Skocz do zawartości
Tenior

hitme.pl padlo

Polecane posty

Może być i jednoosobowa, ale najgorsze co mogą robić, to nie umieszczać jakichkolwiek nowych informacji co do postępu prac nad awarią. Dobrze, że majątku nie wydałem na ten hosting, wiec mogę spokojnie uciec na coś lepszego, a hitme sobie zostawię do jakiś testów, bo i tak na rok wykupione.

Dokładnie zgadzam się w 100%. Najgorszy jest brak jakiejkolwiek informacji. Na moje nieszczęscie rejestrowałem sie w hitme na maila hostowanego u nich więc mam dosłownie zero informacji.

Firma na jedną osobę z jedną zatrudnioną osobą. Nie mydlcie oczów innym że HITME to jakaś wielka firma. Mają dobrą ofertę i ludzie na to się łapią (ja też się złapałem) ale support i kontakt z klientem to totalna porażka.

Myślę, że nie jest ważne czy firma jest jednoosobowa czy pracuje tam więcej osób. Skoro płacę za usługę to mam ją otrzymać. Nie interesuje mnie ilość zatrudnionych osób. Skoro Pan Marek czy ktokolwiek inny nie jest w stanie rozwiązać problemy powinien skorzystać z jakiejś pomocy. Niestety awaria na ponad 3 doby świadczy, że hosting jest kiepski.

Na stronie piszą:

W pełni redundantna infrastruktura

Profesjonalna obsługa

Prawdziwy support 24/7/365

co niestety nijak ma się do obecnej sytuacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje wstało... Tylko ciekawe na ile... A reszta ?

 

Moje też. Zdążyłem ściągnąć pliki i ustawić przekierowania na nowy hosting:) Zgodnie z poprzednim mailem od nich mają prace konserwacyjne być miedzy 24 a 3 w nocy z soboty na niedziele - choć nie wiem czy to dalej aktualne.

Ale żadnej informacji, że wszystko jest już w porządku nie dostałem.

Edytowano przez Garreth (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na przykład dalej bym czekał na swoją usługę,ale jak się okazuje zmienili adres mysql... z 10... itd.. na sql... I musiałem to zmienić w plikach... Ale i tak szukać jakiegoś innego hostingu... pod IPB....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy strona wstała, niestety jak by z nowym cpanelem. Brak dodanej domeny głównej co przekierowywało do głównego komunikatu cpanel oraz brak dostępu do FTP, tak jak by konto nie istniało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tares

U mnie nadal nie działa. Trochę już długo to trwa. Mam nadzieje, że jutro moja strona wstanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza

Kilka razy strona wstała, niestety jak by z nowym cpanelem. Brak dodanej domeny głównej co przekierowywało do głównego komunikatu cpanel oraz brak dostępu do FTP, tak jak by konto nie istniało.

 

A wyświetla ci się panel logowania do cpanelu ? Bo mi tak, tylko że jak próbuję się zalogować to błąd wyskakuje. No i FTP nadal nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do ok. 2 w nocy twierdzą, że ma działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co vps ma wspólnego z awaria uslugi hostingu www?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza

W końcu wszystko przywrócili. Czas zgrać pliki, zrobić backupy i uciekać do innej firmy, gdzie klienta traktuje się z szacunkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Awarie się zdarzają. Jeżeli oczekujesz bardzo wysokiej niezawodności działania usługi to istnieją takowe, ale nie za cenę zwykłego hostingu www.

Edytowano przez Aimer (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Droga wolna. Awarie się zdarzają. Jeżeli oczekujesz bardzo wysokiej niezawodności działania usługi to istnieją takowe, ale nie za cenę zwykłego hostingu www.

 

Jeżeli tam pracujesz to zaktualizuj profil.

 

Jeżeli nie to nie pisz "droga wolna" wypowiadając się w imieniu dostawcy bo sugerujesz tym stwierdzeniem, że masz jakiekolwiek powiązania i wypowiadasz się w imieniu firmy, działając na ich szkodę i możesz być pociągnięty do odpowiedzialności...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wypowiadam się w imieniu usługodawcy. Rynek jest bogaty w oferty hostingowe, konsument ma prawo zrezygnować z usługi (zgodnie z regulaminem firmy) i przejść do innego dostawcy. W Hitme nikt nikogo na siłę nie trzyma, żadnymi lojalkami. Przed skorzystaniem z usługi masz możliwość testu.

Powiązania mam, będąc ich klientem, kilka usług u nich trzymam. 2 VPSy, 2 hostingi wirtualne i obecnie jestem w procesie przeniesienia domeny .pl.

Edytowano przez Aimer (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wiadomość od supportu, tu część :

 

Z naszej strony chcielibyśmy przedstawić formę gratyfikacji jaką może każdy użytkownik platformy hmhost.pl wybrać:

 

1. Przedłużenie usługi o 3miesiace

2. Rabat na przedłużenie konta na kolejny okres rozliczeniowy w wysokości 50% (można zmienić, wybrać okres rozliczeniowy)

 

Mam wrażenie, że na zgłoszenia odpowiada automat .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza

Awarie się zdarzają. Jeżeli oczekujesz bardzo wysokiej niezawodności działania usługi to istnieją takowe, ale nie za cenę zwykłego hostingu www.

 

Nie mam nic do HitMe z powodu awarii - zdarza się najlepszym. Ale nie informowanie przez 3 dni klientów co się dzieje jest przegięciem. Postaw się w sytuacji osób które miały postawione u nich sklepy internetowe. Sklep nie działa, klienci do nich piszą co się dzieje i kiedy sklep będzie znów dostępny a właściciel nie wie co odpisać.

 

Nie wypowiadam się w imieniu usługodawcy. Rynek jest bogaty w oferty hostingowe, konsument ma prawo zrezygnować z usługi (zgodnie z regulaminem firmy) i przejść do innego dostawcy. W Hitme nikt nikogo na siłę nie trzyma, żadnymi lojalkami. Przed skorzystaniem z usługi masz możliwość testu.

Powiązania mam, będąc ich klientem, kilka usług u nich trzymam. 2 VPSy, 2 hostingi wirtualne i obecnie jestem w procesie przeniesienia domeny .pl.

 

Zanim kupiłem hosting pisałem kilka razy do HitMe.pl, odpowiedź otrzymywałem w ciągu 3 - 5 godzin. Nowy klient widząc jak szybko odpowiadają na pytania jest przekonany że support mają na bardzo wysokim poziomie. Tylko później po kupnie okazuje się że klienta mają gdzieś, na odpowiedzi z ich strony trzeba czekać ponad 24h. I to nie jest tylko moje odczucie. W tym tygodniu przekonała się o tym połowa ich klientów co widać na forach internetowych, w tym również na WHT. Wystarczyło skorzystać z konta facebookowego lub twitera - po coś w końcu je założyli, lub najzwyczajniej w świecie wysyłać maila o postępach prac.

 

Dostałem wiadomość od supportu, tu część :

 

 

 

Mam wrażenie, że na zgłoszenia odpowiada automat .

 

 

Wszystkim wysłał taką odpowiedź na tickety.

Edytowano przez Kaluza (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie automat i nie odpowiedz. Jest to widoczne wiadomość o zakończeniu prac.. Fakt faktem też byłem zadowolony z tego hostingu,ale jak można wyłączyć(czy nawet zaliczyć pada 3 dniowego) wszystko bez żadnej informacji. Nie jest to fer powinni napisać nawet i szczerością że będzie to działać najwcześniej za 3dni... A tak poza tym niby poprawili optymalizacje i tak moje forum chodzi jak chodziło,albo i nawet gorzej....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza

To nie automat i nie odpowiedz. Jest to widoczne wiadomość o zakończeniu prac..

 

Przez te 3 dni wysłałem dwa tickety i na obydwa dostałem powyższą wiadomość. Oprócz tego dostałem też maila o tej samej treści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Tares

U mnie już wszystko działa. Życzę właścicielowi Hitme aby podobne awarie się nie zdarzały i żeby ta sytuacja w korzystny (mimo wszystko) sposób wzbogaciła bukiet jego doświadczeń związanych z prowadzeniem firmy hostingowej i dała impuls do dalszej, wytężonej pracy wink.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś informację kiedy wszystko będzie działać ? Mam już drugi hosting ale ciągle nie mam dostępu do plików ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powinno już być ok. Dzwoń 530630011 lub 530630021 albo napisz na bok i zapytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może będziecie dawać takie info:

Hitme padło, data/godzina, ping

 

To co teraz jest to jeden wielki spam, jeśli coś nie działa to dzwoni a nie że nikt nie raczy odpisać na mail (trudno, takie podejście)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×