lirek 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 Nigdzie nie zapewniamy kontaktu całodobowego i odpowiadania zawsze na emaile wysłane po godz. 23... Ale zamówienie było o 19 już opłacone Myślałem, że jak wrócę do domu to będę miał dane, niestety nie. Ale już nie ważne, mam konto. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juventinio 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 pokaz mi firme hostingowa, ktora zamowienia realizuje o godzinie 20+. Wybacz ale jezeli ktos realizowalby moje zamowienia w takich porach to potraktowalbym to jako wade firmy. W takich godzinach to dzialaja krzaki a nie firmy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 to powiem Ci tak, nad hostingiem powinien ktoś cały czas czuwać Czuwa zazwyczaj administrator. A IMO wadą firmy jest to, gdy administrator zajmuje się czymś innym, niż monitorowaniem usług/administracją... bo on na prawdę nie jest od PR z klientem... a już na pewno nie jest od analizowania kwestii billingowych. A jeśli wymagasz kontaktu 25h/dobę, 8 dni w tygodniu, 367 dni w roku, to niestety, musisz udać się do innej firmy... i za takie luksusy odpowiednio zapłacić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matt 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 Zgadzam sie z kolegami wyzej. Jesli adminitrator to rowniez ksiegowy, dzial obslugi klienta, dostawca pizzy i sprzataczka to nie jest to dojsc powaznie ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lirek 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 Wszyscy tacy idealni, a gdy znajdujecie się w potrzebie to podobnie piszecie. Tak jak pisałem, napisanie systemu do zakładania automatycznie kont w DA nie jest wielkim problemem, a jest to wielkim plusem. Fiercio: "A jeśli wymagasz kontaktu 25h/dobę, 8 dni w tygodniu, 367 dni w roku, to niestety, musisz udać się do innej firmy... i za takie luksusy odpowiednio zapłacić" - a dlaczego uważasz że ta firma nie może dorównać "tym" innym? Jesteś w błędzie. juventinio: "pokaz mi firme hostingowa, ktora zamowienia realizuje o godzinie 20+. Wybacz ale jezeli ktos realizowalby moje zamowienia w takich porach to potraktowalbym to jako wade firmy. W takich godzinach to dzialaja krzaki a nie firmy." Wybacz, ale jesteś chyba niepoważny, jeżeli firma realizuje twoje zamówienia o każdej porze, uważasz że to jest krzak? Jesteś początkujący czy jak? Świadczy to o firmie bardzo dobrze i jeżeli zamówienie jest realizowane natychmiast, świadczy to o lepszym wyposażeniu firmy pod względem technicznym ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matt 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 @UP Masz racje to nie jest problemem, a pozniej masowy spam z kont zalozonych na 24h czy nawet na kilka godzin zanim admin usunie ... I narzekanie "ta firma jest bee moja poczta nie dochodzi" itp. Kazda firma ma swoja polityke, kupujac tam konto musisz sie z tym liczyc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 @lirek A przeczytałeś regulamin ? 2. Konto uruchamiane jest w ciągu maksymalnie 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym podanym na stronie. Czyli dostałeś konto na 33h przez czasem maksymalnym więc Twoja negatywna opinia jest pozbawiona jakichkolwiek podstaw, bo Unixstorm robi wszystko zgodnie ze swoim regulaminem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juventinio 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 juventinio:"pokaz mi firme hostingowa, ktora zamowienia realizuje o godzinie 20+. Wybacz ale jezeli ktos realizowalby moje zamowienia w takich porach to potraktowalbym to jako wade firmy. W takich godzinach to dzialaja krzaki a nie firmy." Wybacz, ale jesteś chyba niepoważny, jeżeli firma realizuje twoje zamówienia o każdej porze, uważasz że to jest krzak? Jesteś początkujący czy jak? Świadczy to o firmie bardzo dobrze i jeżeli zamówienie jest realizowane natychmiast, świadczy to o lepszym wyposażeniu firmy pod względem technicznym ... Zadna powazna firma nie pracuje o godzinie 20 a co dopiero 23. Wybacz. Realizowanie zamowien natychmiast - jest owszem zaleta, jednak w godzinach pracy firmy. Powiedzmy maksymalnie 8-17. Potem juz tylko serwis. Jezeli ktos po godzinach realizuje zamowienia, to dla mnie to nie jest hosting tylko hostinK. Nie chcialbym zeby moje zamowienia byly realizowane w przerwie miedzy obiadem a kolacja w domu badz tez po "m jak milosc". Powazne firmy realizuja zamowienia w ciagu max 1-2 dni roboczych w godzinach pracy firmy. W tym przypadku US zachowal sie niewatpliwie profesjonalnie, zakladajac Ci serwer w godzinach porannych nastepnego dnia. Jezeli liczysz ze firma stworzy Ci konto bo zaplaciles o 19:30 a napisales maila o 23 to dla mnie typowe zachowanie dzieciaka, ktory nie jest w stanie poczekac nawet 15h i od razu leci na forum z placzem. Mogles od razu napisac ze Cie okradli. Gdyby to ode mnie zalezalo, takie opinie po prostu bym kasowal. Nie sa one powazne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lirek 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 juventinio: rozumiem że sugerujesz wszystkim, że KampNO zakładał serwery w przerwie pomiędzy obiadem a kolacją a nawet bywało, że po "m jak miłość" ? Masz racje ... niepoważny hosting. Jeżeli chodzi natomiast o opinię unixstorm, to ją już zmieniłem na pozytywną, lecz jeżeli komuś zależy na czasie, żeby konto mieć niemal natychmiast po opłaceniu po godzinach pracy to takiej opcji na pewno nie ma w unixstorm. Matt: Jeżeli myślisz, że ktoś pisze oprogramowanie w taki sposób jak napisałeś czyli mało profesjonalny, to nigdy nie pisz żadnych skryptów ani nie zlecaj komuś specyfikacji jak taki skrypt ma wyglądać, pozwól komuś stworzyć to tak jak ma być, bo inaczej taka sytuacja może na prawdę wystąpić, trzeba trochę pomyśleć jak odpowiednio napisać dany skrypt żeby wszystko działało prawidłowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach