Skocz do zawartości
R@fi

(Opinia) Freecast.pl

Polecane posty

Jakie przenosiny jak długo długo jest wszystko gdzie było więc co ty za banialuki wciskasz ?

 

Jak nie odbiera a padło to reanimuje chyba logiczne, że lepiej naprawiać jak gadać przez telefon i odpowiadać każdemu to samo.. lepiej po naprawie wysłać mailing.

Nie. Nie lepiej.

Szacunek do klienta i jego czasu wymaga, by informować jak długo usługi będą niedostępne.

Naturalnie zdaję sobie sprawę i zgadzam się, że lepiej działać, niż gadać. Ale wysłanie maila do użytkowników to kwestia kilku minut.

W przypadku zasobów kupowanych tylko dla siebie, większego problemu nie ma. Ale jeśli ktoś ma VPS, czy resellera to przecież nie będzie świecił oczyma przed swoimi klientami i mówił "nie wiem" albo kłamał na temat awarii.

 

W pełni się zgadzam z tym co napisał Marek Lis. Na skromne strony hobbystyczne freecast.pl się nadaje ale jeśli ktoś myśli o czymś poważniejszym to potrzebuje jakości, a tutaj z nią słabo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Informacja na temat awarii została wysłana do wszystkich klientów

 

Jak najbardziej szanujemy swoich klientów i zrobiliśmy wszystko aby usługi działały sprawnie.

Praca serwera została przywrócona o czym klienci tez zostali poinformowani .

 

Jakość usług jest słaba ? Niby czemu ? Dlatego ze mieliśmy po raz pierwszy tak poważna awarie?

Edytowano przez freecast.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kissi

 

o awarii poinformowaliście PO awarii.

 

Zapewne są firmy, które informują o awarii przed awarią :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pogratulować Freecastowi, niby dobra firma, ale langi to już kopiuje jak zadania domowe z Wikipedii, nawet nie czytają co mają ;x

Chyba Grand-Host ma prawa autorskie, jeśli sam to napisał.

 

 

Cytat z strony głównej Freecasta:

 

Witaj w Panelu Klienta firmy Grand-Host (GH) !

 

Mam też parę ssów, z stron Freecasta i Grand-Hosta:

Strona panelu Grand-Host:

http://zapodaj.net/ec90d6214fb7.bmp.html

I strona główna Freecast'a:

http://zapodaj.net/56ba63b15941.bmp.html

 

Coś bardzo podobne :)

Edytowano przez ToFFiK (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym wyrazić własną opinię o firmie freecast.pl jako że posiadałem tam najdroższy pakiet konta www Pro max przez ostatnie 7 miesięcy.

Aby opinia była obiektywna, swoją ocenę podzieliłem na plusy oraz minusy:

 

PLUSY:

  • Bardzo dobra jakość serwerów, (niskie pingi do 17 ms, duża przepustowość łączy symetrycznych...),
  • Polska geolokalizacja serwerów,

MINUSY:

  • Względnie długi czas oczekiwania na odpowiedź posiadającą wysoki priorytet,
  • Brak szacunku do klienta; na przykład: nie odpowiadanie na pytania o przyczynę usterki,
  • Relatywnie niski uptime mojej strony 98,1%,
  • Ceny nieadekwatne do jakości usług.

Dnia 11 kwietnia otrzymałem informację od FreeCast:

"Witamy

 

z dniem wczorajszym odnotowalismy my atak DDOS na nasz serwer dostepowy z duzego lacza .

 

Po dlugotrwałych analizach przez nasza administracje szkodliwy ruch dla serwera został wyeliminowany

 

Przepraszamy za usterki"

 

Moje konto zostało wcześniej zablokowane bez wcześniejszego uprzedzenia. Po kontakcie z ich adminem dowiedziałem się, że powodem jest zbyt duży ruch, który moja strona powodowała. Zapytałem się, jak to możliwe, że moja strona nagle z dnia na dzień zaczęła powodować takie duże obciążenie procesora, skoro nic tam nowego nie instalowałem a moją stronę odwiedza średnio 15 użytkowników dziennie. A ponadto posiadam najdroższy możliwy pakiet konta Pro max.

Do dziś, czyli już ponad 2 tygodnie nie odpisano mi czy był jakiś atak na moją stronę, czy co innego i nie mogę pobrać backupu bazy danych, bo konto jest zablokowane. Przez tą firmę utraciłem dane kilkudziesięciu użytkowników oraz ich zaufanie.

Ogólnie jeżeli zależy Wam na stabilnych usługach hostingowych i zaufaniu klient - admin, to trzymajcie się z daleka od tej firmy. Nie polecam.

Edytowano przez matema (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako, że kożystałem z usług tej firmy, moge z przyjemnością poinformować, że ceny jak i jakość usług jest bradzo dobra.

ShoutCast jest tani i bardzo dobrej jakości, tak samo jak i hosting jest tani i bardzo dobry. Firma ta przysyła fakturę VAT, co daje nam dowód zakupienia usługi, nie każda z firm posiada taką możliwość.

Mógłbym pisać tu bardzo dużo plusów na temat tej firmy, ale lepiej sprawdźcie sami, okres testowy wystarczy aby sprawdzić.

Polecam i Pozdrawiam Ekipę FreeCast, bez której ta firma by nie funkcjonowała tak dorze.

Edytowano przez ZeTu (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Firma ta przysyła fakturę VAT, co daje nam dowód zakupienia usługi, nie każda z firm posiada taką możliwość.

 

No łał - jeszcze łaskę ci robią, to obowiązek firm a nie dobra wola.

 

 

Firma ma obowiązek wystawić fakturę. Z tego co ZeTu pisze rozumiem że dostał fakturę pocztą - a obecnie faktura przesłana drogą elektroniczną jest tak smo ważna jak ta papierowa przysłana pocztą. Więc to dobra wola firmy, a nie obowiązek - niektóre firmy doliczaja opłate za wysłanie faktury pocztą.

Edytowano przez Marek607 (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać, że po opublikowaniu na WHT mojej wcześniejszej oceny o firmie FreeCast oraz zaistniałej sytuacji z blokadą konta, w trybie ekspresowym otrzymałem wszelką potrzebną pomoc od Administratora. Przypomnę, że to właśnie z powodu braku zachowania ciągłości wsparcia nie poleciłem tej firmy.

Obecnie, w moim przypadku, bardzo się poprawiło wsparcie w firmie FreeCast i teraz czuję, że jest ktoś kto zawsze udzieli mi szybkiej pomocy w przypadku jakiejkolwiek awarii, której podczas ostatnich 7 miesięcy nie doświadczyłem. To poczucie bezpieczeństwa wraz ze świetnej jakości hostingiem wirtualnym pozwala mi uczciwie polecić usługi tej firmy. Oby tak dalej.

Edytowano przez matema (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do opini na temat freecast mogę ocenić od 1 do 5 na 5- , posiadam tam konto od około 6 miesięcy i niema najmniejszych problemów. Świetny kontakt, czas reakcji natychmiastowy. Stawiam strony i podłączam pod ten serwer wszystkich swoich klientów. W przeciwieństwie do takich firm jak HOME czy AZ to niema co porównywać. Cena niska, a dlaczego to niewiem, może gość obejrzał rynek w zakresie prowadzenia tych usług i podjął strategie mniejszego zdzierania kasy, aby łatwiej klienta pozyskać.

 

Podsumując: super jakość usług, prawie znikome awarie (dotychczas była 1 i to w trybie natychmiastowym została naprawiona usterka), kontakt rewelacyjny i o 20 poza godzinami pracy potrafił mi udzielić informacji i oczywiście cena. Polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Pracownicy supportu nie rozumieją znaczenia słowa REZYGNACJA, gdyż takową wysłałem, została przyjęta, a teraz dostaję prośby o dokonanie wpłaty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prośba o rezygnacje została jak najbardziej przyjęta ponieważ usługa została zablokowane a powiadomienia o wpłacie wysyła automat które tez zostały zawieszone

Edytowano przez freecast.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Klient 07/04/2011 19:53

Witam

 

Proszę o usunięcie mojego konta theq.freecast.pl, ponieważ nie jest ono mi dłużej potrzebne.

 

Dziękuję i pozdrawiam

(w tym miejscu nastąpiło zamknięcie zgłoszenia, a konto dalej sobie było, dalej mogłem sobie wysyłać pliki etc.)

 

Klient 19/04/2011 18:27

Witam

 

Ponawiam prośbę z winy braku odpowiedzi.

 

Rafal Kostrzewa || Pomoc Techniczna 22/04/2011 13:31

witam rezygnacja zostala przyjeta

 

Pozdrawiamy FREECAST.PL

W tym miejscu jw.

 

 

Klient 09/06/2011 07:48

Nie zauważyłem, ponieważ otrzymuję upomnienia o niezapłaceniu faktury, a wyraźnie rezygnowałem. Państwo tego nie rozumieją?

 

Rafal Kostrzewa || Pomoc Techniczna 09/06/2011 08:26

Usługa została osunięta

Pozdrawiamy FREECAST.PL

A tu usługa mi się OSUNĘŁA.

I już nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hdmagc

Jako, że przedstawiciel firmy zachowuje się jak bot, wpisując swoja ofertę w każdy możliwy temat, mam pytanie dotyczące oferty, jaka jest na stronie firmowej, a mianowicie:

 

- w grafice logo-flash istnieje:

 

Nasz hosting znajduje się w Łódzkiej oraz Niemieckiej renomowanej Serwerowni, które obsługują naszą firmę.

 

- w ofercie VPS, zakładka DataCenter informujecie:

 

Data Center OVH Chyba jedna z najbardziej rozwiniętych Data Center we Francji .

Serwerownia posiada swoje urządzenia sieciowe w Paryżu, Londynie, Frankfurcie i Amsterdamie, .

Urządzenia umieszczone śą w pomieszczeniu klimatyzowanym gdzie zastosowana jest technika redundantnej klimatyzacji .

 

 

Pomijając zaznaczone błędy ortograficzne oraz gramatykę pierwszego cytatu (liczby mnogie i pojedyncze), jest to dezinformacja.

 

Proszę o wyjaśnienie umiejscowienia serwerów obsługujących usługi firmy.

Edytowano przez hdmagc (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo WHMCS jest źle przetłumaczony.

Trzecie powiadomienie (tak nazwane) jest faktycznie pierwszym powiadomieniem.

Pierwsze powiadomienie jest faktycznie ostatnim dzwonkiem do zapłaty.

 

Pozdrawiam

PS. Także się wypisałem z hostingu zaraz po pierwszym mailu o opłatach. Maile nadal przychodziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako, że przedstawiciel firmy zachowuje się jak bot, wpisując swoja ofertę w każdy możliwy temat, mam pytanie dotyczące oferty, jaka jest na stronie firmowej, a mianowicie:

 

- w grafice logo-flash istnieje:

 

 

 

- w ofercie VPS, zakładka DataCenter informujecie:

 

 

 

 

Pomijając zaznaczone błędy ortograficzne oraz gramatykę pierwszego cytatu (liczby mnogie i pojedyncze), jest to dezinformacja.

 

Proszę o wyjaśnienie umiejscowienia serwerów obsługujących usługi firmy.

 

Serwery umieszczone są w DC KYLOS (hosting) oraz OVH (virtual private server) oraz Niemcy Hetzner (streaming shoutcast) co do powiadomień powiadomienia o wpłacie są prawidłowo ustawione.

Jeśli zgłosimy rezygnacje maile z wpłata nie będą wysyłanego co do tłumaczenia były małe błędy lecz zostały poprawione

 

tak wiec flasch udziela nam prawidłowej informacji

Edytowano przez freecast.pl (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zdecydowałem na VPSa w freecast.pl i narazie jest wszystko super. Zaoferowano mi bezplatna obsluge administracyjna i wszystko w sensownym czasie jest na moja prosbe robione - narazie bez marudzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamikadze

Teraz każdy kto ma VPSa będzie chciał za darmo pełną administrację? :D

 

 

Chyba chodziło o jednorazową pomoc...

Edytowano przez Kamikadze (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz każdy kto ma VPSa będzie chciał za darmo pełną administrację? :D

 

 

Chyba chodziło o jednorazową pomoc...

 

Przy opłacie na rok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×