bartek1 0 Zgłoś post Napisano Luty 4, 2010 wgrywając 2-wie strony joomla na serwer ftp superhost wygenerowałem w statystykach 40% użycia procesora dla mojego konta To raczej niemożliwe, lub jest to błąd, ponieważ wgrywanie plików przez FTP nie powoduje uruchomienia przez serwer żadnych procesów CGI, których to statystyki generowanego obciążenia udostępnia klientowi SuperHost. Zgłoś to supportowi i poproś o wyjaśnienie. Widmem zawieszenia konta za pustą joomle też bym się nie przejmował, Jeśli superhost zawiesił by konta z joomlą, to zostało by z 30% użytkowników. Tak samo jak na każdym innym hostingu na świecie. Tak czy owak, jeżeli zostaniesz wywalony za pustą joomle, napisz wtedy koniecznie Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
muchar 0 Zgłoś post Napisano Luty 5, 2010 Najlepięj takie firmy mijać z daleka - a za darmo znalazłem www.5gigs.net Domain Name 5000 MB of Disk Space 200 GB of Bandwidth 1 Email Account PHP/Mysql Support Pre-installed Scripts FTP Access Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
AliceOdds 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 14, 2010 Ja też miałam problem z obciążeniem procesora w superhost. Obciążenie przez moją joomlę (niezbyt rozbudowana strona, około 300 wizyt dziennie) było na poziomie 150-170%. Przestraszyłam się tego obciążenia i przeniosłam wszystko do kei.pl. Teraz moja strona ma 0.5% obciążenia (5% to maksymalna wartość dla mojego konta) pomimo zwiększonej liczby wizyt (około 700 dziennie). Hostingu superhost nie polecam ze względu na tajemnicze (i wygórowane jak widać) obciążenie procesora. Pozdrawiam, A. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mały_host 0 Zgłoś post Napisano Maj 8, 2010 Witam, mam pytanie proszę o informacje o wyliczanie obciążenia na serwerach superhost.pl, testuje konto "bez limitu" wgrałem ok 10 GB danych same pliki php i html ( obciążenie 0 % w tym czasie ), przekierowałem 4 domeny ( wejść ok max 10 na dobę w sumie serwis dopiero buduje nikt nie odwiedza poza mną ) i jeszcze nie zdążyłem skonfigurować baz danych ( strona pokazuje błąd połączenia z bazą ) a już mam obciążenie 3 % i rośnie ;( . Czy może ktoś ma jakieś większe doświadczenie z tą firmą czy warto opłacać tam serwer ? Dziękuje z pomoc. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mały_host 0 Zgłoś post Napisano Maj 10, 2010 Po kilku dniach zabawy z serwerem konto zostało zablokowane przekroczyłem transfer 2 GB w okresie próbnym , ok rozumiem ale troche mało jak dla serwera bez limitu na 15 dni testów. Wracając do obciążenia co mi udało się uzyskać , pomijam fakt iż zakładając 2 zgłoszenia z pytanie o obciążenie po ok 3 godzinach skasowano je bez udzielenia informacji dopiero interwencja telefoniczna pomogła . Zakładając iż przyjmiemy konto "START" jako podstawa ( 1 ): Obciążenie kont w poszczególnych planach: Konto start - 1 - czyli jako podstawa Konto biznes - x2 mocy konta start Konto bez limitu - x4 mocy konta start Ile to jest w CPU ? nie podają dokładnych danych. cytat listu " Informacji dotyczących ustawionych górnych limitów wykorzystania procesora nie są przez nas udzielane. W przypadku gdy przekroczy Pan limity zostanie Pan poinformowany oraz poproszony o podjęcie kroków mających na celu optymalizację serwisu. Jeżeli na skutek generowanego obciążenie doszło by do destabilizacji clastra. " Może to tak tylko orientacyjne ( dla przykładu dla innych ) obliczanie ale: na serwerze dedykowanym 2x 2,6 GHz 2 GB ram 1x HDD konto nie generowało obciążenia większego niż 1 % ( ok 0,2-0,4% ) te same pliki na serwerze w superhost wersja bez limitu obciążenie oscylowało ok 5-10% w wykresach w panelu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
raptus 0 Zgłoś post Napisano Maj 21, 2010 Jeśli jeszcze ktoś się zastanawia nad Superhostem to proszę: ------------------------------------------------------------------------------------------------- Szanowni Państwo,Informujemy, że dzisiaj w godzinach nocnych doszło do ataku na jedną zczęści systemu hostingowego WiseCloud. W efekcie działania określanegomianem "website defacement" pliki o nazwach zawierających frazy 'index','main' i 'default' zostały nadpisane, co mogło spowodować niedostępnośćczęści Państwa serwisów.Od momentu stwierdzenia problemu zespół techniczny SuperHost intensywniepracował nad przywróceniem poprawnego działania usług. Wykorzystane zostałykopie zapasowe z dni z okresu ostatnich 2-6 dni, przy czym działania naprawczeobjęły wyłącznie uszkodzone pliki, bez ingerencji w stosunku do baz danych,poczty elektronicznej itp. Ciągłość ich funkcjonowania nie została ani namoment zakłócona.Równolegle cała sytuacja poddawana jest analizie i pierwsze wnioski sąnastępujące:1. Przeprowadzony został pilny audyt bezpieczeństwa systemu hostingowego, abywykluczyć możliwość ponowienia się tego samego problemu w najbliższychgodzinach i dniach.2. W najbliższych dniach przeprowadzony zostanie szczegółowy audytbezpieczeństwa systemu hostingowego, aby maksymalnie zabezpieczyć się przedpodobnymi zagrożeniami w przyszłości.3. Wprowadzone zostaną usprawnienia w wewnętrznym systemie monitoringuusług, aby umożliwić szybszą reakcję na zdarzenia typu "websitedefacement".4. Wprowadzone zostaną usprawnienia w systemie zabezpieczania danych, abyumożliwić szybsze przywracanie danych w razie pilnej potrzeby.W chwili obecnej kontynuujemy działania naprawcze. Gdyby zauważyli Państwonieprawidłowości w obrębie usług www, prosimy o ichzgłaszanie na adres pomoc@superhost.pl lub telefonicznie (58) 739-63-69.Udzielimy wszelkiej potrzebnej pomocy i wyjaśnień. Przepraszamy zautrudnienia.Pozdrawiamy.SuperHost.pl --------------------------------------------------- Od rana odbieram maile i telefony od klientów na których stronach wyświetla się wizytówka Makkawi szydząca z adminów... weekend zapowiada się rewelacyjnie. Właśnie na jednym z kont kończy mi się umowa... czas najwyższy się wynieść od nich... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
App2Perfect.com 0 Zgłoś post Napisano Maj 3, 2011 ja ze swojej strony chce dodac ze sa straszne problemy z przetransferowaniem kont. Posiadam serwer dedykowany w OVH z WHM/cPanel. Prosilem o wygenerowanie i udostpenienie backupow kont ktore moglbym bez problemu rozpakowac w WHM. kopie zostaly wykonane niestety zadna z nich nie dzialala prawidlowo. kazda zawierala bledy, w sumie zawsze katalog publiczny zawieral 5-8% plikow ktore powinny sie znajdowac, nawet dla bardzo malych kont. Zalezalo mi na przeniesieniu nie tylko samych plikow ale baz danych i zarchiwizowanej na serwerze poczty z trzech lat (laczna pojemnosc poczty 4GB, laczna przestrzen zajmowana przez konta ~25GB) Pomoc techniczna jest zadowalajaca, co nie zmienia faktu ze powiedziano mi ze wszystko musze przenosic recznie. Zenada. Tlumacza sie ze WHM tworzy bledne kopie, nie jest doskonaly a podczas tworzenia kopii serwer zabija procesy bo sa zasobozerne. Zajmowalem sie hostingiem 2-3 lata temu, nie przypominam sobie aby wtedy byly problemy z przetransferowaniem kont z jednego serwera na drugi przy pomocy WHM Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Maj 3, 2011 A to nie mogłeś zassać sobie kont między panelami bezpośrednio z poziomu WHM? Tylko kombinować z backupami? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 3, 2011 @WSHE A ta opinia dotyczy ovh czy superhosta ? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
App2Perfect.com 0 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2011 @Miłosz oczywiscie, pierwsze co pomyslalem, przetransferowac konta resellera, niestety panel zwracal brak dostepu do jakichs plikow, potem to samo z kontami, zmienilem na wszystkich hasla, loguje sie na WHM, wklepuje dane i to samo. o ile pamietam w tym przypadku wymagane bylo ssh, ktore na superhoscie nie posiadalem (to byl reseller, nie VPS) @WSHE superhosta z usługami OVH nie mam żadnych problemów Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Maj 5, 2011 @WSHE superhosta z usługami OVH nie mam żadnych problemów Ale z Twojego posta Posiadam serwer dedykowany w OVH z WHM/cPanel. Prosilem o wygenerowanie i udostpenienie backupow kont ktore moglbym bez problemu rozpakowac w WHM. kopie zostaly wykonane niestety zadna z nich nie dzialala prawidlowo. kazda zawierala bledy, w sumie zawsze katalog publiczny zawieral 5-8% plikow ktore powinny sie znajdowac, nawet dla bardzo malych kont. wynika, że masz problem z wygenerowaniem backupu na serwerze dedykowanym w ovh dlatego pytałem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś post Napisano Maj 5, 2011 Pewnie chodziło mu o to, że kupił sobie w OVH i chciał zabrać superhostom Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zenek12 0 Zgłoś post Napisano Maj 31, 2011 Stanowczo odradzam wszystkim superhost.pl. Warto przeczytać aby zobaczyć jakie ryzyko wiąże się z korzystaniem z usług tej firmy. W dniu wczorajszym tj. 30 maja 2011 roku superhost postanowl przeniesc nasz hosting (najwyższy jaki oferują) na nowy serwer. Wszystko miało się odbyć sprawnie i bez najmniejszego bólu. Rano o godzinie 8:00 otrzymuje od pracowników informacje że nie mogą zalogować się do poczty. Około 9:00 otrzymuje pierwsze informacje o klientów, że nasza poczta odbija. Zgłaszamy to do superhosta, sprawa ma być zaraz rozwiązana. Okazuje się że do godziny 12:00 nic się nie zmienia. Wtedy już jest lawina informacji o odbiciach poczty. W końcu około godziny 13:00 ktoś z superhosta przyznaje, że jednak jakiś błąd się zdarzył. Okazuje się, że część www także nie działa ale to jakoś udaje się naprawić. W końcu około 14:00 poczta już nie odbija ale nadal nikt nie może się zalogować do poczty. Pan "administrator" przyznaje, że wszystkie hasła zostały pozmieniane "bo inaczej się nie dało" i teraz musimy mu WYSŁAĆ POCZTĄ NASZE STARE HASŁA TO ONE JE POZMIENIA!!!!!!! Oczywiście na to zgody nie ma, nie chcemy wysłać pocztą naszych haseł (chodzi o kilkadziesiąt sztuk) więc Pan stwierdza, że nie jest w stanie pomóc i możemy sobie reklamować usługę. Jak nie chcemy wysłać do niego haseł mailem to NASZA WINA!!! Do chwili obecnej nasza poczta nie działa i prawdopodobnie znów odbija z informacją, że nie ma takich użytkowników. Oto cały profesjonalizm firmy superhost.pl - wynoszę się z tego bagna raz na zawsze. Jeśli ktoś ma jakieś ciekawe propozycje czekam niecierpliwie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
SuperHost 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 1, 2011 W imieniu spółki SuperHost.pl chciałbym przekazać informacje na temat wyżej opisanego zdarzenia. Nie ulega wątpliwości, że sytuacja, która dotknęła naszego Klienta, nie powinna się wydarzyć. Usprawiedliwieniem nie jest także fakt, ze podobne operacje, tj. zmiana serwera oraz aktualizacja oprogramowania w celu wdrażania ulepszonych i bardziej bezpiecznych rozwiązań, zostały przeprowadzone w tym okresie dla łącznie kilkuset kont. Wystąpiły dwa błędy, z czego wyżej opisywany był z technicznego punktu widzenia tym najpoważniejszym. Serdecznie za to przepraszam, chętnie zaproponujemy również formę rekompensaty. Trzeba jednak zauważyć, że podstawową przeszkodą w rozwiązaniu zgłoszonej awarii były problemy komunikacyjne na linii SuperHost-Klient. Próby uzyskania niezbędnych informacji kończyły się mało kulturalnymi uwagami w stronę naszego zespołu technicznego. O ile w pełni rozumiemy rozżalenie Klienta z powodu utrudnień w dostępie do usługi, o tyle trudności w sprecyzowaniu problemu i emocjonalny ton stanowiły niestety istotną przeszkodę w podjęciu szybkiej i skutecznej reakcji. Po uzyskaniu oczekiwanych informacji sprawność stron www została przywrócona w trybie natychmiastowym. Problem dotyczący poczty e-mail wynikał ze zresetowania wszystkich haseł w wyniku przeprowadzonej operacji. Klientowi zaproponowane zostało podanie uniwersalnego hasła do wszystkich kont, które później mogłoby zostać zmienione w panelu administracyjnym lub ręczne ustawienie dowolnych haseł, co pomogłoby błyskawicznie rozwiązać usterkę. Żadna z tych propozycji nie została jednak przychylnie przyjęta. Ostatecznie, zgodnie z życzeniem Klienta, przywrócony został zawierający błędy stan poprzedni. Wnikliwa analiza pozwoliła uzyskać oczekiwany efekt, czyli pełną sprawność strony www i poczty internetowej, skutkiem ubocznym był jednak dłuższy czas przywracania pełnej dostępności. Informacje przekazuję bez chęci uczestniczenia w ewentualnej polemice, gdyż naszym celem jest oferowanie usług bezawaryjnych, a w tym przypadku - mimo najlepszych intencji - nie udało się tego zapewnić. Istotne było jednak pokazanie perspektywy drugiej strony, zwłaszcza w natłoku opinii krytycznych. Od strony jakości technicznej SuperHost.pl z roku 2007 i 2011 to zupełnie różne firmy. Wypracowaliśmy standardy na poziomie najlepszych usługodawców w Polsce plus przyjazny i uczciwy styl komunikacji z użytkownikami. Z powyższej sytuacji także wyciągniemy najlepsze wnioski. Paweł Sosiński p.o. Kierownika Działu Technicznego SuperHost.pl Sp. z o.o. www.superhost.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
shakey 0 Zgłoś post Napisano Czerwiec 16, 2011 Coz. Prawda taka, ze pod wzgledem pomocy technicznej, podejscia do klienta i do umiejetnosci zarzadzania serwerami jestescie nadal ta sama firma. Bylem waszym klientem jakies 4 lata, tylko dlatego ze strasznie nie chcialo mi sie przenosic wszystkich uslug gdzie indziej. 2 lata prosilem was o zainstalowanie modulow perla, ktore byly niezbedne do dzialania mojej strony. Strona nigdy nie odpalila, bo zwodziliscie mnie z miesiaca na miesiac, mowiac, ze potrwa to miesiac (cpan install nazwa_modulu trwa u was miesiac). Az w koncu pewnego dnia po kilku naciskach powiedzieliscie ze sie NIE DA. Zmienialiscie kiedys tez adresy IP, zakladajac, ze wszyscy kupili domeny u was i/lub korzystaja z waszych DNSow. Dzieki czemu przez 24 godziny, przez okres propagacji, zadna z uslug na moim koncie nie dzialala. Nie dziwie sie klientowi, ze sie wkurzyl. To, ze chcieliscie "pomoc" nic nie znaczy. Zawaliliscie WY. Nie macie prawa rzadac od niego ani hasel, ani zmieniac mu hasel na ustalone przez was i mowic mu, zeby on sobie zmienil w biurze. To nie jest rozwiazanie problemu. WASZEGO PROBLEMU, Z WASZEJ WINY. To kpina. Takiej dostepnosci do uslug jaka oferujecie wy nie mialem nawet na swoim "serwerze", ktory stal u mnie pod biurkiem koncem lat 90tych. Cotygodniowe backupy trzeba u was zamawiac telefonicznie, bo nigdy sie nie wykonuja. Jak schrzaniliscie instalacje spamassasina, to tak zostalo przez kolejne poltora roku (az w koncu odszedlem; pewnie dalej spam przechodzi jak przez otwarte drzwi). Jak zadzwonilem do was, powiedziec, ze nie dziala mi mail, to pan z pomocy technicznej z dyzuru nocnego kazal mi wyslac MAILA, zeby to zglosic. Bo TAKA JEST PROCEDURA. Zadne argumenty do niego nie przemawialy. Gdy zaczalem po raz 10 tlumaczyc, ze nie moge wyslac, bo mi nie dziala mail zapadla cisza, po czym odlozyl dyskretnie sluchawke. Kolejna proba polaczenia sie z supportem nie powiodla sie. Zreszta o mailu nie ma co mowic, proba polaczenia sie z serwerem mailowym niejednokrotnie konczyla sie timeoutem. Nie bylo miesiaca, zebym tego nie doswiadczyl. Zatrudnijcie kogos kto sie zna na rzeczy, a nie dwie osoby, ktore wiedzia co nieco i chlopcow z supportu, ktorzy sluza do odbierania telefonu i informowania klienta o koniecznosci wyslania maila gdy pytania staja sie niewygodne... Nie musicie sie tlumaczyc, bo i tak nikt tego nie kupi. Gdybyscie byli firma z prawdziwego zdarzenia nie byloby powodu sie tlumaczyc... ZDECYDOWANIE ODRADZAM WAS KOMUKOLWIEK! Marcin Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 Marcin, jeśli dla Ciebie te "problemy" są tak znaczące, to obawiam się, że w większości firm możesz być niezadowolony. Bo zmiana IP, brak PERLa, czy konieczność kontaktu (weryfikacji) przez e-mail (w tym proszenie o hasło) w wielu firmach jest po prostu standardem. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slasar 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 Są również firmy w których standardem to nie jest ... Nie ma ich na forum bo albo reklamują się gdzie indziej (target to inny klient) albo nie ma na nich skarg. Zauważyłem tutaj pewną regułę : jak coś jest nie tak z usługami "firma" mówi - "przecież było zapowiedziane", "każdemu może się zdarzyć, przepraszamy", "trzeba było napisać ticket" itp. Ja płacąc za usługę chciałbym mieć święty spokój i nie pisać ticketów ... ps mam konta w hetzner i home (biznes) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 A home jest takie pomocne przez telefon? Z tego co mi wiadomo, to wszystkie operacje wymagające autoryzacji też odbywają się via e-mai. Sama zmiana IP nie jest czymś, co robi się często i dla zabawy. Czasem trzeba to po prostu zrobić, bo tego wymaga sytuacja - IP to nie jest nieruchomość, którą kupujesz u notariusza... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
slasar 7 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 W home jedynym dramatem dla mnie było przebrnięcie przez menu telefoniczne (pewnie dlatego, że ostatni raz dzwoniłem do nich 2 lata temu ?). Jak już udało mi się połączyć (jest autoryzacja via tel) pani była: miła, kompetentna, i co najważniejsze pomogła mi BEZ TICKETA Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
regdos 1848 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 czy konieczność kontaktu (weryfikacji) przez e-mail (w tym proszenie o hasło) w wielu firmach jest po prostu standardem. Przecież shakey napisał, że chciał zgłosić, że nie działa mu mail i żeby to naprawili więc po pierwsze jak może napisać maila i się zweryfikować jeżeli mu mail nie działa a po drugi po co ma się weryfikować czymkolwiek jeżeli zgłasza usterkę i chce to żeby to naprawili, przecież nie chce zmian na koncie. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
is_wm 287 Zgłoś post Napisano Czerwiec 17, 2011 (edytowany) regdos, umiem czytać Nie chcę tu występować w roli obrońcy SH, bo sam kilka lat temu miałem z nimi trochę śmiesznych problemów, jednak umiem też spojrzeć na pewne problemy obiektywnym okiem i tutaj imho jest pewne niezrozumienie sytuacji ze strony Marcina. Bo z tego co wyczytałem, to SH miał usterkę / dziurę, w wyniku której zresetowane zostały hasła (i dalej - o ile dobrze rozumiem: na takie, których nie zna nawet SH). Widocznie z jakiegoś powodu (nie wiem jakiego, nie znam dokładnej sytuacji, a to co opisuje Marcin wydaje się jakieś niepełne, niedokładnie opisane?) potrzebowali tych haseł; z drugiej strony nie wiem co jest w tym złego (to odnośnie wysyłania haseł mailem - z poprzedniego postu), przecież admin serwera i tak ma dostęp do wszystkich maili userów, a user po naprawieniu problemu może później hasło sobie zmienić. Reasumując - każdy hosting prędzej czy później ma jakieś większe lub mniejsze problemy i trzeba do tego podejść ze zrozumieniem, a nie negować wszystko bo "tak się nie zachowuje profesjonalna firma". Jeśli ktoś twierdzi, że w firmie A są problemy, a w B już ich nie będzie to oznacza to tylko tyle, że... za krótko żyje na tym świecie Edytowano Czerwiec 17, 2011 przez is_wm (zobacz historię edycji) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
mcmarco 0 Zgłoś post Napisano Lipiec 25, 2011 Absolutnie! odradzam SuperHost do poważniejszych zastosowań. Postawisz cokolwiek bardziej wymagającego i otrzymasz z partyzanta email - cytat"zablokowanie konta nastąpiło na skutek generowania nadmiernego obciążenia przez Pana serwis. Obciążenie to destabilizowało pracę serwera i jego usługi co uniemożliwiało pracę innych użytkowników serwera" Oceniam firmę, choćby za zablokowanie serwisu "z partyzanta", bez jakiegokolwiek uprzedzenia, ostrzeżenia czy powiadomienia za chłopców nadających się TYLKO do piaskownicy. Po drugie, swoje serwery to zdobyli chyba z wystawek w Niemczech skoro Joomla z VirtueMartem i 5-cioma użytkownikami na stronie wywala serwer. Zdecydowanie, powtarzam ZDECYDOWANIE odradzam. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość nrm Zgłoś post Napisano Lipiec 25, 2011 Nie gorączkuj się tak, tym bardziej jak nie znasz się na serwerach. Serwer może połozyć wordpress z jednym userem, lepiej zajmij się swoim softem bo żadna normalna firma nie blokuje ludzi na chybił trafił dla zabawy. musiałbyć jakiś konkretny powód. 1 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Miłosz 2311 Zgłoś post Napisano Lipiec 25, 2011 Całkiem niedawno miałem przyjemność korzystać z supportu SuperHosta. Technicy byli bardzo pomocni i pomogli rozwiąząć problem dość szybko. Z KVM, nagraniem ISO na CD i wrzuceniem do napędu, jak i późniejszą wymianą komponentów, które powodowały niestabilną pracę maszyny nie było problemu. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pantheon 9 Zgłoś post Napisano Lipiec 26, 2011 Najezdzacie na tego superhosta i sporo wymagacie a tak naprawdę to bardzo dobra lokalizacji (moim zdaniem lepsza niż livenet) - "prawie" na równi z Nephax-em Ale to tylko moja opinia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach