zgred 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 22, 2009 ja nie dostałem ani faktury mejlem ani pocztą. od kilku dni zero kontaktu jak rowniez nie działa moj VPS i cholera wie czemu Od niemalże 1 czerwca staram się jakos skontaktować z webh i >/dev/null Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2009 Witam, mogę prosić na pw numer Pana zgłoszenia (system ticketów). Numer ten otrzymał Pan automatycznie zaraz po zadaniu pytania. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zgred 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2009 ZRS-17635-673 przynajmniej dzis odpowiedz jest i prosba o dane do FV Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Czerwiec 23, 2009 Tak, wszystko się zgadza. Proszę jeszcze o numery pozostałych ticketów bo z tego co widzę ticket ten został założony 22 czerwca, a nie pierwszego jak Pan pisze... ;-) Odpowiedź, na ticket o którym mowa otrzymał Pan w czasie nie przekraczającym 24h Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zgred 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 27, 2009 nie kolekcjonuje ticketów. uwazam ze zgłoszony problem nei może "ginąć" - dla mnie zgłoszenie problemu raz powinno byc usunięte ASAP - tak pracuje ja, tak swiadcze usługi w pracy i tego ode mnie wymagają. Na dziś dzień FV nadal nie ma, VPS wyłączony, witryna nie chodzi juz kolejny dzień - wiec po cholere kupowałem VPS razem z panelem DA ? obecnie sadze ze to kasa wyrzucona w błoto. Proponuje przypomniec sobie ID PAV-58533-941 - to akurat mam gdyz czułem że bedzie potrzebne/przydatne Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Czerwiec 28, 2009 zgred jesteś klientem teredo, nie moim więc nie mam obowiązku wystawienia dla Ciebie faktury! Swoje dalsze pytania/wypowiedzi nalezy kierować w strone teredo/efuturo... Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zgred 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 w regulaminie nie stoi u kogo/kto obsługuje VPSy - zamawiałem VPSa porzez stronę webh.pl a nie futurocostam rozliczenia między wami mnie jak klienta według Kodeksu Cywilnego nie obchodzą. Jeśli w odpowiedziach reprezentujesz webh.pl to pokrywasz wszystko całym sobą. czekam na FV żeby VPS mi wreszcie zaczął działać. Sorry ludziska że z watku o opiniach robi się BOK ale niestety - pozostali klienci musza wiedzieć "w co się pakują" i czego moga się spodziewać. edit: teredo ma zwyczaj milczenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
webh.pl 229 Zgłoś post Napisano Czerwiec 29, 2009 TO jest jakieś nieporozumienie. Co prawda widziałem twoje e-maile w sprawie faktury (te wysłane na sprzedaz@webh.pl tez), ale sam dokładnie napisałeś tam, że przelewu dokonałeś na numer konta eFuturo więc dlaczego ja mam Ci wystawić fakturę skoro jesteś klientem teredo, a nie moim. Co prawda, widzę twoje zamówienie w bazie danych, ale było ono na w ogóle inna usługę ( o innym loginie). Proponuje otworzyć ticket (vps@teredo.pl) może wtedy się wszystko wyjaśni... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach