theONE 526 Zgłoś post Napisano Październik 21, 2011 jak wszyscy tak zaczna robic to strzelisz sobie w noge niezle Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
wojcieh 0 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2011 Działają Wam strony? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Łukasz Tkacz Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2011 U mnie nie działa ani strona, ani cpanel, ani ftp. Ale strata mała, bo konto mam tylko jako poligon, poza tym wysyłali info: Szanowni Państwo na platformie hmhost.pl wystąpił problem sprzętowy do którego został wezwany serwis producenta w celu przywrócenia pracy serwera aplikacyjnego na którym znajdujecie sie Państwo. Wszelkie pliki, bazy nie pozostaną utracone. Przepraszamy za niedogodności, nasz zespół cały czas pracuje nad nowym już sprzętem na który będziemy mogli migrować Państwa konta. Wszystkie usługi zostaną przedłużone, o wszystkim będziemy informować mailowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dawid Sz. 98 Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2011 Leży od wczoraj. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2011 Jeżeli chodzi o konta WWW to nie wiem. Mój VPS: ==== BOOT TIME ==== ==== UPTIME ==== 2011-10-26 18:21 >15 days Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 10, 2011 (edytowany) Wiem gdzie Maszyna 11 Ogólnie od prawie roku nie miałem żadnego padu (uptime spadał albo jak przegapiłem płatność albo jak musiałem resnąć serwer) Serwer mam od: 30/12/2010 i 1 pad od tamtej pory (awaria sieci) Edytowano Listopad 10, 2011 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oski225 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Ja mam tam wykupiony hosting, i strona leży od wczoraj. Napisałem do nich ticket, ale bez odpowiedzi, dopiero tutaj się dowiedziałem co się dzieje... Na maila też nie dostałem informacji o awarii. Na szczęście nie trzymam tam nic ważnego, jednakże kupiłem tam konto pierwszy raz i po tygodniu-dwóch użytkowania zaliczyło pada, który trzyma już od 2 dni. Nie buduje to we mnie zaufania Oby naprawili jak najszybciej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Takiemu to dobrze... Ja mam u nich serwer od marca lub kwietnia i już ze 4 pady były... Naprawdę czasami czuję się jak bym w totka wygrał Od tamtej pory napisałem może 3-4 tickety Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Garreth 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 To ja chyba mam wyjątkowego pecha, bo często jestem świadkiem jakiś półgodzinnych lub dłuższych padów webhostingu w mniej lub bardziej dogodnych porach. Dobrze, ze bazę danych trzymają na osobnym serwerze, więc mogłem zrobić sqldump "w razie czego", choć mam nadzieję, że dotrzymają obietnicy i pliki oraz baza pozostaną nienaruszone... Ktoś się kontaktował z nimi w sprawie rekompensaty? Niby zgodnie z regulaminem dają miesiąc gratis za ponad 24 godziny padu (choć chyba nawet jak by hosting leżał tydzień, to nadal będzie to 1 miech gratis:P ). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rabarbar 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 (edytowany) Często Hitme ma pady, zaliczyłem teraz najdłuższego pada ponad 24h i nie wstaje dalej.Kilka dni wcześniej pady były 30 minutowe a teraz to już tragedia. Edytowano Listopad 11, 2011 przez Rabarbar (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Tares Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 (edytowany) Awaria może się zdarzyć nawet najlepszym. Wartość firmy poznaje się po reakcji na awarie i związane z nimi problemy. Mam nadzieje, że 48 godzin to wystarczający czas żeby usunąć usterkę. Moja strona leży i kwiczy już ponad dobę. Mam nadzieje, że google się zbytnio nie obrazi Edytowano Listopad 11, 2011 przez Tares (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rabarbar 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Awaria może się zdarzyć nawet najlepszym. Oczywiście że tak, ale w przypadku Hitme ostatnimi czasy pady stały się praktycznie codziennością.Oby naprawili to szybko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SanKen 63 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 I tu nagle po 3dniach firma wyparowała Ja mam hosting i rozpoczęło się od tego że powiedziałem by zrobili optymalizacje bo strasznie mi forum źle chodziło.. No i jak widać zrobili... IP mojej strony to :188.116.4.211 ma ktoś jakieś informacje kiedy to wstanie ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Garreth 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Tak, ze dwie osoby jeszcze odpowiadaja. U mnie jeszcze nie dziala... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Sebak 298 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Tak, ze dwie osoby jeszcze odpowiadaja. U mnie jeszcze nie dziala... Mało wiarygodne, biorąc pod uwagę że od momentu rejestracji wypowiadasz się tylko w tematach o Hitme... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Ale po co cały czas klepiecie na forum, że nie działa? To nie pierwszy i nie ostatni raz. A klepanie 100 postów o jednej awarii w niczym wam nie pomoże (no chyba, że support firmy działa na wht, to inna sprawa ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość tom3kk Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 maszyna 13: tomekk@fluffy:~# uptime 16:16:12 up 37 days, 1:32, W zasadzie restart na wlasne zyczenie kiedys robilem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jootix 2 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 tyle w temacie... hosting www Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Rabarbar 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Nic nie wstało u mnie, a z tego co wyczytałem to na wht krążą ludzie z hitme Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
oski225 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Ja bym się ich nie czepiał, gdyby chociaż utrzymywali kontakt z klientami. Strona dalej leży i kwiczy, a z ich strony żadnego odzewu... Już minęło 48h od ostatniej mojej udanej wizyty na stronie O.o Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Ludzie trochę spokojniej... jedna osoba musi naprawić serwer, zająć się supportem i wiele, wiele innych rzeczy. Trochę właścicielowi zajmie zanim wam coś odpisze. Już się przyzwyczaiłem że w HitMe trzeba czekać kilka dni na odpowiedź. A to że serwer padł, trudno, zdarza się. Czekajcie a się doczekacie. I nie piszcie "ich". To jest firma jednoosobowa, o czym zdążyłem się przekonać w ciągu pół roku. Na tickety i telefony odpowiada jedna osoba - właściciel. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Garreth 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Może być i jednoosobowa, ale najgorsze co mogą robić, to nie umieszczać jakichkolwiek nowych informacji co do postępu prac nad awarią. Dobrze, że majątku nie wydałem na ten hosting, wiec mogę spokojnie uciec na coś lepszego, a hitme sobie zostawię do jakiś testów, bo i tak na rok wykupione. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HaPe 242 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Firma na jedną osobę, która ma zatrudnionych kilku pracowników. W regulaminie jest zapis co do rekompensat. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Garreth 0 Zgłoś post Napisano Listopad 11, 2011 Firma na jedną osobę, która ma zatrudnionych kilku pracowników. W regulaminie jest zapis co do rekompensat. Jasne, za ponad 24h downtime'u dostajesz miesiąc gratis. Jak by się czepiali, to i tydzień downtime to "ponad 24h". Ciekawe jak sie hitme zachowa w tej sytuacji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kaluza Zgłoś post Napisano Listopad 12, 2011 Firma na jedną osobę, która ma zatrudnionych kilku pracowników. W regulaminie jest zapis co do rekompensat. Firma na jedną osobę z jedną zatrudnioną osobą. Nie mydlcie oczów innym że HITME to jakaś wielka firma. Mają dobrą ofertę i ludzie na to się łapią (ja też się złapałem) ale support i kontakt z klientem to totalna porażka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach