Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Luty 23, 2010 Ja nie miałem kłopotów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
igorew 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 29, 2010 Również polecam oSticket, bardzo fajny system z rozbudowaną możliwością własnych ustawień , łatwy do przerobienia wszystkiego na nasz język P.s z płatnych polecam Perldesk , naprawdę dobry tylko płatny więc wole oSticket Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
igorew 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 30, 2010 witam ponownie, jesli chodzi o ten mail to odpisalem ci na prv. Jesli chodzi o spolszczenie to wkrótce ukończe cały osticket po polsku , jak ktoś chcę za darmo to walić na prv , chętnie udostępnie. Wkońcu oprogramowanie free więc czemu wziąść kase za spolsczenie. pozdro igor Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Wrzesień 5, 2010 Odświeże troszkę. Czy ktoś udostepni spolszczenie osticket , lub przynajmniej powie ktory plik odpowiada za język?? P.s. Mam też problem z kodowaniem, mianowicie zamiast polskich znaków w ticketach mam: ³l³³³êêêóóó¿¿¿¿¼¼¼¼¼ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Poplop 6 Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2010 Weź notepadem kodowanie na UTF-8 bez BOM lub samo UTF-8. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Wrzesień 6, 2010 N++ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2012 Odświeżę. Jaki skrypt na chwilę obecną polecacie? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2012 Zdecydowanie http://www.thevisionworld.com/ - o ile mieści się w budżecie. ; ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2012 Mateusz - oszalałeś? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
malu 460 Zgłoś post Napisano Sierpień 10, 2012 Mateusz - oszalałeś? Co masz na myśli? : ) Jeżeli masz na myśli koszty nowych licencji to rzeczywiście tragedia, ale nie znam Twojego budżetu. W każdym razie starzy klienci mają stare ceny. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jok007 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2014 Witam, Po kilku latach od ostatniego postu znalazłem ten temat, z jego pomocą wybrałem Trellis, ale mam jeden problem, może ktoś z formumowiczów mi pomoże: Mam dwóch użytkowników, którzy pracują w zespole. Użytkownik A dodaje ticket A1. Co zrobić, żeby użytkownik B widział post A1 na swoim tickets overlook? Cel jest taki, żeby użytkownik A wysyłał użytkownikowi B tickety, wszystko jest pięknie, tylko użytkownik B nie widzi ticketów. Ewentualnie może znacie jakieś bardzo podstawowe oprogramowanie, nowsze od tych wspomnianych, które ma taie funkcjonalności Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Jarosław Szmańda 42 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2014 Request Tracker? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
jok007 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 9, 2014 Request Tracker? Dzięki za odpowiedź, ale nie mogę znaleźć tej opcji w panelu Mam jeszcze jedno pytanie, czy można również edytować statusy ticketów z tego prostego panelu? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach