Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2009 Router działa, ale odmówił współpracy przy przełączeniu z 2mbit na 6mbit Może nie był ADSL 2+ u mnie też były wysokie pingi, poprosiłem o zmiane trybu kodowania na fast i gra jestem praktycznie koło centrali i prawdopodobnie dlatego nie mam skutków ubocznych, tzn. skoków pingu, lossów, przerywania połączeń i skakania prędkości pobierania C:\Users\Lan Hikari>ping atm.com.pl Pinging atm.com.pl [217.17.35.6] with 32 bytes of data: Reply from 217.17.35.6: bytes=32 time=23ms TTL=58 Reply from 217.17.35.6: bytes=32 time=22ms TTL=58 Reply from 217.17.35.6: bytes=32 time=22ms TTL=58 Reply from 217.17.35.6: bytes=32 time=22ms TTL=58 Ping statistics for 217.17.35.6: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 22ms, Maximum = 23ms, Average = 22ms Wcześniej ping miałem 42-43ms Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 To jest NEOSTRADA, więc gdzie tu ADSL2+? To cały czas chodzi w modulacji G.dmt. Tryb fast mam włączony od początku korzystania z Neo (wtedy jeszcze 512kbit), czyli w sumie jakieś 6 czy 7 lat. Po prostu Sagemowskiemu deadboxowi odechciało się podnosić interfejs - jednego dnia z 2Mbit działał, następnego dnia z 6Mbit przestał. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 no właśnie a ja nie mam trybu fast tylko ten drugi więc jestem zadowolony z pingu 30 P.S nie mam Neo tylko Multimo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 Skoro masz interleaved, to się nie dziwię, że Cię cieszy taki ping. Ale polecałbym zadzwonić do usługodawcy i wymusić na nim zmianę trybu na fast. Różnica jest naprawdę odczuwalna. Dla usługodawcy wbrew pozorom nie jest to w większości przypadków aż taki problem - Tepsa swego czasu często udawała, że się nie da, ale jak ich ludzie poprzyciskali, to nagle z dnia na dzień byłą taka możliwość. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
krk 2 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 Skoro masz interleaved, to się nie dziwię, że Cię cieszy taki ping. Ale polecałbym zadzwonić do usługodawcy i wymusić na nim zmianę trybu na fast. Różnica jest naprawdę odczuwalna. Dla usługodawcy wbrew pozorom nie jest to w większości przypadków aż taki problem - Tepsa swego czasu często udawała, że się nie da, ale jak ich ludzie poprzyciskali, to nagle z dnia na dzień byłą taka możliwość. Szanowni Państwo, W chwili obecnej nie ma możliwości zmiany trybu kodowania na centrali Telekomunikacji Polskiej z interleavd na fast. Jest to spowodowane zmianami jakie w ostatnim czasie wprowadziła Telekomunikacja Polska na swoich łączach. Z poważaniem Maciej Kaczor Biuro Obsługi Abonenta Multimo Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 A to gnoje. Choć w sumie ciekawostka, Telepsiarnia zamiast się rozwijać, cofa się w rozwoju. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KdA 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 Podobno w Dialogu też już nie ma takiej możliwość. Napisałem do nich wiadomość, może coś się zmieniło w tej sprawie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2009 Moment. Odnoszę wrażenie, że ten problem występuje tylko w firmach, które świadczą usługi na łączach TP. Czyli wygląda to tak, jakby TPSA świadomie utrudniała życie innym firmom (bo w samej Tepsie na Neostradzie nie ma problemu z path mode w trybie fast, przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem, wszyscy znajomi korzystający z Neo mają fast. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lan Hikari 3 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2009 Moment. Odnoszę wrażenie, że ten problem występuje tylko w firmach, które świadczą usługi na łączach TP. Czyli wygląda to tak, jakby TPSA świadomie utrudniała życie innym firmom (bo w samej Tepsie na Neostradzie nie ma problemu z path mode w trybie fast, przynajmniej ja się z takowym nie spotkałem, wszyscy znajomi korzystający z Neo mają fast. No, bo tak jest Przekonałem się o tym wielokrotnie, bo drugie moje łącze to netia po linii tp, podpięta 2 pokoje dalej Pozostaje jeszcze pare innych kwestii, tzn. odległość od centrali, ilość podpiętych do niej klientów... co do ich kombinowania - ostatnio do Nas dzwonią i pytają czy zainteresowani bylibyśmy przejściem na ich oferte (bo drugie łącze + telefon mam w netii). Mój ojciec powiedział, że owszem i to bardzo chętnie, ale jeśli ich oferta będzie lepsza od netii babe zatkało i zakonczyla rozmowe. Następnego dnia (piątek) w południe odcieli nam prawdopodobnie oni już 2 raz pod rząd w piątek, telefon... Specjalnie w piątek, aby netia zareagowała dopiero w poniedziałek we wtorek dzwoni baba z tepsy i się pyta, czy jesteśmy zadowoleni z usług netii po krótkiej odpowiedzi "tak" rozmowa się zakończyła Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
KdA 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 29, 2009 Dialog mam po ich własnych „nitkach”. Odpowiedź konsultanta (z mojej strony już koniec off-topu ): Szanowni Państwo, Dziękujemy za kontakt. Uprzejmie informujemy, że Telefonia Dialog nie oferuje możliwości zmiany trybu na fast-path. Z wyrazami szacunku Dział Obsługi Klienta Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach