R@fi 64 Zgłoś post Napisano Sierpień 25, 2010 Informacja pojawiła się dlatego ze system WHMCS był aktualizowany Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość N3T5kY Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2010 1. Aktualizujecie o 18? 2. Przy aktualizacji pojawia się An upgrade is currently in progress... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Skryptoteka 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 13, 2010 Witam Googlujac po sieci natrafiłem się na ofertę tej firmy , maja niskie ceny a jak z jakością usług ?? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2010 Kij z tym. Co jeśli mam u nich resellera, opłacam sms'em. Nie mam konta w banku? No trudno pożegnam się z serwerem jak pewnie wiele innych osób Kiedyś za sms'a za 10.98zł miałem resellera 15GB/35GB, a teraz 17PLN'ów przelewem 4GB/25GB ... Ogromny minus dla freecast ;/ Teraz już nie chcę mieć nic wspólnego z tą firmą. Pewnie chcieli, by świat o nich usłyszał. W ogóle czy to jest zgodne z prawem? Zostałem wyr****** bez mydełka. Freecast idzie chyba w ślady CastPol'u. Nagłe zmiany cen Jakbyś nie wiedział to oni z tego sms'a otrzymywali około 5zł więc nie płacz bo miałeś resellera za absurdalnie niskie pieniądze. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2010 Jakbyś nie wiedział to oni z tego sms'a otrzymywali około 5zł więc nie płacz bo miałeś resellera za absurdalnie niskie pieniądze. Nie wiem po co ten odkop, ale powiedz mi czy to interesuje klienta i freecast ma z sms'a ? Zgodzili się na taką ofertę, to chyba im odpowiadało. W sumie dobrze, że już nie jestem ich klientem B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2010 dlaczego niby dobrze ;> ? bo nie mają opłat sms za resellera ? absurdalna mysl pod tym kontekstem.. problem na poczcie wpłacić.... B) Nie... Konto mam, przecież w AH miałem z 3 VPS'y B) Chodzi głównie o umiejętności pana admina, a raczej ich brak -oczywiście dot. administracji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2010 Nie... Konto mam, przecież w AH miałem z 3 VPS'y B) Chodzi głównie o umiejętności pana admina, a raczej ich brak -oczywiście dot. administracji. Wiesz ........ twoja uwaga jest dość dziwna i nie bardzo ją rozumiem. Tak jak pisał kolega Malas to że ty wplacisz smsem za usluge my z tego dostajemy 30% wartości twojego Smsa wówczas my zarabiamy na tym bardzo mało. Zbiegiem czasu okazało się że konta SMS Reseller przynosza nam praktycznie zerowy zysk, Wiec podjeto decyzje o wycofaniu z oferty Reseller SMS informujac o tym miesiąc wcześniej Klienta. Tym samym po zniesieniu oferty wszyscy posiadacze usługi za sms mieli mozliwosc przedluzenia konta Reseller poprzez przelew o wartości twojego smsa . Ponadto świadczone przez nas usługi sa oparte ścisłym regulaminem którego przestrzega zarówno nasza firma jak i klient jeśli nie zapoznałeś się z regulaminem to ci przedstawię teraz punkt w którym jest wyraźnie napisane & 2 Zobowiązania firmy FREECAST.pl wobec użytkownika 1.Firma Freecast.pl zobowiązuje się do zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług oraz informowania użytkownika miesiąc wczesniej o zmianach w uslugach oraz płatnościach. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2010 Wiesz ........ twoja uwaga jest dość dziwna i nie bardzo ją rozumiem. Tak jak pisał kolega Malas to że ty wplacisz smsem za usluge my z tego dostajemy 30% wartości twojego Smsa wówczas my zarabiamy na tym bardzo mało. Zbiegiem czasu okazało się że konta SMS Reseller przynosza nam praktycznie zerowy zysk, Wiec podjeto decyzje o wycofaniu z oferty Reseller SMS informujac o tym miesiąc wcześniej Klienta. Tym samym po zniesieniu oferty wszyscy posiadacze usługi za sms mieli mozliwosc przedluzenia konta Reseller poprzez przelew o wartości twojego smsa . Ponadto świadczone przez nas usługi sa oparte ścisłym regulaminem którego przestrzega zarówno nasza firma jak i klient jeśli nie zapoznałeś się z regulaminem to ci przedstawię teraz punkt w którym jest wyraźnie napisane Pozdrawiam Ależ ja nie płaczę nad rozlanym mlekiem, dane już dawno pobrałem z serwera i przeniosłem się, więc nie wiem co ma na celu ta dyskusja. Już nie jestem waszym klientem i tyle... Pozdrawiam B) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Wrzesień 22, 2010 Chodzi głównie o umiejętności pana admina, a raczej ich brak -oczywiście dot. administracji. Na drugi raz oszczędź takich komentarzy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2010 [quote name=lolek ' timestamp='1285190906' post='218473] Na drugi raz oszczędź takich komentarzy Wystarczy poczytać posty twojego drugiego konta na forum. Nick: Skryptoteka. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2010 Nie jesteś naszym klientem wiec po co zaśmiecasz nasz dział na Forum? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
xorg 693 Zgłoś post Napisano Wrzesień 23, 2010 User napisał niewygodną prawdę więc Tobie to nie leży, to siejesz flame ? Ot wystarczy przeczytać kilka Twoich postów aby wiedzieć jaki oferujesz poziom administracji. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
soko 0 Zgłoś post Napisano Wrzesień 24, 2010 Witam. Polecam tego Pana, wykonywal u mnie na serwerze usługę zewnętrzną , dobry kontakt, szybka praca. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Wrzesień 30, 2010 Witam. Polecam tego Pana, wykonywal u mnie na serwerze usługę zewnętrzną , dobry kontakt, szybka praca. Pozdrawiam Jak widać kolego xorg klienci którym wykonuje usługi są w pełni zadowoleni Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Łukasz P 0 Zgłoś post Napisano Październik 2, 2010 Posiadam hosting www za sms i wzialem na probe serwer schoutcast uwazam serwis za bardzo dobry i polecam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juzikvip 0 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2010 Posiadam serwer schoutcast ,uważam ze administrator podchodzi do swoich zajęci bardzo dobrze , szybka i profesjonalna obsługa ,. W freecast się nie gada godzinami tylko sie działa . Szybko , skutecznie . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muzycznastacja 0 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2010 Mam u nich serwery i powiem tak po roku jestem zadowolony jak nigdy żadnych problemów, do tego za jakie prajsy konkurencja o niebo droższa. A najważniejsze pomoc techniczna z ich strony to serwis mercedesa może sie powstydzić Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.mzone.uk 1200 Zgłoś post Napisano Październik 4, 2010 I odrazu bana na autora Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juzikvip 0 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 Nie zaglądam na takie fora jak te bo jak czytam niektóre wypowiedz was trolli , to nie wiem czy płakać z śmiechu, czy żalu ze tak głupie komentarze można pisać. Shoutcast zakupiłem w/w firmie i co teraz wam trolla mam udowadniać ze tak jest . Moderator to powinien za was się wsiąść i wasze posty . Regulamin 1.3 Zawsze trzymaj się tematu dyskusji. wasze wypowiedz nie wnoszą nic do dyskusji Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 @juzikvip § 2.8 Staramy się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień". Wziąć a nie wziąść, przed kropką, przecinkiem, wykrzyknikiem, pytajnikiem nie ma spacji. Shoutcast zakupiłem w/w firmie i co teraz wam trolla mam udowadniać ze tak jest . Nie rozumiem kompletnie tego zdania. Wiesz, może lepie weźmiesz się za język polski? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 Luki oczyść ten temat ze zbednych komentarzy nie dotyczących naszej firmy Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
juzikvip 0 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 Odpowiem ci tak Nie dyskutuj z trollem bo zniży Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Kolopik 222 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 Lolek mógł poprosić klientów o wyrażenie opinii nt. swojej firmy. Raczej to nic złego, dla niektórych Freecast jest pro firmą Niestety nie dla mnie, bo widzę jaki poziom prezentuje pan Lolek na forum. Świeży przykład http://www.webhostingtalk.pl/topic/26022-repozytorium/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
R@fi 64 Zgłoś post Napisano Październik 5, 2010 Nie będę tutaj nikomu udowadniał iż miałem taki przypadek który opisałem w powyższym poście. Najbardziej irytuje mnie to że w temacie wypowiadają się osoby które nie są naszymi klientami i nic nie wiedzą o jakości oraz stabilności naszych usług tym samym w pewien sposób psują nam opinie wśród potencjalnych klientów . Proszę zauważyć iż FREECAST zaczynał mając w ofercie tylko usługi Streaming Shoutcast w przeciągu dwóch lat nasza oferta jest o wiele bogatsza praktycznie i teoretycznie posiadamy zakres prawie wszystkich uslug jakie większość firm hostingowych posiada. Posiadamy dobrej wysokiej klasy serwery dedykowane znajdujące się w dobrych serwerowniach w Polsce oraz w Niemczech dzięki temu świadczone przez naszą firmę usługi gwarantują stabilność na które nikt nie narzeka, ponadto administracja wszystkimi usługami wymaga dobrej znajomości systemów UNIX . Skryptów itp. Jak widać opinie naszych klientów którzy są z nami obecnie są dobre a ludzie którzy nie byli naszymi klientami po prostu piszą bzdury Nie jednokrotnie na naszą skrzynkę przychodziły maile o przeniesieniu się z firmy x która tak bardzo jest chwalona przez wielu tutaj na forum; jednak w biznesie i w życiu jest tak ze nie każdemu wszystko odpowiada. Gwarantuje że niejeden użytkownik który nie jest naszym klientem byłby porównywalnie zadowolony z nas tak samo jak teraz zadowolony jest z uslug firmy x . Dlatego jeśli nie jesteś naszym klientem to nim zostań a dopiero wypowiadaj się na temat naszych uslug i administracji Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
StrefaZero 0 Zgłoś post Napisano Październik 7, 2010 Uważam iż usługi FreeCast-a są Na wysokim poziomie.. Obsługa miła i zawsze służy pomocą, a serwery sa nie zawodne i tanie... Moja ocena usług 10/10 Pozdrawiam !! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach