regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 a to dziwne, w końcu "livesupport" przez jakieśm czaty funkcjonuje w wielu firmach bez zarzutu ..a zasada działania jest chyba podobna do gg Na gg naraz może Ci napisać 100 osób i nie jesteś w stanie przebrnąć przez to w logiczny sposób. Na livechata-ch jest kolejka i zadasz pytanie dopiero wtedy gdy będą obsłużone poprzednie osoby. Różnica w działaniu jest dość istotna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Art_ 0 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 w normalnym dniu... tj. bez awarii itp.. raczej watpie w te 100 osob na raz... to po pierwsze. a po drugie , kwestia organizacji, można odpisywać w kolejności na pytania / zgłoszenia. wiadomo nie jest to proste wymaga troche zaangażowania, ale nie róbmy już z tego jakiegoś mission imposiible ( oczywiście życze jak najlepiej firmie ) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Active-Hosting Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 ja usunąłem gg ze względu na dzieci i wiadomości typu: Klan Pokemon istnieje 10 miesięcy jesteśmy super mamy 10 uniq na godzinę Za sponsorują nam Państwo serwer dedykowany ? Szkoda czasu na takie bzdury, są e-mail, telefony, wystarczy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 11, 2009 w normalnym dniu... tj. bez awarii itp.. raczej watpie w te 100 osob na raz...to po pierwsze. a po drugie , kwestia organizacji, można odpisywać w kolejności na pytania / zgłoszenia. wiadomo nie jest to proste wymaga troche zaangażowania, ale nie róbmy już z tego jakiegoś mission imposiible wystarczy 30 i już jest dużo, choć należy zakładać pesymistyczny wariant, że może być więcej. przy 30 okienkach już ciężko znaleźć to kolejne, nie mówiąc już o komforcie prowadzenia jakiejkolwiek rozmowy w 30 okienkach. Do tego dochodzi strata czasu na bezproduktywne odpowiedzi na rozpoczęte rozmowy, kiedy klient już wyłączył GG lub odszedł od komputera. Do tego służy mail i livechat z kolejkowaniem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach