rafaelb 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2009 W takim razie zapraszam do skorzystania z naszej oferty ... w najmniejszym pakiecie ma Pan 245MB gwarantowanej pamięci RAM. Za Państwa usługi to my dziękujemy bardzo mocno - na pewno nie skorzystamy z Was nigdy. Przez 2 miesiące nie potrafiliście usunąć awarii nie dochodzącej poczty. Mimo, że po miesiącu dostaliśmy informację iż sprawa została przekazana administratorowi. ( co za tempo reakcji) Tak informacyjnie wybraliśmy pod Zabbix`a ofertę firmy Logout.pl w promocji VPS - 3 miesiące w cenie 1 wcześniej już korzystaliśmy z usług (testowo przez miesiąc - gdyż docelowo Nasz klient wybrał inną firmę) z tej firmy i nie mieliśmy zastrzeżeń. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 1, 2009 Przez 2 miesiące nie potrafiliście usunąć awarii nie dochodzącej poczty. Niestety na usunięcie ze spam listy czeka się czasami dość długo, tego nie jestem wstanie przeskoczyć. Zapewne Pan zrobiłby to w 5 minut, ale niestety my tak nie potrafimy. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rafaelb 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2009 Niestety na usunięcie ze spam listy czeka się czasami dość długo, tego nie jestem wstanie przeskoczyć. Zapewne Pan zrobiłby to w 5 minut, ale niestety my tak nie potrafimy. Pozdrawiam Dziwne trochę zachowanie jest Państwa serwera i potencjalnie umieszczenie Was na spam liście jak np. z kont gmail.com poczta dochodziła na serwer w webh.pl, a z kont wp, onet, interia, iq i innych już nie Jeżeli to był problem spam listy to Nas jako klienta nie powinno interesować to że dany adres IP (ktory Paśńtwo dostarczacie) jest na spam liscie. Państwo dostarczacie usługę i nie powinniśmy się my martwić spam listami to może w takim wypadku powinniśmy się pogodzić z faktem że przez jakiś czas poczta do Nas nie będzie dochodzić? Może wystarczyło zmienić Nam adres IP ? Bardzo dziwne podejście do klienta i tłumaczenie. Dodatkowo na początku sierpnia dostaliśmy info czy chcemy przeniesienia na inny serwer (zgodziliśmy się), przez miesiąc czasu nie byliście Państwo w stanie nas przenieść na inną maszynę. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Wrzesień 2, 2009 Dodatkowo na początku sierpnia dostaliśmy info czy chcemy przeniesienia na inny serwer (zgodziliśmy się), przez miesiąc czasu nie byliście Państwo w stanie nas przenieść na inną maszynę. Jak rozumiem został Pan przeniesiony ? Jeżeli to był problem spam listy to Nas jako klienta nie powinno interesować to że dany adres IP (ktory Paśńtwo dostarczacie) jest na spam liscie. Państwo dostarczacie usługę i nie powinniśmy się my martwić spam listami to może w takim wypadku powinniśmy się pogodzić z faktem że przez jakiś czas poczta do Nas nie będzie dochodzić? Może wystarczyło zmienić Nam adres IP ? Wszędzie może się to zdarzyć. To nie moja wina, że użytkownicy rozsyłają spam. Musi się Pan pogodzić z faktem, że jest to hosting współdzielony. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach