Skocz do zawartości
Gość

superhost / serwerydedykowane.pl

Polecane posty

Gość bugmenot

Od godziny 16:30 nie działają serwery ns1.serwerydedykowane.pl, ns2.serwerydedykowane.pl, na których klienci utrzymują domeny (wcześniej padł routing, jak to w przypadku superhosta bywa - ze wszystkich sieci - fajnie, nie?).

Numer do zgłaszania awarii jest ciągle zajęty.

Mija właśnie trzecia godzina generowania szkód finansowych u klientów firmy superhost, długo jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, teraz leży u mnie na 2 maszynach łącze... Wcześniej był pad łącza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, wszystko lezy.

 

na infolinii "Szanowni klienci, wszystkie usługi są wyłączone z powodu poważnej awarii ... ble ble ble teraz pracujemy i jak naprawimy napiszemy co się stało".

 

Fajnie, będzie jakaś rekompensata... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wstało

 

 

//edit

 

Awaria łącza na 100 %, uptime takie samo jak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Leży zdycha i płacze ;/

 

Pamięta ktoś nr na dyżurny ? bo mam nowy tel i już nie mam;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SH nie dziala i tez nie mam alarmowego numeru telefonu ;)

 

edit: Już dziala.

 

 

Ed

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam już działa ;)

 

///////////////////////////

058 739-63-69 (Pon-Pt 7-18)

 

Infolinia handlowa:

0 801-080-396 (Pon-Pt 8-18)

 

Dyżury nocno-weekendowe:

058 351-17-88 (Pon-Pt 18-7 i Pt-Nd 24h)

(tylko zgłoszenia awarii)

 

Faks:

058 739-63-68

//////////////////////////////

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety awaria zarówno w TK Telekom (łącze Gdansk-Warszawa po ktorym realizowany jest tranzyt do Level3), jak i w sieci NASK (wraz z protekcją) chwilowo odcieła nasze zasoby od sieci. Wg. dostawców przywrócenie ruchu to kwestia minut. Za utrudnienia przepraszamy.

 

Awaria u poddostawcy została usunięta i wszystkie zasoby są już w pełni dostępne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×