Korwin 0 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2009 Chciałbym ponowić temat jakości obsługi klienta w webh. Jestem klientem od kliku miesięcy i muszę powiedzieć , że mimo obietnic nic na lepsze się nie zmienia. Około dobę temu wysłałem maila z prośbą o usunięcie poważnego problemu. Po kilku godzinch ponowiłem korespondencję. Telefon nie odbiera ( notorycznie ) . Udało mi się dodzwonić tylko raz przez klika miesięcy !!! O GG zapomnij ( patrz kilka postów wyżej ) . Jedyną szansą na reakcję jest chyba komentarz na tym forum. No coż widocznie webh je kolekcjonuje. Pozdrawiam Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
patryk 451 Zgłoś post Napisano Maj 12, 2009 Gdybyś jeszcze był tak miły i wypowiedział się w temacie dotyczącym webh a nie zakładał bez sensu nowy.. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach