szukamdedyka 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 26, 2005 Witam! W przyszłym tygodniu będe miał serwer, niestety nie znam się na jego administracji. Poszukuje kogoś, kto doradziłby mi w wyobrze panela. Niestety nie mam do wyboru cpanela, mogę wziać darmowego confixxa, pleska za 59 zł miesiecznie, bądz DA, za 29$ miesięcznie + 49 zł instalacja. Jestem raczej za DA, ale może ktoś doradzi mi inaczej. Poszukuję tagże, kogoś, kto wprowadził by mnei w świat administracji serwerem, oraz na początki skonfigurował i zabezpieczył serwer, oraz prowadził go przez 2-3 miesiące, oczywiście za stosowna opłatą. W zwiażku z tym, że nie posiadam aktualnei za dużo pieniążków, poszukuja kogoś kto zrobiłby to tanio. Czekam na wasze propozycje. Wybieram najlepszy stusunek ceny do "jakości" admina :-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
gb 12 Zgłoś post Napisano Sierpień 27, 2005 Nie lepiej wynajac serwer z panelem DA oraz zarzadzaniem w Polskiej serwerowni ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pr0x 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2005 bierz pleska Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ece 0 Zgłoś post Napisano Sierpień 28, 2005 Nie lepiej wynajac serwer z panelem DA oraz zarzadzaniem w Polskiej serwerowni ?Pewnie ze lepiej - jednak nie kazdy ma takie wysokie kieszonkowe Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach