nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Witam, chciałem Państwu przedstawić obsługę klienta w firmie Orange. Otóż próbuję od 25 czerwca zamówić przez internet w Orange telefon z abonamentem. Pierwszego razu się nie udało ponieważ orange ma błąd w systemie (który jest do dzisiaj). Zamawiając telefon, wpisując inny adres dostawy nie możemy nic wpisać w pole Imię i Nazwisko. Mimo tego, zamówiłem telefon, okazało się że zostało odrzucone z powodu błędnego imienia i Nazwiska. Momencik ale przecież ja tam nic nie mogłem wpisać ?. Po kilku dniach zwrócono mi punkty profit za które miała być zmniejszona cena telefonu. Złożyłem zamówienie ponownie, tym razem nie opłacony rachunek (termin płatności przekroczył 1 dzień). No ale cóż opłaciłem rachunek, próba następna. Tym razem udana, przesyłka wysłana dzwoni kurier czy jestem w domu wychodzę (zadowolony że zaraz będę miał nowy telefon). Kurier prosi o 449 zł, moment jak to ? przecież punkty profit mi pobrano i cena przy zamówieniu (przy odbiorze) była 1 zł. Telefon do orange - błąd systemu. Dobrze, postanowiłem zamówić telefon tym razem na firmę, niestety tym razem punkty profit zostały mi zwrócone dopiero po 1,5 tygodnia (niby błąd w systemie) Złożyłem zamówienie i .. znowu nie opłacony rachunek tym razem na firmę. Dzwonię na 509 100 100 jedynie tekst "Witamy w orange" zero muzyczki, następnego dnia zadzwoniłem. Muzyczka była mimo czekania 23 MINUT i 18 SEKUND byłem zmuszony przerwać połączenie. Opłaciłem rachunek, dzisiaj postanowiłem znowu złożyć zamówienie. Postanowiłem sprawdzić czy tym razem mnie ktoś obsłuży na infolinii (miałem pytanie dot. dostawy). Mimo czekania UWAGA tym razem 42 minut nikt się nie zgłosił a cały czas słuchałem muzyki. To co dzieję się w tej firmie jest dla mnie co najmniej chore. Próbuję złożyć zamówienie od 25 czerwca dzisiaj mamy 24 lipca i właśnie złożyłem kolejne zamówienie. Klikając po cudownym "Orange on-line" co 2 strona to: "Błąd połączenia z systemem" ( w godzinach szczytu) Nie wspomnę już że przy 2 zamówieniu dostałem informację że jest problem z depozytem i mam się udać do salonu orange. Udałem się do głównej placówki, tam mi powiedziano dopiero że jest nie opłacony rachunek a paliwo niestety za paliwo mi nie zwrócili pieniędzy. Tak właśnie Orange traktuje klienta który jest u nich 11 LAT od 1998 roku ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ktoś 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 A ja myślałem, że tylko w Play jest taki burdel. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 No w Orange totalna porażka ale tak sobie w kulki lecą ze szok .. non stop albo awaria albo 1 nieopłacony rachunek ale to jest śmieszne płatność była do 18 a 19 dopiero wysłałem przelew i już zostało zamówienie odrzucone. To co się tam dzieje to faktycznie ogromny BURDEL. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Trzeba było płacić rachunki terminowo oraz nie kląć na konsultantów w BOK to by było okej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ktoś 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Trzeba było płacić rachunki terminowo oraz nie kląć na konsultantów w BOK to by było okej No tak... Masz rację, mi plej odciął za niezapłacenie faktury... Tyle, że... Wystawiono dnia: 22 kwietnia 2009 Termin płatności: 18 maja 2009 Data nadania: 19 maja 2009 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
internecik 4 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Tak właśnie Orange traktuje klienta który jest u nich 11 LAT od 1998 roku ! ... i od 11 lat nie może opłacić rachunków na czas Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 http://www.wykop.pl/ramka/214819/orange-ob...lep-internetowy Tutaj jest to samo ale ze Screenami Tu nie chodzi o rachunki, kwestia rachunku to tylko 2 z 6 zamówień pozostałe 4 to błędy orange i ich systemu. I dlatego tak późno płace bo wystawiają np 15 maja termin płatności 16 czerwca a faktura dochodzi dopiero 5 czerwca, a potem jeszcze przelew z poczty. I często za orange free zapominam bo jest osobna faktura a z Orange free już nie korzystam (ma kto inny i mi płaci) więc często płace kilka dni później bo z telefonem problemów aż takich nie ma. Obejrzyjcie screeny :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ktoś 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 http://www.wykop.pl/ramka/214819/orange-ob...lep-internetowy Tutaj jest to samo ale ze Screenami Tu nie chodzi o rachunki, kwestia rachunku to tylko 2 z 6 zamówień pozostałe 4 to błędy orange i ich systemu. I dlatego tak późno płace bo wystawiają np 15 maja termin płatności 16 czerwca a faktura dochodzi dopiero 5 czerwca. Pfff, szkoda że nie zrobiłem sobie nagrania z gorącą konsultantką, która pouczała mnie w jaki sposób powinienem się do niej zwracać :] Też bym poszalał na wykopie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
internecik 4 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 I dlatego tak późno płace bo wystawiają np 15 maja termin płatności 16 czerwca a faktura dochodzi dopiero 5 czerwca, a potem jeszcze przelew z poczty. Płacisz rachunki na poczcie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 I dlatego tak późno płace bo wystawiają np 15 maja termin płatności 16 czerwca a faktura dochodzi dopiero 5 czerwca, a potem jeszcze przelew z poczty. Obejrzyjcie screeny :-) I od 11 lat nie wpadłeś na pomysł by zmienić sobie okres rozliczeniowy? I to wina Orange, że rachunki płacisz na poczcie i dochodzą do nich po kilku dniach? Taki z Ciebie biznesmen i nie umiesz przelewu internetowego zrobić? Pozatym numer który podałeś 509 100 100 to pierwszy raz widzę, bo maja numer *100 lub 510 100 100 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Wiedziałem że się zacznie. Po 1 nie ja płace rachunki, do poczty ma hmm 1 metr ? i tylko podrzuca rachunek to po co ma siedziec przy kompie i wklepywać ?. Po 2. Mogłoby Orange wystawiać i przysyłać szybciej faktury. Po 3 nie chodzi tu o głupie rachunki bo to jest TAK JAK PISALEM 2 zamowienia z 6. Pozostałe 4 to są błędy orange. Chciałem żeby zrobili mi 1 fvat ale niestety nie da rady tak samo ze zmianą okresu płatności.. Jednak PLUS to najlepsza sieć komórkowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 powiedz mi do kogo masz pretensje przeciez, prawdopodobnie dostajesz sms z info o wysokosci faktuy jaka trzeba opacic wiec sie nie spinaj ze faktura dochodzi za pozno, a jesli nie jestes zadowolony z orange.pl zawsze mozesz isc do salonu tam zalatwisz sprawe od reki, a jak ci sie nie podobaja warunki to idz do Play tam na pewno bedzie ci lepiej Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
p 3 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Skoro nie potrafią przez miesiąc przyjąć Twojego zamówienia to może po prostu warto udać się do konkurencji? Tak właśnie Orange traktuje klienta który jest u nich 11 LAT od 1998 roku !Masz telefon od 3 roku życia? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Człowieku ale mi nie chodzi o te faktury tylko o to co oni mają w systemie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Chciałem żeby zrobili mi 1 fvat ale niestety nie da rady tak samo ze zmianą okresu płatności.. da rade ale musisz miec odpowiednie informacje odnosnie obu kont i da rade polaczyc te konta co = jedna faktura, jak i zmienic okres rozliczeniowy to nie jest jakas filozofia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
internecik 4 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Po 1 nie ja płace rachunki, do poczty ma hmm 1 metr ? i tylko podrzuca rachunek to po co ma siedziec przy kompie i wklepywać ?. A np. po to aby za przelew z konta internetowego http://partnerfinansowy.pl/rachunki_firmowe.html płacić mniejszą prowizję za przelew? Kolejna sprawa - słyszałeś o fakturach elektronicznych w Orange lub polecenie zapłaty? No ale ty wolisz stać w kolejkach na poczcie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Krystian 17 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Człowieku ale mi nie chodzi o te faktury tylko o to co oni mają w systemie. nie chodzi tu o jeden system tylko o systemy myślisz ze siec działa tylko dzięki orange.pl?? dane i informacje muszą się zgadzać w wielu systemach i jeśli takie systemy obsługują codziennie około 13 mln użytkowników to mogą się zdarzyć błędy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ktoś 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Nie bijcie się Proponuję żebyśmy się wszyscy przenieśli do wRodzinie, to na pewno będziemy zadowoleni i nikt już nie będzie narzekał Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 hola hola, W play mam jeden telefon prywatny a drugi firmowy, w obu przypadkach bok jest na dobrym poziomie ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ktoś 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 hola hola,W play mam jeden telefon prywatny a drugi firmowy, w obu przypadkach bok jest na dobrym poziomie ... No nie wiem, może dział internetu ma do pracy pod górkę? W każdym razie: -dostaje średnio co drugą fakturę -faktury są wysyłane w ostatniej chwili (a zdarzało się i po terminie płatności) -jak zgłaszam awarię to pani spisuje jakieś pierdoły przez 20 minut, po czym informuje mnie, że zadzwoni za dwa dni -średni czas odpowiedzi na tickety w play24 wynosi tydzień, na maile nie odpowiadają w ogóle -strona www z panelem klienta (tak zwany "play24") działa średnio co drugi dzień -prędkość internetu w środku miasta (przy pełnym zasięgu hsdpa) wynosi średnio 30% nominalnej -przeprowadzenie rozmowy telefonicznej jest wielką łaską i należy pokornie wysłuchać wszystkich napomnień ze strony pani konsultantki A w ogóle to spotkała mnie niesamowita łaska że mogę korzystać z ich usług. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 24, 2009 Internecik kurna, ludzie czy Ty możesz czytać ? Mój ojciec woli podejść do poczty podrzucić rachunki do Pana Michała i sobie idzie nie musi wklepywać nic na kompie nic nie robić, nie stoi w kolejce ma to szeroko głęboko w D. Ja już tu nie piszę tematów, bo każdy tylko się podnieca a potem robi tematy i puacze że faktycznie miałeś racje. Szkoda słów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 Ciąg dalszy historii dalszy... Dzwonie na infolinie, czy wszystkie rachunki opłacone (na koncie prywatnym i firmowym). Tak nie ma Pan żadnych zaległości wobec naszej firmy, najbliższa faktura dopiero płatna 10 sierpnia może Pan składać zamówienie przez internet. No to pyk zamawiam telefonik i czekam cierpliwie. Dzisiaj się loguje, patrze zamówienie odrzucone. Dzwonie do sklepu internetowego, ma Pan nie opłaconą fakturę. Jak to? Dzwonie na 510 100 100. Faktycznie nagle ta faktura do 10 sierpnia też musi być opłacona, no ale moment jak to przecież ona ma termin płatności do 10 sierpnia ?. Ale jednak ma takie super zasady że wszystkie faktury muszą być opłacone do przodu. Teraz opłacę tą to 8 sierpnia firmową będzie trzeba i tak mam w kółko płacić. Trzeba widzę znaleźć luke jednego dnia i w tedy złożyć zamówienie. To co dzieje się w tej firmie to czysta paranoja. Nikomu nie polecam zakupu w tej firmie gdyby nie to że mam tam 12 tysięcy punktów profit już dawno by mnie tam nie było. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2009 Już zadowolony że status wysłany przychodzi przesyłka i znowu 547 zł ... Na infolini Pan nic nie może zrobić ale to wszystko to chyba celowe działanie bo 15 sierpnia wycofują profit i do 15 września będzie można wymienić na nagrody ale już nie na telefony. KOMPLETNE ZERA ! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2009 Ja jako admin http://www.forumorange.net/ (i w żaden sposób niepowiązany z Orange) też się wypowiem :] Orange nie jest idealną firmą. Ma sporo potknięć i tych ich "błędów w systemie". Ale prawda jest też taka, że zawsze "trawa jest bardziej zielona tam gdzie nie stoimy". I nie ma co psioczyć i udawać, że jest się pępkiem świata dla Orange z 2 numerami telefonów. Wyżalać się na forach i straszyć, że przejdzie się do innej sieci - przechodźcie. Mniej natrętnych klientów w Orange to i obsługa będzie milsza i więcej czas poświęcać prawdziwym klientom ;] Dziwię się tylko, że tylko w salonie Orange są kolejki. Że większość (98%) moich znajomych ma telefon w tej sieci. Chyba dlatego, że jest to "najgorsza sieć" i wszyscy do niej pełzną? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kamil01 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 11, 2009 W Orange ostatnio wszystko się sypie. Jakość sieci spadła "na łeb, na pysk". W chwili obecnej nie jestem wstanie normalnie rozmawiać przez telefon. Jeżeli chodzi o BOK to tutaj już całkiem szkoda się wypowiadać... co jeden konsultant opowiada co raz to większe głupoty... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach