Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kriss

[opinia] teamvps.com

Polecane posty

Widać z Twojego adresu IP było wiele nieudanych prób logowania (błędny login/hasło) i dostałeś zwyczajnie bana.

 

Spróbuj wejść przez jakieś porządne Proxy (w razie W mogę Ci udostępnić takie, daj znać na PW).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na moje pytanie nie dostałem odpowiedzi od tygodnia, więc ja już dziękuję - ale nie zaryzykuję ;) Skoro już teraz ignorują klientów, to co dopiero będzie przy okazji jakiś jaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wy to robicie, ja nie miałem problemów z kontaktem z nimi, raz trwało to paręnaście godzin, przyznaję, ale zawsze dostawałem odpowiedź. Ale może dlatego, że nie pisałem maili, tylko tickety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xtd

Ja też nie ma problemów z supportem. Odpowiedzi na tikety o niskim priorytecie dostaje po ok 24h.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A tak w ogóle to jedna kwestia musi zostać wyjaśniona - teamvps.com to dostawca rozwiązań BUDŻETOWYCH, czyli innymi słowy TANIOCHA. Przy cenach, jakie mają, nie oczekujcie supportu 24/7 z czasem reakcji do 5 minut. Jak dla mnie to za kasę, jaką płacę u nich za dzierżawę nie oczekuję niczego więcej, niż otrzymuję, czasem wręcz jestem zaskoczony jakością usług i supportu, jaki otrzymuję za te nędzne parę dolarów. A tym, którzy narzekają polecam wykupienie usług u innych dostawców, którzy zagwarantują szybkie odpowiedzi supportu 24/7, tylko nie zdziwcie się, że zapłacicie kilka czy kilkanaście razy więcej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też nie mam problemu, odpowiedz na ticket dostaje do 24h, jak napisał d.v to jest budżetówka więc nie liczcie na hiper szybki support.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ano przesada. Trochę mnie to dziwi, bo ostatnio prowadziłem z nimi dość ożywioną "dyskusję ticketową" i takich problemów nie napotkałem. Najlepiej chyba w takim wypadku przypomnieć im się kolejnym ticketem z wysokim priorytetem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy u was tez przyspieszyło lącze ? wink.gif

 

chodzi mi o pobieranie plikow z PL

 

Resolving master.pl... 89.151.0.6
Connecting to master.pl|89.151.0.6|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 31895202 (30M) [application/x-tar]
Saving to: `kriss.tar.gz.1'

100%[=======================================>] 31,895,202  2.20M/s   in 23s

 

cisneło ponad 2MB aż milo wink.gif

 

a tu z USA

 

Connecting to 67.220.207.250:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 104,857,600 (100M) [application/octet-stream]

100%[====================================>] 104,857,600	6.18M/s	ETA 00:00

01:45:55 (6.93 MB/s) - `100mb.bin' saved [104857600/104857600]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko...

Co robi ten ukryty odnośnik do Live supportu?

"Team VPS Live Support » Zostaw wiadomość "

I to po polsku ;-)

2 załączniki dodaję dla podglądu.

post-8297-126199107021_thumb.jpg

post-8297-126199108441_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanko...

Co robi ten ukryty odnośnik do Live supportu?

"Team VPS Live Support » Zostaw wiadomość "

I to po polsku ;-)

2 załączniki dodaję dla podglądu.

 

"Ukryty" jest wtedy, kiedy nikt z obsługi nie siedzi na livechacie. Nawet nie tyle jest ukryty, co jest to po prostu pusty plik png.

 

 

A to, że po polsku, to normalne, oni korzystają z systemu LiveZilla, który automatycznie rozpoznaje język ustawiony w przeglądarce i podaje odwiedzającemu treść w tym właśnie języku (o ile ma go w swojej bazie, a na nasze szczęście została zrobiona również wersja polska).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja nadal czekam na tą śmieszną licencje.

Szkoda mi tych na darmo wydajnych 30 $.

 

 

chyba się niedoczekasz na nią, mi VPS wygasł 20.12 , i do tej pory działa, zgłosilem 10.12 rezygnacje, i nie usuneli go. Nawet jakbym chciał opłacić, to i tak nie mam jak, bo nie wygenerowali nowej faktury. Wygląda na to że pozostawili serwery aż padną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, ja dostałem normalnie rachunek 16. grudnia, wszystko działa prawidłowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a wam aktywowali vps'a automatycznie po płatności czy musieliście czekać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, że oni dopiero do pracy idą po długim weekendzie świątecznym? Więc co do aktywacji dajcie im trochę czasu. Spora różnica czasowa jest.

 

 

Co do odpowiedzi na maile.

 

Z jakich piszecie do nich skrzynek? Miałem już parę takich sytuacji, że z polskiej poczty (onet/wp) maile nie dochodziły lub trafiały do spam skrzynki providera.

 

Nie wiem czemu tak było. Jeśli jednak tutaj nie polega na tym problem to już wina człowieka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam od wczoraj na aktywacja wczoraj o 14,30 opłaciłem przez paypal i do tej pory nie został aktywowany vps... nie wiecie jak się z nimi skontaktować bo wysłałem ticket ale brak odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×