Gość bugmenot Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2009 Od godziny 16:30 nie działają serwery ns1.serwerydedykowane.pl, ns2.serwerydedykowane.pl, na których klienci utrzymują domeny (wcześniej padł routing, jak to w przypadku superhosta bywa - ze wszystkich sieci - fajnie, nie?). Numer do zgłaszania awarii jest ciągle zajęty. Mija właśnie trzecia godzina generowania szkód finansowych u klientów firmy superhost, długo jeszcze? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Czerwiec 30, 2009 Potwierdzam, teraz leży u mnie na 2 maszynach łącze... Wcześniej był pad łącza Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bigmen 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2009 Albo mi się wydaje, albo kolejny pad. superhost.pl i serwerydedykowane.pl leżą. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2009 Potwierdzam, wszystko lezy. na infolinii "Szanowni klienci, wszystkie usługi są wyłączone z powodu poważnej awarii ... ble ble ble teraz pracujemy i jak naprawimy napiszemy co się stało". Fajnie, będzie jakaś rekompensata... ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2009 juz dziala Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 10, 2009 Wstało //edit Awaria łącza na 100 %, uptime takie samo jak było. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bigmen 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 Kolejna awaria? U Was też wszystko leży? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adami 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 u mnie obie strony się nie ładują Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 Leży zdycha i płacze ;/ Pamięta ktoś nr na dyżurny ? bo mam nowy tel i już nie mam;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
bigmen 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 No już wstało wszystko. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 SH nie dziala i tez nie mam alarmowego numeru telefonu edit: Już dziala. Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Adami 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 potwierdzam już działa /////////////////////////// 058 739-63-69 (Pon-Pt 7-18) Infolinia handlowa: 0 801-080-396 (Pon-Pt 8-18) Dyżury nocno-weekendowe: 058 351-17-88 (Pon-Pt 18-7 i Pt-Nd 24h) (tylko zgłoszenia awarii) Faks: 058 739-63-68 ////////////////////////////// Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
nvu 24 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 Potwierdzam również- pad łącza serwery uptime nadal mają. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zoozool 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 31, 2009 czysto z ciekawości, napisali co jest przyczyna? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ednet 136 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2009 znowu awaria. nie dziala od 6.30 Ed Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SerweryDedykowane.pl 0 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2009 Niestety awaria zarówno w TK Telekom (łącze Gdansk-Warszawa po ktorym realizowany jest tranzyt do Level3), jak i w sieci NASK (wraz z protekcją) chwilowo odcieła nasze zasoby od sieci. Wg. dostawców przywrócenie ruchu to kwestia minut. Za utrudnienia przepraszamy. Awaria u poddostawcy została usunięta i wszystkie zasoby są już w pełni dostępne. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach