Skocz do zawartości
R@fi

(Opinia) Freecast.pl

Polecane posty

<br />Kolopik: mógłbyś zebranej gawiedzi powiedzieć czy Twój reseller jest sponsorowany/współfinansowany przez freecast ?<br />Bo jak wiemy, na VPS za 10zł Cię nie stać<br /><br />Odnośnie firmy i ich oferty: kto Wam pociął stronę ? To jakaś tragedia. Wiem że temat był poruszany, ale myślałem że zarabiając takie kokosy już to zmieniliście.<br />
<br /><br /><br />

 

To prawda ich strona dramacik, natknąłem się na tę firmę ostatnio bo szukam serwerka w Polsce i strona mało zachęcająca, prezencja-krzak, ale może usługi dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie z tą nową stronką przesadzili . Strasznie długo "loadingują" się te obrazki u mnie przy łączy 1mb trwało to: 13.41s (ze stoperem w ręku)

Niby mało, ale patrzenie się bezczynne na napis" Loading 1%, 20% itd " strasznie wkurza :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Według mnie z tą nową stronką przesadzili . Strasznie długo "loadingują" się te obrazki u mnie przy łączy 1mb trwało to: 13.41s (ze stoperem w ręku)

Niby mało, ale patrzenie się bezczynne na napis" Loading 1%, 20% itd " strasznie wkurza :|

 

A mi się nowa strona podoba :) (chyba dlatego, że stara mi się w ogóle nie widziała).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowa strona jest ok, ale nadal jesli chodzi o design to siedzimy w 2005roku;-)

 

flash jest fajny na stronie głównej, na podstronach mógłbyś dać statykę i zmniejszyć rozmiar tego TOPa.

 

Zmieniłeś miejsce w którym monitorujesz stronę ? http://freecast.pl/index-7.html > http://www.serviceuptime.com/users/uptimemonitoring.php?S=123c29217cc41dce6f90cb07aa0d2158&Id=30434

 

Bo chyba był jakis PAD jakiś czas temu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednakże jest coś "nie tak" z tą animacją flashową, co podstronę się ładuje od zera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowa strona jest ok, ale nadal jesli chodzi o design to siedzimy w 2005roku;-)

 

flash jest fajny na stronie głównej, na podstronach mógłbyś dać statykę i zmniejszyć rozmiar tego TOPa.

 

Zmieniłeś miejsce w którym monitorujesz stronę ? http://freecast.pl/index-7.html > http://www.serviceup...0d2158&Id=30434

 

Bo chyba był jakis PAD jakiś czas temu...

 

Nie.... system monitoringu skierowany był na serwer z usługami VPS lecz usługi VPS zostały wycofane z oferty i system monit został przepięty na adres hostujacy strony naszych klientów ;).

 

TOP strony zostanie zmieniony na dniach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość

Dostałem dziś bardzo dziwnego maila.

 

Witamy

 

 

 

miło nam poinformować że trwajaca usterka dotyczaca platnosci SMS zostala usunieta.

 

 

 

Ci co oplacili swoje fv w przeciagu ostatniego tygodnia smsem a faktura nadal jest nie oplacona prosimy ponownie dokonac platnosci.

 

 

 

Przepraszamy za usterki

Zrozumiałem to tak, że ktoś kto wysłał smsa w trakcie trwania usterki powinien go wysłać jeszcze raz ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dziś bardzo dziwnego maila.

 

 

Zrozumiałem to tak, że ktoś kto wysłał smsa w trakcie trwania usterki powinien go wysłać jeszcze raz ;)

 

Można równie dobrze skontaktować się z nami mailowo biuro@freecast.pl podając nr tel z którego został wysłany sms , kod który został wysłany oraz imię i nazwisko po podaniu prawidłowych informacji FV uzyska status ,,zapłacona" .:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość edi3545

chciałem przedłużyć usługę na miesiąc przed końcem były jakieś problemy napisałem do pomocy

ja: nadal mam termin kolejnej płatności x a powinien już być x tylko status zmienił się na "zapłacona"

x: Hosting sms możemy tylko przedłożyć o jeden miesiąc do przodu

ja: czyli 1,23zl przepadło? muszę jeszcze raz wysłać x?

x: Tak

dodam jeszcze że nigdzie nie było napisane że mogę tylko co miesiąc przedłużać

to ma być pomoc? wiem 1zl to nie dużo ale mógłbym sobie coś innego za to kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem kolejnym zadowolonym klientem freecast.pl

 

mila i szybka obsluga, ceny bardzo konkurencyjne, narazie jestem zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dziś bardzo dziwnego maila.

 

 

Zrozumiałem to tak, że ktoś kto wysłał smsa w trakcie trwania usterki powinien go wysłać jeszcze raz ;)

 

bo tak jest, moje konto zostalo zablokowane, utworzylem ticket i dostalem odpowiedz, ze platnosc nie zostala znaleziona niby tam 4zl smsem to nie jest duzo ale jest to smieszne, ze z nie swojej winy musialem ponosic koszty jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety w system bilingowym nie odnotowano wpłaty z tego numeru który Pan podał a wiec nie mamy żadnego potwierdzenia że usługa była opłacona a to raczej nie jest możliwe aby biling nie odnotował takiej platnosci ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety w system bilingowym nie odnotowano wpłaty z tego numeru który Pan podał a wiec nie mamy żadnego potwierdzenia że usługa była opłacona a to raczej nie jest możliwe aby biling nie odnotował takiej platnosci ;)

ja to rozumiem, ale jest to dla mnie conajmniej dziwne - nawet udalo mi sie oplacic fakture w tym samym dniu tym otrzymanym kodem :)

 

przeboleje to, gorzej jesli u was bedzie wiecej takich przypadkow

 

jak mi sie uda to podesle zdjecie smsa z widocznym czasem otrzymania + numerem z ktorego przyszedl zeby nie bylo ze usiluje kogos naciagac na 3zl z groszami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak do tej pory - korzystam z usług FreeCast.pl około 3 tyg. - nie napotkałem żadnych trudności. Hosting w pełni spełnia moje oczekiwania :)

Napakowany wtyczkami WordPress działa bezproblemowo, nie stwarza żadnych problemów. Jeden z najlepszych jaki do tej pory miałem (a było ich kilka, nie tylko polskich).

 

Polecam wszystkim!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj przewędrowałem z firmy X do freecast "usługa vps" i na razie jest wszystko glanc.

 

No to rzeczywiście... co zdążyłeś zrobić? zalogować się? Zresztą jaka to miała być opinia, skoro spamujesz w/w firme w dużej liczbie tematów?

Edytowano przez tym (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukałem po sieci opinii na temat Freecast i nigdzie nie mogę znaleźć nic wiarygodnego, a ten temat trochę przypomina przepychankę dzieci w piaskownicy - przebrnąłem przez całość od początku i w sumie nie wiem totalnie co mam myśleć o tej firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak oceniacie pomoc techniczną tej firmy?

Jak długo czekacie na odpowiedź na wiadomości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak oceniacie pomoc techniczną tej firmy?

Jak długo czekacie na odpowiedź na wiadomości?

 

Ostatnio czekałem jakieś 4h.

 

Znajomy ostatnio szukał hostingu za sms i wybrał freecast. Pomagam mu w tworzeniu strony i dostrzegłem kilka chwilowych zamułek.

Druga sprawa, to przy wpisywaniu kodu sms wyskakiwały jakieś errory, ale kod został zaakceptowany. (raczej wina paymedia).

Ogólnie mówiąc jest średnio.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem klientem tego hostingu od paru miesięcy. Cena dobra, ale co chwilę nie działa, a to jakiś atak, a to przenoszenie o czym nie poinformują wcześniej a to coś tam jeszcze. Do tego pomoc techniczna nie działa praktycznie. Tel. komórkowy nie odpowiada, zwłaszcza jak strony nie działają. Nie dziwię się, odbiera go 1 osoba, także jak się sypie to bólu głowy by dostał, na maile odpowiadają, ale zajmuje im to sporo czasu. Także, jak ktoś ma stronę którą ma hobbistycznie i nie ma dla niego problemu, że przez parę godzin w ciągu dnia tak raz w miesiącu nie będzie się wyświetlać, to jest to dobra opcja. Natomiast jeżeli dla kogoś ważne jest, aby strona chodziła mu cały czas, to nie polecam. Ja niestety wracam na stary hosting, także stówka wyrzucona w błoto.

Pozdrawiam

Edytowano przez Marek Lis (zobacz historię edycji)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jak nie odbiera a padło to reanimuje chyba logiczne, że lepiej naprawiać jak gadać przez telefon i odpowiadać każdemu to samo.. lepiej po naprawie wysłać mailing.

Logicznym to jest to, że frontend-worker odpowiada na maile i telefony a admin naprawia.

Z tym, że jeśli ktoś chce mieć takową obsługę, to jednak musi tyci więcej grosza wyłożyć.

A jak ktoś ma stronkę hobbistyczną i może sobie poczekać chwilkę, to jak najbardziej ta owa taniość mu się będzie bardziej opłacać. I chyba właśnie o to chodziło Markowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×