lukaschemp 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2009 Właśnie przeglądam GoldenLine i natknąłem się na ciekawy post: http://www.goldenline.pl/forum/aby-pomoc-w...68/s/1#16757032 Odpowiedź firmy hostingowej do owej Pani jest dość dziwna i wygląda to mało profesjonalnie. Najbardziej zainteresowała mnie jednak wypowiedź: Witam, włamanie było przez panel DirectAdmin i wiele firm miało podobny problem, w tym takie z pierwszej 30 w Polsce. Było to całkowicie niezależne od nas. Czy bezpieczeństwo serwera oraz aktualizacja nie jest zależne od firmy hostingowej? Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Prohost 345 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2009 Pewnie chodziło o dziurę w roundcube. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lukaschemp 27 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2009 Dziura chyba jest mało istotna, ale chodzi o samo podejście no i informację o niby 30 największych firmach w Polsce które miały ten sam problem. Jestem ciekaw czy to prawda. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
www.ionic.pl 535 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2009 Pewnie chodziło o dziurę w roundcube. Oczywiście że jest to niezależne od usługodawcy (żenada ...) Mogło też chodzić o tego symlinka i shadow, ale bez przesady ... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
beliq 442 Zgłoś post Napisano Kwiecień 10, 2009 Dajcie spokój. Każda firma jak tylko może broni się przed oficjalnym przyznaniem się do błędu w takiej sytuacji. Cały współczesny świat się kręci wokół spychania winy na innych. PR, Marketing - któż tego w jakiejś formie nie uskutecznia? Wątek wędruje do kosza, gdyż dyskusja jest bezzasadna. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach