Tomek256 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2009 Witam Jestem początkujący i szukam pomocy w rozwiązaniu poniższego problemu. Map przykładowo stronę strona.pl/kontakt.php Jak zrobić aby adres wyglądał tak strona.pl/kontakt lub strona.pl/kontakt/ Proszę o pomoc i z góry dziękuje Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Gość RuFiK Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2009 mod rewrite / htaccess pzdr. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Tomek256 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2009 mod rewrite / htaccess pzdr. Czy mogę prosić o przykład . Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2009 Czy mogę prosić o przykład . google.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BlueMan 69 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2009 Wy to jesteście pomocni, jak nie wiem :| RewriteEngine on RewriteBase / RewriteRule ^([a-z]+)$ index.php?page=$1 [L] Dzięki temu adres www.adres.pl/kontakt będzie odwoływał się faktycznie do www.adres.pl/index.php?page=kontak Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Malas 0 Zgłoś post Napisano Kwiecień 17, 2009 Wy to jesteście pomocni, jak nie wiem :| RewriteEngine on RewriteBase / RewriteRule ^([a-z]+)$ index.php?page=$1 [L] Dzięki temu adres www.adres.pl/kontakt będzie odwoływał się faktycznie do www.adres.pl/index.php?page=kontak BlueMan ale to było wałkowane milion razy..wpisujesz nawet w goglach "przyjazne linki" i pełno artykułów. A jeszcze się pojawiają takie tematy.. Jak nie chcesz pomagać innym to po prostu lepiej nic nie pisz! Szkoda naszego wzroku na odpowiedzi typu google.pl :/ Blue Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach