Alwego 4 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Jakie przenosiny jak długo długo jest wszystko gdzie było więc co ty za banialuki wciskasz ? Jak nie odbiera a padło to reanimuje chyba logiczne, że lepiej naprawiać jak gadać przez telefon i odpowiadać każdemu to samo.. lepiej po naprawie wysłać mailing. Nie. Nie lepiej. Szacunek do klienta i jego czasu wymaga, by informować jak długo usługi będą niedostępne. Naturalnie zdaję sobie sprawę i zgadzam się, że lepiej działać, niż gadać. Ale wysłanie maila do użytkowników to kwestia kilku minut. W przypadku zasobów kupowanych tylko dla siebie, większego problemu nie ma. Ale jeśli ktoś ma VPS, czy resellera to przecież nie będzie świecił oczyma przed swoimi klientami i mówił "nie wiem" albo kłamał na temat awarii. W pełni się zgadzam z tym co napisał Marek Lis. Na skromne strony hobbystyczne freecast.pl się nadaje ale jeśli ktoś myśli o czymś poważniejszym to potrzebuje jakości, a tutaj z nią słabo. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 (edytowany) Informacja na temat awarii została wysłana do wszystkich klientów Jak najbardziej szanujemy swoich klientów i zrobiliśmy wszystko aby usługi działały sprawnie. Praca serwera została przywrócona o czym klienci tez zostali poinformowani . Jakość usług jest słaba ? Niby czemu ? Dlatego ze mieliśmy po raz pierwszy tak poważna awarie? Edytowano Kwiecień 13, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 a w listopadzie, grudniu nie było jakiejś tam awarii ? o awarii poinformowaliście PO awarii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość kissi Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 o awarii poinformowaliście PO awarii. Zapewne są firmy, które informują o awarii przed awarią Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Są 3 czasy. Przed awarią, w trakcie awarii, po awarii. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Chyba byłoby lepiej jakby moderatorzy zajęli się moderowaniem forum, i nie brali udziału w żadnej dyskusji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ToFFiK 33 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2011 (edytowany) Pogratulować Freecastowi, niby dobra firma, ale langi to już kopiuje jak zadania domowe z Wikipedii, nawet nie czytają co mają ;x Chyba Grand-Host ma prawa autorskie, jeśli sam to napisał. Cytat z strony głównej Freecasta: Witaj w Panelu Klienta firmy Grand-Host (GH) ! Mam też parę ssów, z stron Freecasta i Grand-Hosta: Strona panelu Grand-Host: http://zapodaj.net/ec90d6214fb7.bmp.html I strona główna Freecast'a: http://zapodaj.net/56ba63b15941.bmp.html Coś bardzo podobne Edytowano Kwiecień 18, 2011 przez ToFFiK (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Kwiecień 18, 2011 Rafał błąd naprawił. Temat wydzieliłem aby nie robić bałaganu. Dalsza dyskusja tutaj: http://www.webhostingtalk.pl/topic/29836-z-opinie-freecastpl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matema 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 24, 2011 (edytowany) Chciałbym wyrazić własną opinię o firmie freecast.pl jako że posiadałem tam najdroższy pakiet konta www Pro max przez ostatnie 7 miesięcy. Aby opinia była obiektywna, swoją ocenę podzieliłem na plusy oraz minusy: PLUSY: Bardzo dobra jakość serwerów, (niskie pingi do 17 ms, duża przepustowość łączy symetrycznych...), Polska geolokalizacja serwerów, MINUSY: Względnie długi czas oczekiwania na odpowiedź posiadającą wysoki priorytet, Brak szacunku do klienta; na przykład: nie odpowiadanie na pytania o przyczynę usterki, Relatywnie niski uptime mojej strony 98,1%, Ceny nieadekwatne do jakości usług. Dnia 11 kwietnia otrzymałem informację od FreeCast: "Witamy z dniem wczorajszym odnotowalismy my atak DDOS na nasz serwer dostepowy z duzego lacza . Po dlugotrwałych analizach przez nasza administracje szkodliwy ruch dla serwera został wyeliminowany Przepraszamy za usterki" Moje konto zostało wcześniej zablokowane bez wcześniejszego uprzedzenia. Po kontakcie z ich adminem dowiedziałem się, że powodem jest zbyt duży ruch, który moja strona powodowała. Zapytałem się, jak to możliwe, że moja strona nagle z dnia na dzień zaczęła powodować takie duże obciążenie procesora, skoro nic tam nowego nie instalowałem a moją stronę odwiedza średnio 15 użytkowników dziennie. A ponadto posiadam najdroższy możliwy pakiet konta Pro max. Do dziś, czyli już ponad 2 tygodnie nie odpisano mi czy był jakiś atak na moją stronę, czy co innego i nie mogę pobrać backupu bazy danych, bo konto jest zablokowane. Przez tą firmę utraciłem dane kilkudziesięciu użytkowników oraz ich zaufanie. Ogólnie jeżeli zależy Wam na stabilnych usługach hostingowych i zaufaniu klient - admin, to trzymajcie się z daleka od tej firmy. Nie polecam. Edytowano Kwiecień 24, 2011 przez matema (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Kwiecień 25, 2011 Bardzo Prosze o kontakt z BOK w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
ZeTu 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 28, 2011 (edytowany) Jako, że kożystałem z usług tej firmy, moge z przyjemnością poinformować, że ceny jak i jakość usług jest bradzo dobra. ShoutCast jest tani i bardzo dobrej jakości, tak samo jak i hosting jest tani i bardzo dobry. Firma ta przysyła fakturę VAT, co daje nam dowód zakupienia usługi, nie każda z firm posiada taką możliwość. Mógłbym pisać tu bardzo dużo plusów na temat tej firmy, ale lepiej sprawdźcie sami, okres testowy wystarczy aby sprawdzić. Polecam i Pozdrawiam Ekipę FreeCast, bez której ta firma by nie funkcjonowała tak dorze. Edytowano Kwiecień 28, 2011 przez ZeTu (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek607 655 Zgłoś post Napisano Kwiecień 28, 2011 (edytowany) Firma ta przysyła fakturę VAT, co daje nam dowód zakupienia usługi, nie każda z firm posiada taką możliwość. No łał - jeszcze łaskę ci robią, to obowiązek firm a nie dobra wola. Firma ma obowiązek wystawić fakturę. Z tego co ZeTu pisze rozumiem że dostał fakturę pocztą - a obecnie faktura przesłana drogą elektroniczną jest tak smo ważna jak ta papierowa przysłana pocztą. Więc to dobra wola firmy, a nie obowiązek - niektóre firmy doliczaja opłate za wysłanie faktury pocztą. Edytowano Kwiecień 28, 2011 przez Marek607 (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
matema 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 29, 2011 (edytowany) Muszę przyznać, że po opublikowaniu na WHT mojej wcześniejszej oceny o firmie FreeCast oraz zaistniałej sytuacji z blokadą konta, w trybie ekspresowym otrzymałem wszelką potrzebną pomoc od Administratora. Przypomnę, że to właśnie z powodu braku zachowania ciągłości wsparcia nie poleciłem tej firmy. Obecnie, w moim przypadku, bardzo się poprawiło wsparcie w firmie FreeCast i teraz czuję, że jest ktoś kto zawsze udzieli mi szybkiej pomocy w przypadku jakiejkolwiek awarii, której podczas ostatnich 7 miesięcy nie doświadczyłem. To poczucie bezpieczeństwa wraz ze świetnej jakości hostingiem wirtualnym pozwala mi uczciwie polecić usługi tej firmy. Oby tak dalej. Edytowano Kwiecień 29, 2011 przez matema (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
hornet21 0 Zgłoś post Napisano Maj 13, 2011 Co do opini na temat freecast mogę ocenić od 1 do 5 na 5- , posiadam tam konto od około 6 miesięcy i niema najmniejszych problemów. Świetny kontakt, czas reakcji natychmiastowy. Stawiam strony i podłączam pod ten serwer wszystkich swoich klientów. W przeciwieństwie do takich firm jak HOME czy AZ to niema co porównywać. Cena niska, a dlaczego to niewiem, może gość obejrzał rynek w zakresie prowadzenia tych usług i podjął strategie mniejszego zdzierania kasy, aby łatwiej klienta pozyskać. Podsumując: super jakość usług, prawie znikome awarie (dotychczas była 1 i to w trybie natychmiastowym została naprawiona usterka), kontakt rewelacyjny i o 20 poza godzinami pracy potrafił mi udzielić informacji i oczywiście cena. Polecam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 9, 2011 Pracownicy supportu nie rozumieją znaczenia słowa REZYGNACJA, gdyż takową wysłałem, została przyjęta, a teraz dostaję prośby o dokonanie wpłaty. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Czerwiec 9, 2011 (edytowany) Prośba o rezygnacje została jak najbardziej przyjęta ponieważ usługa została zablokowane a powiadomienia o wpłacie wysyła automat które tez zostały zawieszone Edytowano Czerwiec 9, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Czerwiec 9, 2011 Klient 07/04/2011 19:53Witam Proszę o usunięcie mojego konta theq.freecast.pl, ponieważ nie jest ono mi dłużej potrzebne. Dziękuję i pozdrawiam (w tym miejscu nastąpiło zamknięcie zgłoszenia, a konto dalej sobie było, dalej mogłem sobie wysyłać pliki etc.) Klient 19/04/2011 18:27Witam Ponawiam prośbę z winy braku odpowiedzi. Rafal Kostrzewa || Pomoc Techniczna 22/04/2011 13:31 witam rezygnacja zostala przyjeta Pozdrawiamy FREECAST.PL W tym miejscu jw. Klient 09/06/2011 07:48Nie zauważyłem, ponieważ otrzymuję upomnienia o niezapłaceniu faktury, a wyraźnie rezygnowałem. Państwo tego nie rozumieją? Rafal Kostrzewa || Pomoc Techniczna 09/06/2011 08:26 Usługa została osunięta Pozdrawiamy FREECAST.PL A tu usługa mi się OSUNĘŁA. I już nie działa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 (edytowany) Jako, że przedstawiciel firmy zachowuje się jak bot, wpisując swoja ofertę w każdy możliwy temat, mam pytanie dotyczące oferty, jaka jest na stronie firmowej, a mianowicie: - w grafice logo-flash istnieje: Nasz hosting znajduje się w Łódzkiej oraz Niemieckiej renomowanej Serwerowni, które obsługują naszą firmę. - w ofercie VPS, zakładka DataCenter informujecie: Data Center OVH Chyba jedna z najbardziej rozwiniętych Data Center we Francji . Serwerownia posiada swoje urządzenia sieciowe w Paryżu, Londynie, Frankfurcie i Amsterdamie, . Urządzenia umieszczone śą w pomieszczeniu klimatyzowanym gdzie zastosowana jest technika redundantnej klimatyzacji . Pomijając zaznaczone błędy ortograficzne oraz gramatykę pierwszego cytatu (liczby mnogie i pojedyncze), jest to dezinformacja. Proszę o wyjaśnienie umiejscowienia serwerów obsługujących usługi firmy. Edytowano Czerwiec 17, 2011 przez hdmagc (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 Dodatkowo WHMCS jest źle przetłumaczony. Trzecie powiadomienie (tak nazwane) jest faktycznie pierwszym powiadomieniem. Pierwsze powiadomienie jest faktycznie ostatnim dzwonkiem do zapłaty. Pozdrawiam PS. Także się wypisałem z hostingu zaraz po pierwszym mailu o opłatach. Maile nadal przychodziły. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 (edytowany) Jako, że przedstawiciel firmy zachowuje się jak bot, wpisując swoja ofertę w każdy możliwy temat, mam pytanie dotyczące oferty, jaka jest na stronie firmowej, a mianowicie: - w grafice logo-flash istnieje: - w ofercie VPS, zakładka DataCenter informujecie: Pomijając zaznaczone błędy ortograficzne oraz gramatykę pierwszego cytatu (liczby mnogie i pojedyncze), jest to dezinformacja. Proszę o wyjaśnienie umiejscowienia serwerów obsługujących usługi firmy. Serwery umieszczone są w DC KYLOS (hosting) oraz OVH (virtual private server) oraz Niemcy Hetzner (streaming shoutcast) co do powiadomień powiadomienia o wpłacie są prawidłowo ustawione. Jeśli zgłosimy rezygnacje maile z wpłata nie będą wysyłanego co do tłumaczenia były małe błędy lecz zostały poprawione tak wiec flasch udziela nam prawidłowej informacji Edytowano Czerwiec 17, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 (edytowany) Biedy ortograficzne poprawione Edytowano Czerwiec 17, 2011 przez freecast.pl (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość cyferek Zgłoś post Napisano Czerwiec 18, 2011 No, bieda bieda... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
purzyk 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2011 Ja sie zdecydowałem na VPSa w freecast.pl i narazie jest wszystko super. Zaoferowano mi bezplatna obsluge administracyjna i wszystko w sensownym czasie jest na moja prosbe robione - narazie bez marudzenia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2011 (edytowany) Teraz każdy kto ma VPSa będzie chciał za darmo pełną administrację? Chyba chodziło o jednorazową pomoc... Edytowano Czerwiec 21, 2011 przez Kamikadze (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Czerwiec 21, 2011 Teraz każdy kto ma VPSa będzie chciał za darmo pełną administrację? Chyba chodziło o jednorazową pomoc... Przy opłacie na rok Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach