Gość Bartosz Gadzimski Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2009 home.pl zwycięzcą prestiżowego konkursu „Laur Konsumenta” w kategorii usług hostingowych home.pl, dostawca usług internetowych, zdobył prestiżową nagrodę „Złoty Laur Konsumenta”. Firma uzyskała największą liczbą głosów w kategorii „Usługi hostingowe: Rejestracja domen, Serwery WWW i Sklepy internetowe”. „Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w Polsce organizowany przez Grupę Media Partner, wydawcę dodatków biznesowych w Gazecie Prawnej oraz Rzeczpospolitej. Wyłaniane są dzięki niemu najlepsze produkty i usługi w ponad 300 kategoriach branżowych. O przyznaniu specjalnej nagrody decydują konsumenci, których opinie gromadzone są na podstawie sondaży i ankiet prowadzonych na terenie całego kraju. Badających interesuje przede wszystkim znajomość marki i opinie na jej temat, m.in. satysfakcja użytkowników, ocena jakości produktów i usług, a także chęć rekomendacji marki. W tym roku w kategorii „Usługi hostingowe: Rejestracja domen, Serwery WWW i Sklepy internetowe” bezapelacyjnym zwycięzcą okazała się firma home.pl, zdobywając największą liczbę głosów konsumentów. Tym samym home.pl zostało uhonorowane „Złotym Laurem konsumenta”. „Ponieważ wyboru najlepszych produktów dokonują sami klienci, nagroda ta jest dla nas szczególnie ważna. Cieszymy się, że użytkownicy usług hostingowych w Polsce najwyżej oceniają ofertę home.pl, darzą ją zaufaniem i rekomendują jako godną polecenia innym. Bez wątpienia jest to wynik naszej przemyślanej i konsekwentnej strategii wyznaczania standardów dla całej branży” – komentuje zdobycie nagrody Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl. Firma home.pl wprowadziła w ostatnich trzech kwartałach wiele nowości do swojej oferty. Po dobrze przyjętej przez rynek usłudze sklepów internetowych (Business Shop) pojawiły się produkty związane z e-Marketingiem (pozycjonowanie witryn WWW) oraz bezpieczeństwem (certyfikaty SSL, pakiety bezpieczeństwa internetowego oferowane we współpracy z Kaspersky Lab). Niedawno firma zwiększyła również znacznie parametry kont współdzielonych oraz serwerów dedykowanych, dając tym samym przedsiębiorcom gwarancję stabilnego rozwoju ich usług internetowych. „Rozszerzamy i ulepszamy naszą ofertę, by móc dostarczać klientom jeszcze bogatsze i ciekawsze usługi. Dzięki nim małe i średnie przedsiębiorstwa będą mogły kompleksowo zadbać o swoją ofertę w Sieci czy bezpieczeństwo danych firmowych” – podsumowuje strategię home.pl Piotr Kapcio. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2009 W sumie specjalnie mnie to nie dziwi, wiele lat na rynku i w związku z tym duże doświadczenie, spore inwestycje w sprzęt i ludzi, wszystko to daje efekty. A poza tym miło widzieć, że jakaś firma ze Szczecina może dawać sobie świetnie radę, szkoda tylko, że częściej słychać o upadających szczecińskich przedsiębiorstwach... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2009 d.v. ...czy ja się mylę, czy w home ma sporo udziałów jakaś firma z DE? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Sierpień 19, 2009 A wiesz, jakoś nigdy mnie to specjalnie nie interesowało. Poza tym ile jest w Polsce większych firm, które mają przynajmniej w większości kapitał polski? Nawet jeśli w home jest spory kapitał niemiecki, to i tak jest to, jakby nie patrzeć, samodzielna firma szczecińska, a nie oddział udziałowca z Niemiec. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ilustra 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 14, 2009 d.v. ...czy ja się mylę, czy w home ma sporo udziałów jakaś firma z DE? Raczej sie mylisz. Poza tym jakby co, to KRS jest jawny dla wszystkich Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach