ramelof 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2009 Dostałem maila o takiej treści: ***ATTENTION***The Payment has been APPROVED,you Can Now ship the merchandise to the buyer's shipping address. Due to complaints from our customers of seller refusing to ship out item after payment has been received, we have resolved that payment would not be delivered until we have verified that the item has been transferred to EMS POCZTEX Delivery for shipment..You are expected to make the shipment within 24 hours of receiving this Payment Notification and contact our Costumer/Technical Dept. with the tracking number for Shipment Verification..... The Money will NOT be dispatched from our Bank or get to your Bank Account until the shipment has been verified.This measure is taken in order to protect both seller and buyer interests and to reduce the occurrence of fraudulent activities. ***PLEASE NOTE*** Due to the fact that CitiBank processes thousands of orders daily, We therefore RECOMMEND contacting the Customer Support Representative that has been assigned to this particular Order directly. This ensures speedy verification of shipment as well as prompt dispatch of Money. Send shipment tracking details to bank_customercarecentre@usa.com Once shipment has been verified,You will receive a "MONEY DISPATCHED" email from Citibank informing you that the Money has been Transferred to your Bank Account for you to Verify with your Bank immediately. Z tego co rozumiem z pierwszej jego części to chodzi o to, że pieniądze trafią na moje konto dopiero po tym jak bank z, którego ma przyjść kasa dostanie informacje, że paczka jest w rękach EMS POCZTEX? Czyli jeżeli już to paczkę wyśle to mam od tych EMS POCZTEX zabrać potwierdzenie i przesłać na maila o czym mowa w drugiej części. Dobrze to zrozumiałem? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
d.v 1409 Zgłoś post Napisano Lipiec 9, 2009 Dobrze zrozumiałeś. Wysyłasz paczkę (oczekują, że zrobisz to w 24 godziny od odebrania tej wiadomości), kontaktujesz się z działem obsługi kleinta / działem technicznym podając im dane wysyłki (chodzi o numer, żeby mogli kontrolować co się z paczką dzieje). Kasy nie dostaniesz do czasu, aż zweryfikują wysyłkę. Proszą też o kontakt z konkretnym pracownikiem, który był odpowiedzialny za to konkretne zamówienie. Wyślij dane wysyłki na adres podany w wiadomości, po czym otrzymasz maila z info o wysłaniu kasy, żebyś mógł to zweryfikować w swoim banku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaschemp 27 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2009 Tylko wysyłaj paczkę za pobraniem w takim wypadku, bo jak wyślesz im normalnie to zapewne nie zobaczysz pieniędzy, dla mnie trochę to podpucha bank_customercarecentre@usa.com takie adresy często wykorzystuje się w phishingu. Dlaczego nie masz wysłać tych danych na adres w domenie banku tylko tam gdzie każdy może go założyć jak sądzę? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2009 To było bardzo słynne swego czasu ... Wałek ... - Wysyłasz towar i oni niby mają płacić money gram lub innym western unionem, nie daj siezrobić w wała ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ramelof 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2009 Dlatego się wstrzymałem z wysyłką, bo było dziwne, że przelew zagraniczny jest od razu w PLN i ten kawałek co wyżej. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach