waz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Jest probles z dostępem do serwera pixie.neteasy.pl od kilku godzin. Ktoś potwierdza? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
m.p 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 na pingi odpowiada, pewnie apache padł Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
waz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Program pocztowy też się nie łączy z serwerem. Ftp też nie działa. Więc to może coś z DA bo też niedostępny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Spokojnie, niedziela jest Daj ludziom odpocząć Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
waz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 I mija kojena godzina... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukas22333 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 I mija kojena godzina... I kolejne miliony strat... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
waz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Miliony nie miliony ale mam tam kilkadziesiąt kont na resellerze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Ale czego Ty tutaj oczekujesz? Na pewno ktoś już siedzi i naprawia usterkę... Spokojnie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kaczy 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Miliony nie miliony ale mam tam kilkadziesiąt kont na resellerze. Proste i banalne pytanie- próbowałeś już zgłaszać swój problem u źródła, czyli firmie w której masz wykupioną usługę, czy jedynie wylewasz swoje żale na forum? Rozumiem, że założyłeś temat, aby potwierdzić czy nie tylko Tobie nie działa- uzyskałeś takie potwierdzenie, ok. Teraz należy zgłosić problem do BOK odpowiedniej firmy i cierpliwie czekać, bez pisania postów, że mija kolejna godzina i tracisz kolejne "miljony" (nie pytam już nawet czy liczone w zł czy euro). Jak już słusznie zauważono- mamy niedzielę, należy więc uzbroić się w odrobinę cierpliwości, iść na spacer z psem/pogłaskać kota, czy też zrobić po prostu cokolwiek innego co Cię odstresuje. Awarie zdarzają się w każdej firmie. Jak padło to i wstanie- przynajmniej w tej firmie (podobnie jak w mojej, czy też kilku innych których przedstawiciele wypowiadają się na tym forum) jest pewne, że problem po jego zauważeniu na pewno nie zostanie pozostawionym samemu sobie i zostanie pozytywnie rozwiązany. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
waz 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Spoojnie. Do bok napisałem dużo wcześniej niż na forum. Zero odpowiedzi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
amator 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Też wysłałem ticketa ode mnie, jednak gdybym wcześniej wszedł na forum to bym chłopakom głowy nie zawracał, niech pracują nad rozwiązaniem problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Sierpień 23, 2009 Ech. ticket najdłużej bez odpowiedzi wisiał całe dwie godziny, rzeczywiście kupa czasu.. Odpowiednia wiadomość wisi też w dziale informacje dla klientów. Przepraszam panowie, ale niektórym się w głowach trochę chyba przewraca .. Sam serwer jest doprowadzany do stanu używalności niebawem zacznie działać. Jeśli zostanie przekroczone gwarantowane SLA zostaną zastosowane odpowiednie punkty regulaminu (dodatkowe dni gratis). kaczy, is_wm, amator, lukas: dzięki za trochę treźwego spojrzenia . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach