Skocz do zawartości
Marek607

System ticketów

Polecane posty

Również polecam oSticket, bardzo fajny system z rozbudowaną możliwością własnych ustawień , łatwy do przerobienia wszystkiego na nasz język

 

 

P.s z płatnych polecam Perldesk , naprawdę dobry tylko płatny więc wole oSticket

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie,

 

jesli chodzi o ten mail to odpisalem ci na prv. Jesli chodzi o spolszczenie to wkrótce ukończe cały osticket po polsku , jak ktoś chcę za darmo to walić na prv , chętnie udostępnie. Wkońcu oprogramowanie free więc czemu wziąść kase za spolsczenie.

 

pozdro igor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odświeże troszkę.

 

Czy ktoś udostepni spolszczenie osticket , lub przynajmniej powie ktory plik odpowiada za język??

 

P.s. Mam też problem z kodowaniem, mianowicie zamiast polskich znaków w ticketach mam:

 

³l³³³êêêóóó¿¿¿¿¼¼¼¼¼

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mateusz - oszalałeś? :)

 

Co masz na myśli? : )

 

Jeżeli masz na myśli koszty nowych licencji to rzeczywiście tragedia, ale nie znam Twojego budżetu.

W każdym razie starzy klienci mają stare ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Po kilku latach od ostatniego postu znalazłem ten temat, z jego pomocą wybrałem Trellis, ale mam jeden problem, może ktoś z formumowiczów mi pomoże:

 

Mam dwóch użytkowników, którzy pracują w zespole. Użytkownik A dodaje ticket A1. Co zrobić, żeby użytkownik B widział post A1 na swoim tickets overlook?

 

Cel jest taki, żeby użytkownik A wysyłał użytkownikowi B tickety, wszystko jest pięknie, tylko użytkownik B nie widzi ticketów.

 

 

Ewentualnie może znacie jakieś bardzo podstawowe oprogramowanie, nowsze od tych wspomnianych, które ma taie funkcjonalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Request Tracker?

Dzięki za odpowiedź, ale nie mogę znaleźć tej opcji w panelu

 

Mam jeszcze jedno pytanie, czy można również edytować statusy ticketów z tego prostego panelu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×