Malas 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2009 no to raczej chodziło o szybką aktywację :] admin nie ma obowiązku aktywować serwera przez zaksięgowaniem wpłaty na koncie :] To oczywiste, w sumie może źle się wyraziłem - chodziło o pierwsze wrażenie. eot Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2009 To oczywiste, w sumie może źle się wyraziłem - chodziło o pierwsze wrażenie.eot Niekoniecznie. Wprowadzając skrypty odpowiedzialne za pilnowanie SLA dla ticketów musieliśmy zamknąć wszystkie zgłoszenia informując aktywnych klientów, że wszystkie zgłoszenia aktualne prosimy aby zostały ponownie otwarte, od tej pory wszystko działa prawidłowo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2009 Ja ze 1.5 miesiąca temu wysłałem ticket i się nie doczekałem odpowiedzi [; Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
marekxbx 71 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2009 Odpowiedź jak wyżej: "Wprowadzając skrypty odpowiedzialne za pilnowanie SLA dla ticketów musieliśmy zamknąć wszystkie zgłoszenia informując aktywnych klientów, że wszystkie zgłoszenia aktualne prosimy aby zostały ponownie otwarte, od tej pory wszystko działa prawidłowo." Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach