rozładował? Usunęliście mu konto i teraz jak on ma wam odpowiedzieć?

 

to sarkazm czy na poważnie ?

 

ps

 

nic do Głowy nie mam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PS : Właśnie się dodzwoniłem na drugi numer telefonu (w końcu) i podobno zaraz rozpatrzą sprawę. Btw. czy oba różne numery telefonów, powinny być na stronie ? Zapewne jeden dawno nieaktywny, wprowadza w błąd.

Przecież p. Adam 10 dni temu informował swoich klientów poprzez maila i w panelu konta o zmianie numeru telefonu? Poza tym na stronie w zakładce Szybki kontakt widać jeden numer telefonu.

Robicie aferę o nic. Zgadzam się z przedmówcami, że po to istnieją alternatywne formy kontaktu, aby z nich w razie potrzeby korzystać. Telefon powinien służyć jako ostateczność, szczególnie kiedy firma nie posiada własnego call center i trzeba kontaktować się bezpośrednio z jej właścicielem. To takie trochę egoistyczne, bo przecież skoro dzwonię, to ja jestem najważniejszy, choćby nie wiem co się w tym momencie działo. A to, że osoba po drugiej stronie akurat rozmawia z innym klientem gg, pracuje nad rozwiązaniem jakiegoś problemu czy nawet wieczorem kładzie dziecko do snu, to nie ważne. Bo to ja jestem klientem i opłacam hosting za np. 50 zł rocznie.

Od Adama otrzymałem już tyle pomocy, że spokojnie mogłoby się to rozłożyć na wiele innych firm. Ciekawe też jest to, że jak się pojawiają negatywne komentarze, to zaraz zlatuje się konkurencja.

Edytowano przez Joy17 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...czy nawet wieczorem kładzie dziecko do snu, to nie ważne. Bo to ja jestem klientem i opłacam hosting za np. 50 zł rocznie.

 

co to za tłumaczenie ? albo firma jest profesjonalna albo nie. Abstrahując od jakości usług w home.pl (60 zł netto rocznie) nikt nie będzie się tłumaczył dzieckiem, albo że jest niedziela. Jeśli "firmy" z tego forum chcą konkurować z innymi na rynku ogólnopolskim, to niestety muszą starać się dorównać tym większym, a nie zachowywać się jakby prowadzili (jak ktoś to zgrabnie ujął w innym wątku) "lokalny warzywniak".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@slasar ale bzdury opowiadasz..

 

co ma profesjonalizm do niedzieli? kupujesz tak hosting a nie inny. składnikiem oferty jest taki a nie inny rodzaj kontaktu. kupując na * Firma nie uzyskała akceptacji WHT * czy gdzieś indziej zawsze powinieneś brać pod uwagę całość. jest taniej? ale np. kontakt tylko e-mail, faktura płatna extra itp. to są wszystko składniki oferty.

 

nikt Cię nie okłamuje i nie piszę w ofercie, że kontakt jest 24h/7dni w tygodniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×