Fox666 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2005 Ile RAMu i Mhz musiał by mieć serverek zeby wystartować na nim powiedzmy serv cs:source , shoutcasta , team speak i server soldata ( taka gierka ) ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2005 Wszystko zalezy od liczby graczy ktorych chcesz umiescic w grze/na shoutcascie. Generalnie, jesli nie bedziesz szalal 1 GB bedzie starczyc. I Athlon 2400 do kompletu. Tego typu serwery nie wymagaja potwornej mocy obliczeniowej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Fox666 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2005 zakładam 16 graczy na source a shoutcast ze 50 i powiedzmy 8 soldacik Więc zakładając że ciągle bedzie full to przeciętny serv powinien utrzymać ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2005 Spokojnie . Znam sieci gdzie takie rzeczy hulaja na Celeronie z 256 MB RAM . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tani-Hosting 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2005 Najwazniejsze zeby serwer był w europie - Holandia , Niemcy, Polska aby ping był w miare znośny . 1 Slot gry CS:S 'zżera' ~35-40 MHz procesora , a co do ramu na 16 slotów minimum 512-768 zeby nie było warpów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach