Skocz do zawartości
marioside

Opinie Securityhost.pl

Polecane posty

Zamoiwlem serwer 28.03.14 oplacilem serwer natychmiast do tej pory nie mam serweru , dzownilem pisalem i 0 kontaktu

 

 

@up Mowisz ze kontakt bardzo slaby tu w ogole kontaktu nie ma,

Edytowano przez Miłosz (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj faktura zmieniła swój status na "Zapłacona". Cieszę się z tego powodu, jednak na maila dalej mi nie odpisali. Teraz to już nie ma po co, ale to takie trochę olewanie klientów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam.

Konto mam dwa lata i jestem zadowolony. Fakt, były awarie, ale nic nie jest doskonałe. W porównaniu z innymi płatnymi hostami nie wypada źle.

Co do włamań i utraty danych. Jeśli używa się hasła: admin1 i nie robi się backupów, to nie ma co się dziwić.

Co do limitu CPU. Zdarza mi się czasem go wykorzystać, ale nigdy z tego powodu moje strony nie zostały zablokowane.

 

Pod koniec kwietnia kończyła mi się usługa. NIe będę ukrywał, iż po ww. opiniach zastanawiałem się czy ją przedłużyć, bo faktycznie kontakt z administacją był żaden, a brak aktywności na allegro i facebooku nie wróżył nic dobrego. Jednak administrator odezwał się. Czemu milczał przez ponad miesiąc? Nie wiem. Może wypadek, może szpital, może jakieś inne problemy. Nie wnikam. Ważne, że działa. Ja zostaję.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednosobowa firma ma swoje wady. Chociażby taka niedyspozycja właściciela - administratora.

Ale jest to także zaletą. Łatwiej dogadać w nietypowych sprawach.

Szkoda, że wcześniej nie poinformował Pan stałych klientów o swojej niedyspozycji.

Chociaż z drugiej strony, różni klienci mogą różnie reagować.

Niemniej jednak cieszę się, że wszystko już jest ok.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

gość jest nieprofesjonalny totalnie,

od kilku dni serwer ftp nie działa a wraz z nim kilka stron + grafiki aukcji internetowych

forum dyskusyjne, 2 sklepy internetowe,

 

kontaktu brak, dzwonię - nikt nie odbiera

brak jakiejkolwiek informacji dla klienta od Pana właściciela

 

straty.. straty i jeszcze raz straty liczone w PLN

ponieważ klienci nie mogą zamawiać produktów przez ten przestój,

i co teraz ??

 

Halo, Panie Karolu !!!??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cytat z facebookowego profilu:

 

"nie ma zadnej awarii na serwerze jeden z moim klientow dokonal
przestepstwa na chwile obecna policja zabezpiecza dane na serwerze.
sprawa jest wyjasniana stracilem komputery (niech rozszyfruja dysk i
odcieli mi internet"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TZN że gość stwierdził że kończy działalność i nie informuje swoich klientów ??

 

Tego nie napisałem. Natomiast idąc w te stronę mógł mieć wypadek, załamanie nerwowe, lęki itp Lub po prostu coś padło lub dotyczy to spraw niezależnych od niego i stara się wszystko uratować a skoro główna strona nie działa to znaczy że z dużym prawdopodobieństwem wszystko siedziało na jednym serwerze podobnie zresztą jak sam DNS:

ns1.securityhost.pl. [31.186.83.171]

ns2.securityhost.pl. [31.186.83.172]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli policja faktycznie zabezpiecza i komputer i serwer, a na dodatek odcina internet, to musiało być grubo... tylko jeden rodzaj przestępstwa przychodzi mi do głowy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeden z komentarzy na fb:

"Dobrze sluchajcie otrzymalem telefon do pana ktory zajmuje sie faktycznie sprawa przestępstw gospodarczych , faktycznie serwer jest zabezpieczony przez nich ale jeszcze dzis powinno wszystko ruszyć takie zapewnienia ma tzn moj prawnik który się tym zajął. Nie zmienia to faktu ze wlasciciel powinien powiadomić nas o sprawie i postępach"

 

Z tego co widzę, strona działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na szczęście już działa,

ale nie jest normalne to że swoich klientów się nie informuje,

generalnie hosting spoko - ale obsługa klienta 0 na 10 punktów

No tak, ja nie będę wnikał, ale moim zdaniem powinien dać info zamiast na prywatny profil to na fanpage firmowy, bo taki posiada ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×