Elektronik 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 Witam, cyberdusk leży chyba od 8 rano, zero informacji i reakcji od strony supportu. To samo się dzieje już od 3-4 dni codziennie do ~13 jest error 502. Dodatkowo skasowano wszystkie moje backupy, dziwne że www nie działa, a ftp śmiga z max prędkością, tak samo jak directadmin. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
rvsn 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 U mnie niej więcej to samo. Wczoraj moja strona leżała od 8 do 12, wyświetlał się błąd 502, potem wszystko wróciło do normy, ale kopia bazy była sprzed 2-3 dni. Dziś to samo, najpierw 502 i jak na razie działa. Oprócz tego, że nie odpowiadają na moje maile, jeszcze nie moge dostać się do FTP ani DirectAdmina. Awruk! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
huan 18 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2009 Witam, Klienci otrzymali oczywiście już dokładne wyjaśnienia. Tutaj mogę jedynie wspomnieć, że rzeczywiście w ostatnich dwóch tygodniach można było zaobserwować kilka przerw w działaniu niektórych serwerów. Między innymi było to spowodowane problemami przy przenoszeniu kont klientów na nowe, szybsze serwery. Obecnie cała migracja jest już zakończona i nie przewidujemy żadnych przerw w działaniu usług. BOK Hostpark.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Irwusek 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2009 po raz kolejny serwer bazy danych leży, wczoraj to samo :/ i nawet nie można wysłać zgłoszenia bo baza im lezy :! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Irwusek 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 7, 2009 23:13 działa Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach