d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2009 Widać z Twojego adresu IP było wiele nieudanych prób logowania (błędny login/hasło) i dostałeś zwyczajnie bana. Spróbuj wejść przez jakieś porządne Proxy (w razie W mogę Ci udostępnić takie, daj znać na PW). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2009 Na moje pytanie nie dostałem odpowiedzi od tygodnia, więc ja już dziękuję - ale nie zaryzykuję Skoro już teraz ignorują klientów, to co dopiero będzie przy okazji jakiś jaj... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Cracked 0 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2009 U mnie to samo. Zero odpowiedzi na drugiego e-maila. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2009 Nie wiem jak Wy to robicie, ja nie miałem problemów z kontaktem z nimi, raz trwało to paręnaście godzin, przyznaję, ale zawsze dostawałem odpowiedź. Ale może dlatego, że nie pisałem maili, tylko tickety. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość xtd Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2009 Ja też nie ma problemów z supportem. Odpowiedzi na tikety o niskim priorytecie dostaje po ok 24h. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 19, 2009 A tak w ogóle to jedna kwestia musi zostać wyjaśniona - teamvps.com to dostawca rozwiązań BUDŻETOWYCH, czyli innymi słowy TANIOCHA. Przy cenach, jakie mają, nie oczekujcie supportu 24/7 z czasem reakcji do 5 minut. Jak dla mnie to za kasę, jaką płacę u nich za dzierżawę nie oczekuję niczego więcej, niż otrzymuję, czasem wręcz jestem zaskoczony jakością usług i supportu, jaki otrzymuję za te nędzne parę dolarów. A tym, którzy narzekają polecam wykupienie usług u innych dostawców, którzy zagwarantują szybkie odpowiedzi supportu 24/7, tylko nie zdziwcie się, że zapłacicie kilka czy kilkanaście razy więcej... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss 3 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2009 ja też nie mam problemu, odpowiedz na ticket dostaje do 24h, jak napisał d.v to jest budżetówka więc nie liczcie na hiper szybki support. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2009 Ale brak odpowiedzi po tygodniu (na ticket - żeby była jasność) na proste pytanie to chyba przesada? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2009 Ano przesada. Trochę mnie to dziwi, bo ostatnio prowadziłem z nimi dość ożywioną "dyskusję ticketową" i takich problemów nie napotkałem. Najlepiej chyba w takim wypadku przypomnieć im się kolejnym ticketem z wysokim priorytetem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss 3 Zgłoś post Napisano Listopad 20, 2009 czy u was tez przyspieszyło lącze ? chodzi mi o pobieranie plikow z PL Resolving master.pl... 89.151.0.6 Connecting to master.pl|89.151.0.6|:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 31895202 (30M) [application/x-tar] Saving to: `kriss.tar.gz.1' 100%[=======================================>] 31,895,202 2.20M/s in 23s cisneło ponad 2MB aż milo a tu z USA Connecting to 67.220.207.250:80... connected. HTTP request sent, awaiting response... 200 OK Length: 104,857,600 (100M) [application/octet-stream] 100%[====================================>] 104,857,600 6.18M/s ETA 00:00 01:45:55 (6.93 MB/s) - `100mb.bin' saved [104857600/104857600] Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
conra 10 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 A ja mam takie pytanko... Co robi ten ukryty odnośnik do Live supportu? "Team VPS Live Support » Zostaw wiadomość " I to po polsku ;-) 2 załączniki dodaję dla podglądu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 A ja mam takie pytanko... Co robi ten ukryty odnośnik do Live supportu? "Team VPS Live Support » Zostaw wiadomość " I to po polsku ;-) 2 załączniki dodaję dla podglądu. "Ukryty" jest wtedy, kiedy nikt z obsługi nie siedzi na livechacie. Nawet nie tyle jest ukryty, co jest to po prostu pusty plik png. A to, że po polsku, to normalne, oni korzystają z systemu LiveZilla, który automatycznie rozpoznaje język ustawiony w przeglądarce i podaje odwiedzającemu treść w tym właśnie języku (o ile ma go w swojej bazie, a na nasze szczęście została zrobiona również wersja polska). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 A ja nadal czekam na tą śmieszną licencje. Szkoda mi tych na darmo wydajnych 30 $. chyba się niedoczekasz na nią, mi VPS wygasł 20.12 , i do tej pory działa, zgłosilem 10.12 rezygnacje, i nie usuneli go. Nawet jakbym chciał opłacić, to i tak nie mam jak, bo nie wygenerowali nowej faktury. Wygląda na to że pozostawili serwery aż padną. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 Dziwne, ja dostałem normalnie rachunek 16. grudnia, wszystko działa prawidłowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 a wam aktywowali vps'a automatycznie po płatności czy musieliście czekać ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dezinformator 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 2h czekałem. Ale na licencje nadal czekam Kiedy zamawiałeś? W jakich godzinach polskiego czasu dostałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomasz Fiedoruk 98 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 Czyżby kolejny przekręt? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dezinformator 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 Opłaciłem 27 grudnia koło 17 naszego czasu, status płatności zmienił się na zapłacony, a vps jak na razie nie aktywowany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Beliar 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 Wiecie, że oni dopiero do pracy idą po długim weekendzie świątecznym? Więc co do aktywacji dajcie im trochę czasu. Spora różnica czasowa jest. Co do odpowiedzi na maile. Z jakich piszecie do nich skrzynek? Miałem już parę takich sytuacji, że z polskiej poczty (onet/wp) maile nie dochodziły lub trafiały do spam skrzynki providera. Nie wiem czemu tak było. Jeśli jednak tutaj nie polega na tym problem to już wina człowieka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kriss 3 Zgłoś post Napisano Grudzień 28, 2009 ich pula IP jest na czarnej liście Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2009 Ja czekam od wczoraj na aktywacja wczoraj o 14,30 opłaciłem przez paypal i do tej pory nie został aktywowany vps... nie wiecie jak się z nimi skontaktować bo wysłałem ticket ale brak odp Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wolnastacja 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2009 No to ładnie. Wygląda na to że jestem 25 zł do tyłu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2009 Na to wygląda że chyba ja też Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Beliar 1 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2009 Może Urlop do nowego roku mają? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mathac 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 29, 2009 tak to jest jak sie wybiera krzaka jakiegos. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach