Skocz do zawartości
verde

Wirtualny numer stacionarny

Polecane posty

Witam. Mam pytanie do ludzi, którzy mają lub wiedzą co nie co o wirtualnych numerach stacjonarnych. Głownie chodzi mi o utrzymanie numeru stacjonarnego, plus jego przekierowanie pod inny numer domyślnie będzie to komórkowy, plus ewentualnie choć w to wątpie, jeśli jeden numer nie odpowiada "coś" przekierowuje to na dodatkowy numer domyślnie stacjonarny . Głownie rozchodzi mi się o to, gdzie można tanio w miarę takie usługi wykupić i ich koszt, plus o jakośc oferowanych uslug. Głównie będą to połączenie przychodzące .  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

VOIP - zwykły człowiek raczej nie odróżni czy jest to nr "telefoni stacjonarnej TP" czy z voip.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Freeconet,

z tym, że za funkcjonalność wirtualnego Call-Center (bo o takie coś chyba ci chodzi z tym przekierowywaniem do grupy użytkowników ;) ) troszkę jednak trzeba będzie zapłacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Ipfon.pl przekierowania na dowolny numer w razie niedostępności, zajętości itd. Również komórka (0,32 zł netto za minutę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ipfon wygląda interesująco. Korzystasz?

Korzystam od nastu miesięcy i większych problemów brak, support sprawny, sporo opcji konfiguracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem że głownie śą oferty przekierowania na inny numer z tym ze JA pokrywam rozmowe przekierowania na moj telefon plus placi ta rozmowa co dzwoni ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

We freeconet też powinno dać radę i wcale nie będzie potrzebne ich call-center. Wystarczy wysłać do nich maila, a oni odpisują z dokładnym opisem możliwości.

 

Klient płaci za połączenie na ten numer, a Ty płacisz za połączenie VOIP z numerem na który dasz przekierowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten ipfon wygląda interesująco. Korzystasz?

Tak.

Czyli rozumiem że głownie śą oferty przekierowania na inny numer z tym ze JA pokrywam rozmowe przekierowania na moj telefon plus placi ta rozmowa co dzwoni ?

Tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Ipfon.pl przekierowania na dowolny numer w razie niedostępności, zajętości itd. Również komórka (0,32 zł netto za minutę).

Dokładnie ;) ale raczej nie jest to dużym kosztem ;)

 

Ten ipfon wygląda interesująco. Korzystasz?

 

Korzystam jakoś od kwietnia i jak na razie brak problemów. 2 telefony stacjonarne podłączone pod bramkę voip : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nrm

Korzystam jakoś od kwietnia i jak na razie brak problemów. 2 telefony stacjonarne podłączone pod bramkę voip : )

Ale Ty podałeś adres ifon.pl, a ja mówię o tym podanym przez Hekko/Adrian czyli iPfon.pl

jedna literka, 2 serwisy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale Ty podałeś adres ifon.pl, a ja mówię o tym podanym przez Hekko/Adrian czyli iPfon.pl

jedna literka, 2 serwisy :)

 

aj ...

źle zauważyłem... przepraszam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja korzystam z tlenofonu ze 3 lata, jest ok, nie wiem jak u innych ale w tlenofonie jest fajne rozliczanie z "dołu", po miesiącu przychodzi FV i płacę za przeprowadzone rozmowy,

nie muszę pilnować czy mam środki na koncie aby zatelefonować, czy tam zatlenofować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

We Freeconet to przekierowanie samo w sobie nie wymaga callcenter, ale dynamiczny forward (np. 15sek na tel1, jak nie odbiera to 15sek na tel2, jak nie odbiera, to komunikat "wszystkie linie zajęte") już tak.

 

Co do kosztów - to płaci się normalnie, jak byś wykonywał ze swojego voipowego telefonu rozmowę na swoją komórkę, czy tam coś innego na co to forwardujesz.

No i takie rozwiązanie ma jedną malutką wadę - na komórce nie widzisz CLIPu abonenta wywołującego twoją "infolinię", tylko właśnie jedynie numer twojej infolinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam ipcall.pl

Ceny mają najniższe z tego co się orientowałem (5gr minuta - brutto, 25 gr brutto minuta na komórki) a i jakośc jest na prawdę dobra!

Utrzymanie numeru kosztuje 1 zł/mc. Z resztą wszystkie ceny można sobie znaleźc w ich regulaminie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i takie rozwiązanie ma jedną malutką wadę - na komórce nie widzisz CLIPu abonenta wywołującego twoją "infolinię", tylko właśnie jedynie numer twojej infolinii.

 

W przypadku freeconet masz w panelu spis wszystko połączeń, więc wszystko widać. Zamiast komunikatu na końcu można przekierować na pocztę głosową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W przypadku freeconet masz w panelu spis wszystko połączeń, więc wszystko widać.

Jasne :P Jestem poza biurem w podróży, widzę, że ktoś dzwoni, i będę zapewne po GPRS łączył się, żeby zalogować się do panelu i sprawdzić kto to :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a mam jeszcze jedno, czy gdzieś w owych VOIP można taką funkcję zamówić coś jak granie na czekanie, w stylu jeśli ktoś nie odbiera by jakiś tekst leciał np. Proszę czekać za chwilę nastąpi połączenie, czy coś w tym stylu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można (często usługa dodatkowo płatna).

Czegoś, co przypomina "granie na czekanie" to raczej nie można.

Można jedynie wykupić usługę emitowania melodyjki "proszę czekać", ale dla użytkownika końcowego, który to będzie dzwonił pod taki numer jest to _normalnie taryfikowane połączenie - gdzie płaci także za wysłuchiwanie melodyjki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja rozumiem że podczas mitowania melodyjki "proszę czekać ... itd" , ktoś płaci za to, więc chyba już wiemy o co mi chodzi, tylko teraz moje pytanie w jakiej firmie takie coś udostępniają ? Może być nawet to dodatkowo płatne rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile dobrze pamiętam to we freeconet mieli takie opcje. U nich można sobie ustawić prawie wszystko co sobie wymyślisz :P

Przy callcenter mieli już podawanie którą osobą jesteś w kolejce.

 

http://www.freeconet.pl/pl/dla-firmy/uslugi-dodane/znajdz-mnie

i może coś takiego:

http://www.freeconet.pl/pl/dla-firmy/uslugi-dodane/odtworz-komunikat

 

ale tak jak pisałem wcześniej, najlepiej napisać do nich maila, a Oni dokładnie wszystko podają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×