PoliVenedi 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2010 <br />Kolopik: mógłbyś zebranej gawiedzi powiedzieć czy Twój reseller jest sponsorowany/współfinansowany przez freecast ?<br />Bo jak wiemy, na VPS za 10zł Cię nie stać<br /><br />Odnośnie firmy i ich oferty: kto Wam pociął stronę ? To jakaś tragedia. Wiem że temat był poruszany, ale myślałem że zarabiając takie kokosy już to zmieniliście.<br /><br /><br /><br /> To prawda ich strona dramacik, natknąłem się na tę firmę ostatnio bo szukam serwerka w Polsce i strona mało zachęcająca, prezencja-krzak, ale może usługi dobre. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Karol Głowacki 0 Zgłoś post Napisano Grudzień 30, 2010 Stronka nie dość że wygląda fatalnie to w dodatku jest nieczytelna. @damianmiodek Myślę że Lolek nie potrzebuje adwokata. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Grudzień 31, 2010 Według mnie z tą nową stronką przesadzili . Strasznie długo "loadingują" się te obrazki u mnie przy łączy 1mb trwało to: 13.41s (ze stoperem w ręku) Niby mało, ale patrzenie się bezczynne na napis" Loading 1%, 20% itd " strasznie wkurza :| Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Grudzień 31, 2010 Według mnie z tą nową stronką przesadzili . Strasznie długo "loadingują" się te obrazki u mnie przy łączy 1mb trwało to: 13.41s (ze stoperem w ręku) Niby mało, ale patrzenie się bezczynne na napis" Loading 1%, 20% itd " strasznie wkurza :| A mi się nowa strona podoba (chyba dlatego, że stara mi się w ogóle nie widziała). Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
crazyluki 114 Zgłoś post Napisano Grudzień 31, 2010 Nowa strona jest ok, ale nadal jesli chodzi o design to siedzimy w 2005roku;-) flash jest fajny na stronie głównej, na podstronach mógłbyś dać statykę i zmniejszyć rozmiar tego TOPa. Zmieniłeś miejsce w którym monitorujesz stronę ? http://freecast.pl/index-7.html > http://www.serviceuptime.com/users/uptimemonitoring.php?S=123c29217cc41dce6f90cb07aa0d2158&Id=30434 Bo chyba był jakis PAD jakiś czas temu... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Grudzień 31, 2010 Jednakże jest coś "nie tak" z tą animacją flashową, co podstronę się ładuje od zera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
theONE 526 Zgłoś post Napisano Grudzień 31, 2010 Zmieniłeś miejsce w którym monitorujesz stronę ? http://freecast.pl/index-7.html > http://www.serviceup...0d2158&Id=30434 Bo chyba był jakis PAD jakiś czas temu... Czepiasz sie marketingu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 3, 2011 Nowa strona jest ok, ale nadal jesli chodzi o design to siedzimy w 2005roku;-) flash jest fajny na stronie głównej, na podstronach mógłbyś dać statykę i zmniejszyć rozmiar tego TOPa. Zmieniłeś miejsce w którym monitorujesz stronę ? http://freecast.pl/index-7.html > http://www.serviceup...0d2158&Id=30434 Bo chyba był jakis PAD jakiś czas temu... Nie.... system monitoringu skierowany był na serwer z usługami VPS lecz usługi VPS zostały wycofane z oferty i system monit został przepięty na adres hostujacy strony naszych klientów . TOP strony zostanie zmieniony na dniach Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Patryk Gutowski 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Ja, jako skromny użytkownik firm hostingowych muszę przyznać, że firma FreeCast jest jak najbardziej odpowiednią dla początkujących Webmasterkowiczów jak Ja. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HyperHost SPP 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 8, 2011 Firma godna zaufania. Licencje doszły szybko, support odpowiada po max 15 minutach. Polecam i Pozdrawiam! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Dostałem dziś bardzo dziwnego maila. Witamy miło nam poinformować że trwajaca usterka dotyczaca platnosci SMS zostala usunieta. Ci co oplacili swoje fv w przeciagu ostatniego tygodnia smsem a faktura nadal jest nie oplacona prosimy ponownie dokonac platnosci. Przepraszamy za usterki Zrozumiałem to tak, że ktoś kto wysłał smsa w trakcie trwania usterki powinien go wysłać jeszcze raz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Dostałem dziś bardzo dziwnego maila. Zrozumiałem to tak, że ktoś kto wysłał smsa w trakcie trwania usterki powinien go wysłać jeszcze raz Można równie dobrze skontaktować się z nami mailowo biuro@freecast.pl podając nr tel z którego został wysłany sms , kod który został wysłany oraz imię i nazwisko po podaniu prawidłowych informacji FV uzyska status ,,zapłacona" . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość edi3545 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 chciałem przedłużyć usługę na miesiąc przed końcem były jakieś problemy napisałem do pomocy ja: nadal mam termin kolejnej płatności x a powinien już być x tylko status zmienił się na "zapłacona" x: Hosting sms możemy tylko przedłożyć o jeden miesiąc do przodu ja: czyli 1,23zl przepadło? muszę jeszcze raz wysłać x? x: Tak dodam jeszcze że nigdzie nie było napisane że mogę tylko co miesiąc przedłużać to ma być pomoc? wiem 1zl to nie dużo ale mógłbym sobie coś innego za to kupić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 10, 2011 Proszę skontaktować się z nami droga mailowa. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
brochas 0 Zgłoś post Napisano Styczeń 14, 2011 Jestem kolejnym zadowolonym klientem freecast.pl mila i szybka obsluga, ceny bardzo konkurencyjne, narazie jestem zadowolony Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukezord 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 Dostałem dziś bardzo dziwnego maila. Zrozumiałem to tak, że ktoś kto wysłał smsa w trakcie trwania usterki powinien go wysłać jeszcze raz bo tak jest, moje konto zostalo zablokowane, utworzylem ticket i dostalem odpowiedz, ze platnosc nie zostala znaleziona niby tam 4zl smsem to nie jest duzo ale jest to smieszne, ze z nie swojej winy musialem ponosic koszty jeszcze raz Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 Niestety w system bilingowym nie odnotowano wpłaty z tego numeru który Pan podał a wiec nie mamy żadnego potwierdzenia że usługa była opłacona a to raczej nie jest możliwe aby biling nie odnotował takiej platnosci Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukezord 7 Zgłoś post Napisano Styczeń 17, 2011 Niestety w system bilingowym nie odnotowano wpłaty z tego numeru który Pan podał a wiec nie mamy żadnego potwierdzenia że usługa była opłacona a to raczej nie jest możliwe aby biling nie odnotował takiej platnosci ja to rozumiem, ale jest to dla mnie conajmniej dziwne - nawet udalo mi sie oplacic fakture w tym samym dniu tym otrzymanym kodem przeboleje to, gorzej jesli u was bedzie wiecej takich przypadkow jak mi sie uda to podesle zdjecie smsa z widocznym czasem otrzymania + numerem z ktorego przyszedl zeby nie bylo ze usiluje kogos naciagac na 3zl z groszami Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Venydar 0 Zgłoś post Napisano Luty 9, 2011 Jak do tej pory - korzystam z usług FreeCast.pl około 3 tyg. - nie napotkałem żadnych trudności. Hosting w pełni spełnia moje oczekiwania Napakowany wtyczkami WordPress działa bezproblemowo, nie stwarza żadnych problemów. Jeden z najlepszych jaki do tej pory miałem (a było ich kilka, nie tylko polskich). Polecam wszystkim! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tym 205 Zgłoś post Napisano Marzec 2, 2011 (edytowany) dzisiaj przewędrowałem z firmy X do freecast "usługa vps" i na razie jest wszystko glanc. No to rzeczywiście... co zdążyłeś zrobić? zalogować się? Zresztą jaka to miała być opinia, skoro spamujesz w/w firme w dużej liczbie tematów? Edytowano Marzec 2, 2011 przez tym (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Doctor 0 Zgłoś post Napisano Marzec 10, 2011 Szukałem po sieci opinii na temat Freecast i nigdzie nie mogę znaleźć nic wiarygodnego, a ten temat trochę przypomina przepychankę dzieci w piaskownicy - przebrnąłem przez całość od początku i w sumie nie wiem totalnie co mam myśleć o tej firmie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Shk 51 Zgłoś post Napisano Marzec 26, 2011 Jak oceniacie pomoc techniczną tej firmy? Jak długo czekacie na odpowiedź na wiadomości? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Kwiecień 2, 2011 Jak oceniacie pomoc techniczną tej firmy? Jak długo czekacie na odpowiedź na wiadomości? Ostatnio czekałem jakieś 4h. Znajomy ostatnio szukał hostingu za sms i wybrał freecast. Pomagam mu w tworzeniu strony i dostrzegłem kilka chwilowych zamułek. Druga sprawa, to przy wpisywaniu kodu sms wyskakiwały jakieś errory, ale kod został zaakceptowany. (raczej wina paymedia). Ogólnie mówiąc jest średnio. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Marek Lis 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 (edytowany) jestem klientem tego hostingu od paru miesięcy. Cena dobra, ale co chwilę nie działa, a to jakiś atak, a to przenoszenie o czym nie poinformują wcześniej a to coś tam jeszcze. Do tego pomoc techniczna nie działa praktycznie. Tel. komórkowy nie odpowiada, zwłaszcza jak strony nie działają. Nie dziwię się, odbiera go 1 osoba, także jak się sypie to bólu głowy by dostał, na maile odpowiadają, ale zajmuje im to sporo czasu. Także, jak ktoś ma stronę którą ma hobbistycznie i nie ma dla niego problemu, że przez parę godzin w ciągu dnia tak raz w miesiącu nie będzie się wyświetlać, to jest to dobra opcja. Natomiast jeżeli dla kogoś ważne jest, aby strona chodziła mu cały czas, to nie polecam. Ja niestety wracam na stary hosting, także stówka wyrzucona w błoto. Pozdrawiam Edytowano Kwiecień 13, 2011 przez Marek Lis (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kafi 2425 Zgłoś post Napisano Kwiecień 13, 2011 Jak nie odbiera a padło to reanimuje chyba logiczne, że lepiej naprawiać jak gadać przez telefon i odpowiadać każdemu to samo.. lepiej po naprawie wysłać mailing. Logicznym to jest to, że frontend-worker odpowiada na maile i telefony a admin naprawia. Z tym, że jeśli ktoś chce mieć takową obsługę, to jednak musi tyci więcej grosza wyłożyć. A jak ktoś ma stronkę hobbistyczną i może sobie poczekać chwilkę, to jak najbardziej ta owa taniość mu się będzie bardziej opłacać. I chyba właśnie o to chodziło Markowi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach