Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
domator2

forwarding w DirectAdmin

Polecane posty

Witam.

 

Mam pytanie do klientów AZ.pl lub użytkowników paneli DirectAdmin.

 

Chce aby poczta z pewnego konta była dostarczana także na inny adres.

Czyli chodzi o takie przekazanie kopii wiadomości do innego konta z zachowaniem oryginału na koncie adresata.

 

Od lat używam takiej opcji w panelach WebAdmin NetArta. Słuzy mi ona śledzeniu korespondencji firmowej na komputerze domowym.

 

Zapoznałem się z dokumetacją producenta DirectAdmin i panelem w AZ.pl.

Jest tam opcja "Forward message:" ale ona przy przekazywaniu kasuje ja z konta adresata, a nie o to chodzi.

 

Ideałem byłoby gdyby w takiej "zduplikowanej wiadomości" nie pojawiały się dodatkowe nagłówki "Received:". Tak jest przynajmniej w NetArcie.

 

Czy ktoś może mi pomóc ?

 

Uwaga: prosze nie pomyslec ze zachwalam NetArta ! Wlasnie szukam nowego Providera.

-------------------------

[NetArt (www.serwery.pl) ma wiele wad, z których ci wszyscy którzy wykupują tam hosting często nie zdają sobie sprawy. Prawdopodobnie opisze te wady później, bo są kluczowe dla bezpieczeństwa, a administratorzy NetArt mimo, że ich informowałem, wogóle się tym nie przejmują. Chodzi o bezpieczeństwo przecież nie ich, tylko klientów którzy wykupują hosting]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, boje sie, ze DirectAdmin sam z siebie nie ma takiego ficzera, w przeciwienstwie np. do CPanelu. Pozostaje Ci chyba jednie negocjacja z adminami AZ, zeby skonfigurowali cos takiego po swojej stronie recznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×